Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщення
Очікувана вартість
53 834,60 UAH
UA-2022-02-16-008561-b ● 9c7701be733e45d8b0fd5aeb11739e09
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАР'ЇНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 24815959 |
Місцезнаходження: | 85600, Україна , Донецька обл., м. Мар'їнка, вул. Жовтнева, буд. 8 |
Контактна особа: |
Людмила Мокра +380994149675 mokraaludmila@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 53 834,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 538,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Очікувана вартість закупівлі на березень -грудень 2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175.3 метри квадратні
Послуги з щоденного прибирання приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85600, Україна, Донецька область, м.Мар'їнка, вул. Сергія Прокоф'єва, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | При умові своєчасного фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 14:35 |
Додаток № 3 - Проєкт договору.doc | |
16 лютого 2022 14:35 |
Додаток № 2 - Цінова пропозиція.doc | |
16 лютого 2022 14:35 |
Оголошення.doc | |
16 лютого 2022 14:35 |
Додаток № 1 - Технічні характеристики.doc | |
16 лютого 2022 14:34 |
Додаток № 4 - Лист-згода на обробку персональних даних.doc | |
16 лютого 2022 14:34 |
Додаток № 5 - Інформація про Учасника.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-16-008561-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 18 лютого 2022 23:25
дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання
акту огляду об'єкту
Шановний, Замовнику!
Відповідно до п 14.10 Оголошення зазначена наступна вимога «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Мар’їнського районного центру зайнятості за адресою: 85600, Україна, Донецька область, місто Мар’їнка, вул. Сергія Прокоф’єва, 6 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівл).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість замовнику зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з Оголошення вимогу, а саме: «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Мар’їнського районного центру зайнятості за адресою: 85600, Україна, Донецька область, місто Мар’їнка, вул. Сергія Прокоф’єва, 6 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п 14.10 Оголошення зазначена наступна вимога «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Мар’їнського районного центру зайнятості за адресою: 85600, Україна, Донецька область, місто Мар’їнка, вул. Сергія Прокоф’єва, 6 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівл).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість замовнику зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з Оголошення вимогу, а саме: «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Мар’їнського районного центру зайнятості за адресою: 85600, Україна, Донецька область, місто Мар’їнка, вул. Сергія Прокоф’єва, 6 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 16:31
Відповідь на вимогу учасника "Дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання акту огляду об'єкту
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 |
Переможець |
53 466,50
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 20:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:19
|
Доп.Угода Ваша Варта.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2022 20:41
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 20:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 17:48
|
Договір .pdf | укладений |
02 березня 2022 17:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з військовою агресією РФ проти України та введенням на території України воєнного стану згідно Указу Президента Україні від 24 лютого 2022 року №64 «Про введення воєнного стану в Україні» та настанням форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх обов’язків, Сторони домовилися відкласти виконання своїх обов'язків за Договором починаючи з 01.04.2022 року до закінчення строку зазначених форс-мажорних обставин. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення у відповідність кількості послуг за договором до фактично наданих в зв'язку з настанням форс-мажорних обставин, які унеможливлюють повне виконання сторонами своїх обов'язків. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |