Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
72 416,40 UAH
UA-2022-02-16-007739-b 3c885b50cd8a4d099172393eb46bd1ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Коваленко

+380954226900 avdbuh@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АВДІЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 22028482
Місцезнаходження: 86065, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 4
Контактна особа: Ірина Коваленко
+380954226900
avdbuh@donocz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2022 10:00
Очікувана вартість: 72 416,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 724,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщення Авдіївського міського центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86065, Україна, Донецька область, м.Авдіївка, вул.Комунальна, буд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг «Замовник» проводить розрахунок за фактом наданих послуг, на підставі рахунку та оформленого акту наданих послуг, підписаного Сторонами, впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати його підписання, при умові своєчасного фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-16-007739-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 18 лютого 2022 23:08
дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання акту огляду об'єкту
Шановний, Замовнику!
Відповідно до п 4.10 Оголошення зазначена наступна вимога : «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Авдіївського міського центру зайнятості за адресою: 86065, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, вул. Комунальна, буд.4 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівл).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість замовнику зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з Оголошення вимогу, а саме: «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Авдіївського міського центру зайнятості за адресою: 86065, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, вул. Комунальна, буд.4 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 16:56
Відповідь на вимогу "Дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання акту огляду об'єкту"

Документи

21 лютого 2022 16:56
відповідь.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 71 670,50
UAH з ПДВ
71 670,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2022 03:41
Електронний підпис
25 лютого 2022 03:40
Виписка ЄДР.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Лист_про_огляд_об_єкту.PDF
25 лютого 2022 03:40
Медична довідка.pdf
25 лютого 2022 03:40
Аналог.договір 2020.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Сертифікат ISO.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Інструкція 2.pdf
25 лютого 2022 03:40
Акт огляду.pdf
25 лютого 2022 03:40
Протокол.pdf
25 лютого 2022 03:40
Проект_договору.PDF.p7s
25 лютого 2022 03:40
Довідка з банку.pdf
25 лютого 2022 03:40
Цінова_пропозиція.PDF
25 лютого 2022 03:40
Витяг єд.податок.PDF
25 лютого 2022 03:40
Медична довідка.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Сертифікат ISO.pdf
25 лютого 2022 03:40
Наказ.pdf
25 лютого 2022 03:40
Аналог.договір 2021.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Посадова інструкція.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Висновки.pdf
25 лютого 2022 03:40
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2022 03:40
Посадова інструкція.pdf
25 лютого 2022 03:40
Витяг єд.податок.PDF.p7s
25 лютого 2022 03:40
Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Акт огляду.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Сертифікати.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Виписка ЄДР.pdf
25 лютого 2022 03:40
Аналог.договір 2021.pdf
25 лютого 2022 03:40
Цінова_пропозиція.PDF.p7s
25 лютого 2022 03:40
Висновки.pdf.p7s.zip
25 лютого 2022 03:40
Витяг ЄДР.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Витяг ЄДР.pdf
25 лютого 2022 03:40
Статут.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Статут.pdf
25 лютого 2022 03:40
Проект_договору.PDF
25 лютого 2022 03:40
Інструкція 2.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Сертифікати.pdf
25 лютого 2022 03:40
Аналог.договір 2020.pdf
25 лютого 2022 03:40
Наказ.pdf.p7s
25 лютого 2022 03:40
Протокол.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Переможець 71 670,50
UAH з ПДВ
28 лютого 2022 10:20

Документи

28 лютого 2022 10:20
Електронний підпис
28 лютого 2022 10:10
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2022 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
71 670,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2022 10:20
Електронний підпис
28 лютого 2022 10:10
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 16:14
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 21:47
зміна ціни.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 21:36
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2022 16:52
Додаткова угода прибирання.jpg зміни до договору
25 квітня 2022 12:31
Електронний підпис укладений
01 березня 2022 09:10
6.pdf укладений
01 березня 2022 08:57
4.pdf укладений
01 березня 2022 08:57
1.pdf укладений
01 березня 2022 08:57
6.pdf укладений
28 лютого 2022 17:19
5.pdf укладений
28 лютого 2022 17:19
4.pdf укладений
28 лютого 2022 17:19
3.pdf укладений
28 лютого 2022 17:19
2.pdf укладений
28 лютого 2022 17:19
1.pdf укладений
28 лютого 2022 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з відсутністю у ст. 41 ЗУ "Публічні закупівлі" підстави для внесення змін до договору "форс мажорні обставини" та з метою виконання ст. 10 вищезазнченого закону щодо орилюднення змін до дговору, Замовником обрано вищезазначену підставу для внесення змін. У зв’язку з військовою агресією РФ проти України, введенням на території України воєнного стану згідно Указу Президента Україні від 24 лютого 2022 року № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та настанням форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх обов’язків, Сторони домовилися, починаючи з 01.04.2022 до закінчення строку зазначених форс-мажорних обставин відкласти виконання своїх обов'язків за Договором.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 850,40
UAH