Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

оренда смітєвозів
Очікувана вартість
9 720 000,00 UAH
UA-2022-02-17-000876-a f79ed6037e084daf9b07e98c4374ee6f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дейнека Роман Миколайович

380671887357 deineka17@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Код ЄДРПОУ: 03361833
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22
Контактна особа: Дейнека Роман Миколайович
380671887357
deineka17@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2022-01-10-000562-b та UA-2021-12-10-003492-a), у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2022 11:19
Оскарження наміру укласти договір: 23 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 год
оренда смітєвозів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оренда Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 лютого 2022 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2022 11:13
54 протокол переговорна оренда сміттєвозів.DOC
17 лютого 2022 11:13
54 оренда сміттєвозів.DOC

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-05-09-000058 ● 104cefcbccfa4a23b7f770744fc479b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 травня 2022 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.05.2022 № 7
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.05.2022 № 7

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-02-17-000876-a 17.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-05-09 16:09:36

Запит Замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з оренди сміттєвозів (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-17-000876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником 17.02.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Голд-С». Згідно розміщеної інформації на веб-сайті Уповноваженого органу, сам договір оренди транспортних засобів укладено 27.02.2021, тобто на 10 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Поясніть, чому вищезазначений договір укладено раніше ніж через 10 днів, а не у відповідності до вимог частини сьомої статті 40 Закону?
2. Крім того, згідно з частиною першою статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель, протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Поясніть, чому оприлюднення договору було здійснено з порушенням терміну, визначеного частиною першою статті 10 Закону, а саме: договір про закупівлю за № 228 укладений з ТОВ «Голд-С» 27.02.2022, проте, в електронній системі закупівель вищезазначений договір оприлюднений 11.04.2022?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-05-12 18:42:30

відповідь на запит

КАТП 1728 у відповідь на запит Держаудитслужби України від 09.05.2022 за номером процедури UA-2022-02-17-000876-a повідомляє наступне:
У зв’язку з запровадження воєнного стану в Україні оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» та настання форс мажорних обставин, та як наслідок настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) оприлюдненою Торгово-промисловою палатою України (далі — ТПП) лист від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 підтвердивши, що «…зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності та / або фізичних осіб по договору, окремим податковим та / чи іншим зобов’язанням / обов’язком, виконання яких / -го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких / -го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)».
З метою забезпечення виконання основних функцій та завдань, покладених на підприємство, та недопущення погіршення екологічного стану на території Рівненської міської громади через невиконання зобов’язань по вивозу та захороненню (поводженню) твердих побутових відходів з м. Рівне було прийнято рішення про оприлюднення Договору.
Разом з тим повідомляємо, що дане рішення не призвело до неефективного використання коштів підприємства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2022-05-09-000058 від 09.05.2022 щодо закупівлі послуг з оренди сміттєвозів (ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляю, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».

2022-05-24 09:56:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 травня 2022
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тов Голд-С
#38610592
Переможець 9 720 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2022 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2022 11:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Тов Голд-С
#38610592
9 720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2023 17:46
4 ду 1 голд с.pdf зміни до договору
09 січня 2023 17:46
Електронний підпис укладений
12 травня 2022 18:34
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 18:33
договір голд с .pdf зміни до договору
12 травня 2022 18:33
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 11:31
4.pdf укладений
11 квітня 2022 11:31
3.pdf укладений
11 квітня 2022 11:31
2.pdf укладений
11 квітня 2022 11:31
1.pdf укладений
11 квітня 2022 11:31
договір голд с.pdf укладений
11 квітня 2022 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 228
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 228
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML