Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщення
Очікувана вартість
53 834,60 UAH
UA-2022-02-16-008561-b 9c7701be733e45d8b0fd5aeb11739e09
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Мокра

+380994149675 mokraaludmila@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАР'ЇНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 24815959
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., м. Мар'їнка, вул. Жовтнева, буд. 8
Контактна особа: Людмила Мокра
+380994149675
mokraaludmila@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2022 15:00
Очікувана вартість: 53 834,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 538,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Очікувана вартість закупівлі на березень -грудень 2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175.3 метри квадратні
Послуги з щоденного прибирання приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м.Мар'їнка, вул. Сергія Прокоф'єва, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг При умові своєчасного фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-16-008561-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 18 лютого 2022 23:25
дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання акту огляду об'єкту
Шановний, Замовнику!
Відповідно до п 14.10 Оголошення зазначена наступна вимога «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Мар’їнського районного центру зайнятості за адресою: 85600, Україна, Донецька область, місто Мар’їнка, вул. Сергія Прокоф’єва, 6 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівл).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість замовнику зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з Оголошення вимогу, а саме: «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Мар’їнського районного центру зайнятості за адресою: 85600, Україна, Донецька область, місто Мар’їнка, вул. Сергія Прокоф’єва, 6 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 16:31
Відповідь на вимогу учасника "Дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання акту огляду об'єкту

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 53 466,50
UAH з ПДВ
53 466,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2022 22:53
Електронний підпис
24 лютого 2022 22:52
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Довідка досвід.pdf
24 лютого 2022 22:52
Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
67822445545968.pdf
24 лютого 2022 22:52
Платіжні доручення 2020.pdf
24 лютого 2022 22:52
Проєкт договору.pdf
24 лютого 2022 22:52
Сертифікат ISO-1.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Висновки.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Довідка досвід.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Проєкт договору.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Опис_pdf..pdf
24 лютого 2022 22:52
Статут.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2022 22:52
Акт огляду.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2022 22:52
Інструкція COVID.pdf
24 лютого 2022 22:52
Акт огляду.pdf
24 лютого 2022 22:52
Статут.pdf
24 лютого 2022 22:52
Сертифікат ISO-1.pdf
24 лютого 2022 22:52
Виписка ЄДР.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2022 22:52
Наказ.pdf
24 лютого 2022 22:52
Протокол .pdf
24 лютого 2022 22:52
Мед. Вязовська.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Лист відгук 2020.pdf
24 лютого 2022 22:52
Довідка щодо ліцензії.pdf
24 лютого 2022 22:52
Протокол .pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Інструкція COVID.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Лист про огляд обєкту.pdf
24 лютого 2022 22:52
Опис_pdf..pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Лист згода на обробку.pdf
24 лютого 2022 22:52
Висновки.pdf
24 лютого 2022 22:52
Лист відгук 2021.pdf
24 лютого 2022 22:52
Витяг єд.податок.pdf
24 лютого 2022 22:52
Наказ.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Витяг єд.податок.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Лист відгук 2020.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Мед. Вязовська.pdf
24 лютого 2022 22:52
Виписка ЄДР.pdf
24 лютого 2022 22:52
67822447443137.pdf
24 лютого 2022 22:52
Лист відгук 2021.pdf.p7s
24 лютого 2022 22:52
Платіжні доручення 2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Переможець 53 466,50
UAH з ПДВ
28 лютого 2022 20:13

Документи

28 лютого 2022 20:13
Електронний підпис
28 лютого 2022 20:12
SCANПротокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2022 20:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
53 466,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2022 20:13
Електронний підпис
28 лютого 2022 20:12
SCANПротокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 12:25
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 12:19
Доп.Угода Ваша Варта.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 12:14
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2022 20:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 20:34
Електронний підпис укладений
02 березня 2022 17:48
Договір .pdf укладений
02 березня 2022 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з військовою агресією РФ проти України та введенням на території України воєнного стану згідно Указу Президента Україні від 24 лютого 2022 року №64 «Про введення воєнного стану в Україні» та настанням форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх обов’язків, Сторони домовилися відкласти виконання своїх обов'язків за Договором починаючи з 01.04.2022 року до закінчення строку зазначених форс-мажорних обставин.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність кількості послуг за договором до фактично наданих в зв'язку з настанням форс-мажорних обставин, які унеможливлюють повне виконання сторонами своїх обов'язків.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 126,60
UAH