Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо загального очищування будівель (ДК 021:2015 “90910000-9 Послуги з прибирання )
Очікувана вартість
72 416,00 UAH
UA-2022-02-16-008266-b dad0fec32d5a4b2f93a8d31ce2fdd79c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Осіпцова

+380992992099 selidcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "СЕЛИДІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22039540
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Карла Маркса. 41а
Контактна особа: Вікторія Осіпцова
+380992992099
selidcz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2022 15:00
Очікувана вартість: 72 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 363,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги щодо загального очищування будівель (ДК 021:2015 “90910000-9 Послуги з прибирання )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо загального очищування будівель (ДК 021:2015 “90910000-9 Послуги з прибирання )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м.Селидове, вул. Карла Маркса 41а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у строк не більше ніж 10 (десять) банківських днів з моменту отримання рахунку та акту приймання-передачі наданих послуг після завершення розрахункового періоду при умові своєчасного фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-16-008266-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 18 лютого 2022 23:12
дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання акту огляду об'єкту
Шановний, Замовнику!
Відповідно до п 17 Оголошення зазначена наступна вимога : «Надати на фірмовому бланку (в разі наявності таких бланків) Замовнику скановану копію листа про огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення центру зайнятості за адресою: 85400, Донецька обл., м. Селидове, вул. К.Маркса, 41А для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої особи Замовника Селидівського міського центру зайнятості Донецької області. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції;»
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівл).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість замовнику зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з Оголошення вимогу, а саме: «Надати на фірмовому бланку (в разі наявності таких бланків) Замовнику скановану копію листа про огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення центру зайнятості за адресою: 85400, Донецька обл., м. Селидове, вул. К.Маркса, 41А для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої особи Замовника Селидівського міського центру зайнятості Донецької області. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 14:52
У відповідь на Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог в документації до закупівлі, повідомляємо наступне. Замовником, у відповідності до п.17 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-02-16-008266-b, визначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника Замовника для усвідомлення специфіки Об'єкту, у якому будуть надаватися послуги з прибирання. Для цього, до подання своєї пропозиції, Учасник повинен відвідати та оглянути Об'єкт Замовника, а саме: приміщення Селидівського міського центру зайнятості за адресою: 85400, Донецька обл., м.Селидове, вул..К.Маркса, 41А. Документацією Оголошення зазначено, що дата акта огляду Об’єкта повинна бути у період подання пропозицій (після закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю). Період уточнення Замовник залишає для можливих змін, уточнень в документації до закупівлі та роз’яснень, щоб потенційні Учасники врахували всі особливості та нюанси при подачі пропозиції. Вимога Замовника про те, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта Замовника, ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних Учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію. Вимога зазначена Замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Дана послуга передбачає тривалий термін її надання. У зв’язку з зазначеним, вказана вимога передбачена Замовником для визначення Учасниками при первинному обстеженні специфіки Об’єкта. Крім того, Замовник своєю вимогою дає змогу Учасникам детально усвідомити об’єм надання послуг з прибирання; максимально точно визначити свою цінову пропозицію і не допустити у подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності надання послуг; зібрати інформацію про Об’єкт, яка проводиться з метою одержання додаткових даних для розроблення організаційно-технічних заходів зі з’ясуванням витрат на побутову хімію, проаналізувати обсяги та умови надання послуг Замовнику; наявного досвіду надання послуг та наявних власних кваліфікованих фахівців, щоб Замовник мав змогу отримати від переможця закупівлі більш кваліфіковану та якісну послугу з прибирання Об’єкта та мінімізувати можливість розірвання договору зі сторони Учасника - переможця, мотивуючи тим, що не було враховано індивідуальні умови з прибирання Об’єкта Замовника. Якщо Учаснику є проблематично виїхати на Об’єкт Замовника для проведення первинного обстеження, щоб оцінити всі наявні обставини, то чи взмозі він буде це здійснювати в подальшому при наданні послуг. У зв’язку з тим, що вимоги поширюються на всіх потенційних Учасників й кожен учасник має можливість виконати умови документації до закупівлі про проведення спрощеної закупівлі та це не обмежує коло потенційних Учасників щодо надання акта огляду Об’єкта Замовника і не є дискримінацією для Учасників, які дійсно мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Крім того, Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту документації до закупівлі, яка не суперечить законодавству. У кожного Замовника є свої вимоги щодо предмета закупівлі, обставини їх виконання та кожна закупівля індивідуальна й порівнювати їх не можна. Замовник чекає всіх потенційних Учасників закупівлі для огляду приміщення Селидівського міського центру зайнятості. Ми гарантуємо підписання актів всіх Учасників. Дана вимога не порушує права Учасників, так як вітчизняні і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах без всякого виключення. Принципи проведення закупівель дотримані. Ми гарантуємо відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію Учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця. Чекаємо Вас для підписання акта огляду Об’єкта за графіком роботи Замовника: робочі дні - понеділок, вівторок, середа, четвер з 8:00 до 17:00, пятниця – з 8:00 до 15:45; вихідні дні - субота, неділля.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 72 385,00
UAH з ПДВ
72 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2022 11:52
Електронний підпис
24 лютого 2022 11:37
Витяг єд.податок.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Акт огляду.pdf
24 лютого 2022 11:37
Лист відгук 2020.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Лист відгук 2021.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Лист відгук 2020.pdf
24 лютого 2022 11:37
Лист відгук 2021.pdf
24 лютого 2022 11:37
Довідка досвід.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Лист згода на обробку.pdf
24 лютого 2022 11:37
Проект договору.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Витяг єд.податок.pdf
24 лютого 2022 11:37
Наказ.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Статут.pdf
24 лютого 2022 11:37
Мед. Худолей В..pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Акт огляду.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Протокол .pdf
24 лютого 2022 11:37
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Висновки.pdf
24 лютого 2022 11:37
Виписка ЄДР.pdf
24 лютого 2022 11:37
Статут.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2022 11:37
Висновки.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Опис_pdf..pdf
24 лютого 2022 11:37
Платіжні доручення 2020.pdf
24 лютого 2022 11:37
Довідка досвід.pdf
24 лютого 2022 11:37
Сертифікат ISO-1.pdf
24 лютого 2022 11:37
Довідка щодо ліцензії.pdf
24 лютого 2022 11:37
Виписка ЄДР.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Сертифікат ISO-1.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Проект договору.pdf
24 лютого 2022 11:37
Платіжні доручення 2021.pdf
24 лютого 2022 11:37
Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2022 11:37
Лист про огляд обєкту.pdf
24 лютого 2022 11:37
Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Мед. Худолей В..pdf
24 лютого 2022 11:37
Наказ.pdf
24 лютого 2022 11:37
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2022 11:37
Опис_pdf..pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Протокол .pdf.p7s
24 лютого 2022 11:37
Витяг з ЄДР.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Переможець 72 385,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2022 11:38

Документи

28 лютого 2022 11:38
Електронний підпис
28 лютого 2022 11:17
IMG_0004.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2022 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
72 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2022 11:38
Електронний підпис
28 лютого 2022 11:17
IMG_0004.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 16:22
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2022 13:02
Доп.угода уборка.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 12:51
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2022 13:27
доп.согл.уборка.pdf зміни до договору
20 квітня 2022 13:25
Електронний підпис укладений
09 березня 2022 10:47
договор уборка.pdf укладений
09 березня 2022 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з військовою агресією РФ проти України та введенням на території України воєнного стану згідно Указу Президента Україні від 24 лютого 2022 року №64 «Про введення воєнного стану в Україні» та настянням форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх обов’язків, Сторони домовилися відповідно до п. 8.7. укладеного Договору відкласти виконання своїх обов'язків за Договором починаючи з 01.04.2022 року до закінчення строку зазначених форс-мажорних обставин. Настяння зазначених форс-мажорних обставин, також підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року за № 2024/02.0-7.1 У зв'язку з неможливої причини внесення змін у відповідності до статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" , так як система не обновилася, поставила v- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, так як система не дозволила внести зміни.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв'язку з військовою агресією РФ проти України та введенням на території України військового стану, згідно Указу Президента України від 2 лютого 2022р. №64 "Про введення воєнного стану в Україні" та настанням форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх обов'язків (згідно додаткової угода №1 від 01.04.2022р.)
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 362,30
UAH