Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Бутківський Олександр Миколайович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 09 березня 2022 13:22 |
Очікувана вартість: | 3 368 675,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 843,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% з ПДВ (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Отримувач коштів: Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації. Реєстраційний рахунок: UA 288201720355169017000089732 у ДКСУ м. Київ, МФО: 820172. Код ЄДРПОУ: 39612276, статус неприбуткової організації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання Договору про закупівлю покладаються на Учасника. Замовник не несе відповідальності за затримку зарахування грошових коштів Учасника, на поточний рахунок Замовника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до державного бюджету України. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строку виконання робіт передбачених у календарному графіку договору, за порушення умов зобов'язання щодо якості робіт. - Дострокового розірвання в односторонньому порядку Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов'язання за Договором про закупівлю. - Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю. - Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про невчасне виконання робіт та/або виконання робіт неналежної якості тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов'язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи віддати його складання, направляється Замовником Учаснику. Про неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, Замовник набуває право власності на грошові кошти у сумі 0,5 % з ПДВ від вартості укладеного договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після належного виконання Учасником договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 15:19 |
П.Т.Д. Фасада ЗДО №506 Шосе Стратегічне, 54.pdf | |
16 лютого 2022 15:18 |
Т.З. Фасад ЗДО №506 Шосе Стратегічне, 54.pdf | |
16 лютого 2022 14:53 |
Проект договору кап. ремонт.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000014 ● 20859d5046bb4e348a5ee05639184a54
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2022-02-16-009029-b 16.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 14:55:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту фасадів Закладу дошкільної освіти №506, за адресою Шосе Стратегічне, 54 у Голосіївському районі міста Києва» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-009029-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» договору підряду від 22.04.2022 № 31 відповідно до умов тендерної документації.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин, які спричинили зміну строку дії договору підряду від 22.04.2022 № 31.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження (акти звірки, бухгалтерську довідку, платіжні доручення тощо) стосовно стану виконання договору підряду від 22.04.2022 № 31 в частині поставки товару та оплати за нього, відповідно до умов додаткової угоди від 05.08.2022 № 1.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-21 18:03:26
надання пояснень
Доброго дня.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, у зв’язку з необхідністю виконання робіт з Капітального ремонту фасадів Закладу дошкільної освіти №506, за адресою Шосе Стратегічне, 54 у Голосіївському районі міста Києва. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета визначені у відповідному додатку до тендерної документації
Очікувана вартість (визначена за договірною ціною без урахування Глави 10 ЗКР ) предмета закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення згідно рішення Київської міської ради від 09.12.2021 № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» та розпорядження Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.02.2022 № 62 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2022 році за рахунок бюджетних коштів по Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації» та становить 3 368 675,00 грн з ПДВ.
2. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту згідно постанови № 710 від 11.10.2016, оскільки пункт 4-1 викладено в наступній редакції: рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. А отже оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель не є обов’язковою умовою, а лише рекомендаційною.
3. Щодо забезпечення виконання договору повідомляємо, що Договір підряду № 32 між Замовником та ТОВ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" було підписано 22.04.2022 року. ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» надано листа в якому зазначено про обов’язкове внесення застави в подальшому, враховуючи обставини непереборної сили, зокрема військову агресію Російської Федерації проти України, що унеможливлюють виконання норм Закону та зобов’язується надати забезпечення виконання договору про закупівлю робіт з капітального ремонту фасадів Закладу дошкільної освіти №32, за адресою провулок Деміївський, 4 у Голосіївському районі міста Києва, після закінчення воєнного стану в Україні». В подальшому, ТОВ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" було надано забезпечення виконання договору підряду від 22.04.2022 № 31 відповідно до умов тендерної документації про що надаємо документальне підтвердження у вигляді виписки за 31.08.2022.
4. Внесення змін до договору підряду від 22.04.2022 №31 зумовлено обставинами непереборної сили, зокрема надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. №2102-ІХ та продовженого відповідно до Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 р. №259/2022, від 17.05.2022 р. №341/2022, від 12.08.2022 р. №573/2022.
А також, з урахуванням вимог п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
5. Роботи станом на сьогодні тривають, акти виконаних робіт КБ-2В, КБ-3 на даний момент не надходило, відповідно жодних проплат по договору підряду від 22.04.2022 № 31 не було здійснено, про що надаємо бухгалтерську довідку від 21.09.2022 №3.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2022 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" |
3 368 385,47
UAH з ПДВ
|
3 368 385,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОГРЕСИВНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ |
3 368 670,00
UAH з ПДВ
|
3 368 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" #40239718 |
Переможець |
3 368 385,47
UAH з ПДВ
|
11 березня 2022 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 15:21
|
Д.у. №4 від 26.12.2022 до договору №31 від 22.04.2022.pdf | укладений |
27 грудня 2022 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2022 18:40
|
Д.у. №3 від 18.10.2022 до договору підряду №31 від 22.04.2022.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2022 18:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2022 17:39
|
Д.у. №2 від 21.09.2022 до договору підряду №31 від 22.04.2022.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2022 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2022 17:19
|
Д.у. №1 від 05.08.2022 до договору №31 від 22.04.2022.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2022 17:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2022 13:25
|
Договір підряду №31 від 22.04.2022.PDF | укладений |
26 квітня 2022 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | проходження еспертизи |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення назви об'єкту у відповідність |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |