Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Street cleaning and sweeping services on the territory of Chernivtsi City Territorial Community (territory bounded by Gagarin Str. – Golowna Str.- Central Square - University Str. – J.Hlávka Str. – 28 June Str. - part of the territory of microraion “Rosha” (including squares))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька область обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372524076 trufina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Голованов О.В. +380372524049 cv160281gav@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT INFRASTRUKTURY TA BLAGOUSTROYU CHERNIVETSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 44327100 |
Contact point: |
ZHanna Trufina +380372524076 trufina@ukr.net |
Additional contacts: |
Голованов О.В. +380372524049 cv160281gav@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2022 12:27 |
Очікувана вартість: | 6 312 291,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 561,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 лютого 2022 16:44 |
Enquiries until: | 13 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 березня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 312 292 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 31 561 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
(територія, обмежена вулицями Гагаріна-Головна-Центральна площа-Університетська – Й.Главки - 28 Червня - частина території мікрорайону «Роша» (включаючи сквери))
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання підписаного, згідно з Договором, акту наданих послуг з прибирання та підмітання вулиць та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому, розрахунки за надані послуги може бути відстрочено Замовником до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше закінчення бюджетного року. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2022 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2022 14:47 |
Додаток 4 до ТД (проект договору) - Центр.pdf | |
15 березня 2022 14:47 |
ТД - прибирання-нова редакція.doc | |
15 березня 2022 14:47 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.doc | |
10 березня 2022 14:52 |
Додаток 3 до ТД - прибирання-нова редакція.doc | |
25 лютого 2022 10:54 |
Додаток 1 до ТД (технічне завдання) -нова редакція.docx | |
16 лютого 2022 16:44 |
Додаток 2 до ТД (тендерна пропозиція)-прибирання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-31-000020 ● db4d5614daa64691a55849acc08635f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2022 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.05.2022 № 9-3
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 31.05.2022 № 9-3
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-02-16-013116-b від 16.02.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-31 16:41:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (територія, обмежена вулицями Гагаріна-Головна-Центральна площа-Університетська – Й.Главки - 28 Червня - частина території мікрорайону «Роша» (включаючи сквери)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-013116-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-01 11:52:50
відповідь на запит
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (територія, обмежена вулицями Гагаріна-Головна-Центральна площа-Університетська – Й.Главки - 28 Червня - частина території мікрорайону «Роша» (включаючи сквери))» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-02-16-013116-b) повідомляємо про наступне.
Розрахунок розміру бюджетного призначення на оплату послуг з прибирання та підмітання вулиць здійснюється на підставі даних про соціальні стандарти, встановлені Законом України «Про державний бюджет України на 2022 рік». Керуючись наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010р. № 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об'єктів благоустрою населених пунктів» розраховуються затрати часу. Для розрахунку очікуваних витрат на оплату праці використовується Галузева угода між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України» та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017 - 2021 роки (із змінами і доповненнями).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлюються відповідно до методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008р. № 213, Правил благоустрою м. Чернівців, затверджених рішенням Чернівецької міської ради від 30.09.2020р. № 2417.
Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-02 16:15:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (територія, обмежена вулицями Гагаріна-Головна-Центральна площа-Університетська – Й.Главки - 28 Червня - частина території мікрорайону «Роша» (включаючи сквери)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-013116-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ПП «Регіон-К», оскільки надана довідка про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі яка підписала тендерну пропозицію, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, не знятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, а саме, Мельничука Олександра Вікторовича станом на 01.07.2021?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-02 16:56:04
відповідь на запит
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади (територія, обмежена вулицями Гагаріна-Головна-Центральна площа-Університетська – Й.Главки - 28 Червня - частина території мікрорайону «Роша» (включаючи сквери))» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-02-16-013116-b) повідомляємо про наступне.
Відповідно до розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації (в редакції від 15.03.2022 р) переможець процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно з п.6 , 12 частини 1 ст.17 Закону України про публічні закупівлі зобов'язаний надати скан копію оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки, виданої відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову особу) переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, яку уповноважена переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не було притягнуто, не знятої чи не погашеної несудимості не має та в розшуку не перебуває. Отже, вимогами тендерної документації не передбачено період в який дана довідка повинна бути видана. Також надана учасником довідка не містить терміну дії, а отже і підстав для відхилення переможця процедури закупівлі у замовника не було.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 23 червня 2022 |
Документи:
23 червня 2022 11:27
|
Електронний підпис |
23 червня 2022 11:26
|
Оскарження висновку - ДАСУ.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Регіон-К | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2022 16:40
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2022 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Регіон-К |
6 290 000,00
UAH з ПДВ
|
6 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ" |
6 311 000,00
UAH з ПДВ
|
6 311 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Регіон-К #32572782 |
Переможець |
6 290 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2022 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:21
|
ДД 2 - Прибирання - Регіон-К.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 11:07
|
ДД 1 - прибирання - Регіон-К.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2022 15:03
|
Договір - прибирання - Регіон-К.pdf | укладений |
15 квітня 2022 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. договору викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |