Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі по проспекту Луніна, 3 (Інв. № 56582)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-02-16-012213-b 4d0cabf41cef4cf49d92108d5db9e668
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денисенко А. В.

380629400854 a.denisenko@mpw.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАРІУПОЛЬСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МАРІУПОЛЬСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728439
Вебсайт: http://uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
Контактна особа: Денисенко А. В.
380629400854
a.denisenko@mpw.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2022 11:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір: 2% вартості договору. Вид: депозит. Строк та умови надання: не пізніше дати укладення договору про закупівлю на рахунок Замовника (№ UA953204780000026009000193523 в АБ «Укргазбанк», код банку 320478).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


«Код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Код 45454100-5 «Відновлювальні роботи» - Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі по проспекту Луніна, 3 (Інв. № 56582))»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі по проспекту Луніна, 3 (Інв. № 56582)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454100-5 — Відновлювальні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір: 2% вартості договору. Вид: депозит. Строк та умови надання: не пізніше дати укладення договору про закупівлю на рахунок Замовника (№ UA953204780000026009000193523 в АБ «Укргазбанк», код банку 320478).
16 лютого 2022 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 16:15
02 - Оголошення про проведення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ" 149 670,74
UAH
149 670,74
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 лютого 2022 11:49
Електронний підпис
23 лютого 2022 11:48
Цінова_Пропозиція.pdf
23 лютого 2022 11:48
Договор_Дод.3.pdf
23 лютого 2022 11:48
Дозвільні Документи.pdf
23 лютого 2022 11:48
Установчі Документи.pdf
23 лютого 2022 11:48
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "СТАЛЬРЕМОНТ"
#22002703
Очікує рішення 149 670,74
UAH
25 лютого 2022 11:04

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 грудня 2022 19:46
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю за кодом ДК 021:2015 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі по проспекту Луніна, 3 (Інв. № 56582)), номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2022-02-16-012213-b, на підставі п. 1 ч. 17 ст. 14 Закону (відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг).
Документи:
21 грудня 2022 19:46
Електронний підпис
21 грудня 2022 19:46
протокол відміни спрощеної UA-2022-02-16-012213-b.docx