Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень Волноваського районного центру зайнятості
Очікувана вартість
89 150,20 UAH
UA-2022-02-16-008970-b b2c87cd9ee424a60b4b9622ab1ce2af7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Коваль

+380624445468 volnovah.urist@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волноваський районний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 22009177
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Обручева, 17
Контактна особа: Татьяна Коваль
+380624445468
volnovah.urist@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2022 14:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2022 14:33
Очікувана вартість: 89 150,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 891,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень Волноваського районного центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, вул. Обручева, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок Виконавця у строк не більше ніж 15 (п’ятнадцять) банківських днів з моменту отримання рахунку та акту приймання-передачі наданих послуг після завершення розрахункового періоду при умові своєчасного фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-16-008970-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 18 лютого 2022 23:06
дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання акту огляду об'єкту
Відповідно до п 4.10 Оголошення зазначена наступна вимога : «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Волноваського районного центру зайнятості за адресою: Україна, 85700, Донецька обл., Волноваський р-н, місто Волноваха, вул. Обручева, будинок 17 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції»
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівл).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість замовнику зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з Оголошення вимогу, а саме: «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Волноваського районного центру зайнятості за адресою: Україна, 85700, Донецька обл., Волноваський р-н, місто Волноваха, вул. Обручева, будинок 17 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 15:44
У відповідь на Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог в документації до закупівлі, повідомляємо наступне. Замовником, у відповідності до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-02-16-008970-b, визначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника Замовника для усвідомлення специфіки Об'єкту, у якому будуть надаватися послуги з прибирання. Для цього, до подання своєї пропозиції, Учасник повинен відвідати та оглянути Об'єкт Замовника, а саме: приміщення Волноваського районного центру зайнятості за адресою Україна, 85700, Донецька обл., Волноваський р-н, місто Волноваха, вул. Обручева, будинок 17. Документацією Оголошення зазначено, що дата акта огляду Об’єкта повинна бути у період подання пропозицій (після закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю). Період уточнення Замовник залишає для можливих змін, уточнень в документації до закупівлі та роз’яснень, щоб потенційні Учасники врахували всі особливості та нюанси при подачі пропозиції. Вимога Замовника про те, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта Замовника, ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних Учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію.
Вимога зазначена Замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Дана послуга передбачає тривалий термін її надання. У зв’язку з зазначеним, вказана вимога передбачена Замовником для визначення Учасниками при первинному обстеженні специфіки Об’єкта.
Крім того, Замовник своєю вимогою дає змогу Учасникам:
- детально усвідомити об’єм надання послуг з прибирання;
- максимально точно визначити свою цінову пропозицію і не допустити у подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності надання послуг;
- зібрати інформацію про Об’єкт, яка проводиться з метою одержання додаткових даних для розроблення організаційно-технічних заходів зі з’ясуванням витрат на побутову хімію, проаналізувати обсяги та умови надання послуг Замовнику;
- наявного досвіду надання послуг та наявних власних кваліфікованих фахівців, щоб Замовник мав змогу отримати від переможця закупівлі більш кваліфіковану та якісну послугу з прибирання Об’єкта та мінімізувати можливість розірвання договору зі сторони Учасника - переможця, мотивуючи тим, що не було враховано індивідуальні умови з прибирання Об’єкта Замовника.
Якщо Учаснику є проблематично виїхати на Об’єкт Замовника для проведення первинного обстеження, щоб оцінити всі наявні обставини, то чи взмозі він буде це здійснювати в подальшому при наданні послуг.
У зв’язку з тим, що вимоги поширюються на всіх потенційних Учасників й кожен учасник має можливість виконати умови документації до закупівлі про проведення спрощеної закупівлі та це не обмежує коло потенційних Учасників щодо надання акта огляду Об’єкта Замовника і не є дискримінацією для Учасників, які дійсно мають намір прийняти участь у даній закупівлі.
Крім того, Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту документації до закупівлі, яка не суперечить законодавству. У кожного Замовника є свої вимоги щодо предмета закупівлі, обставини їх виконання та кожна закупівля індивідуальна й порівнювати їх не можна.
Замовник чекає всіх потенційних Учасників закупівлі для огляду приміщення Волноваського районного центру зайнятості. Ми гарантуємо підписання актів всіх Учасників. Дана вимога не порушує права Учасників, так як вітчизняні і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах без всякого виключення. Принципи проведення закупівель дотримані. Ми гарантуємо відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію Учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Чекаємо Вас для підписання акта огляду Об’єкта за графіком роботи Замовника: робочі дні - понеділок, вівторок, середа, четвер з 8:00 до 17:00, пятниця – з 8:00 до 15:45; вихідні дні - субота, неділля.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 88 392,20
UAH з ПДВ
88 392,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2022 11:50
Електронний підпис
24 лютого 2022 08:14
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2022 08:14
Витяг єд.податок.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Лист відгук 2020.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Наказ.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Довідка досвід.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Опис_pdf..pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Проєкт договору.pdf
24 лютого 2022 08:14
Виписка ЄДР.pdf
24 лютого 2022 08:14
Акт огляду.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Мед. Зеленина.pdf
24 лютого 2022 08:14
Довідка щодо ліцензії.pdf
24 лютого 2022 08:14
Висновки.pdf
24 лютого 2022 08:14
Опис_pdf..pdf
24 лютого 2022 08:14
Посадові інструкції.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Виписка ЄДР.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Проєкт договору.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Статут.pdf
24 лютого 2022 08:14
Мед. Зеленина.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Мед. Колоусова.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Платіжні доручення 2020.pdf
24 лютого 2022 08:14
Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2022 08:14
Акт огляду.pdf
24 лютого 2022 08:14
Витяг єд.податок.pdf
24 лютого 2022 08:14
Протокол .pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Сертифікат ISO-1.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Посадові інструкції.pdf
24 лютого 2022 08:14
Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Статут.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Довідка досвід.pdf
24 лютого 2022 08:14
Лист про огляд обєкту.pdf
24 лютого 2022 08:14
Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2022 08:14
Наказ.pdf
24 лютого 2022 08:14
Протокол .pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Висновки.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Лист відгук 2020.pdf
24 лютого 2022 08:14
Сертифікат ISO-1.pdf
24 лютого 2022 08:14
Платіжні доручення 2021.pdf
24 лютого 2022 08:14
Протокол .pdf
24 лютого 2022 08:14
Протокол .pdf
24 лютого 2022 08:14
Лист відгук 2021.pdf
24 лютого 2022 08:14
Лист відгук 2021.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Мед. Колоусова.pdf
24 лютого 2022 08:14
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
24 лютого 2022 08:14
Лист згода на обробку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Очікує рішення 88 392,20
UAH з ПДВ
25 лютого 2022 14:34

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 21 грудня 2022 13:20
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
21 грудня 2022 13:20
Документ Microsoft Word.docx
Виконано
Дата відміни: 21 грудня 2022 14:10
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
21 грудня 2022 14:12
Електронний підпис
21 грудня 2022 14:10
Документ Microsoft Word.docx