Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
72 416,40 UAH
UA-2022-02-16-007739-b ● 3c885b50cd8a4d099172393eb46bd1ae
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АВДІЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22028482 |
Місцезнаходження: | 86065, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ірина Коваленко +380954226900 avdbuh@donocz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 10:00 |
Очікувана вартість: | 72 416,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 724,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщення Авдіївського міського центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
86065, Україна, Донецька область, м.Авдіївка, вул.Комунальна, буд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | «Замовник» проводить розрахунок за фактом наданих послуг, на підставі рахунку та оформленого акту наданих послуг, підписаного Сторонами, впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати його підписання, при умові своєчасного фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 14:11 |
Додаток № 1 - Технічні характеристики.doc | |
16 лютого 2022 14:11 |
Додаток № 2 - Цінова пропозиція.doc | |
16 лютого 2022 14:11 |
Додаток № 3 - Проєкт договору.doc | |
16 лютого 2022 14:11 |
Додаток № 4 - Лист-згода на обробку персональних даних.doc | |
16 лютого 2022 14:11 |
Додаток № 5 - Інформація про Учасника.doc | |
16 лютого 2022 14:11 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-16-007739-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 18 лютого 2022 23:08
дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання
акту огляду об'єкту
Шановний, Замовнику!
Відповідно до п 4.10 Оголошення зазначена наступна вимога : «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Авдіївського міського центру зайнятості за адресою: 86065, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, вул. Комунальна, буд.4 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівл).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість замовнику зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з Оголошення вимогу, а саме: «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Авдіївського міського центру зайнятості за адресою: 86065, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, вул. Комунальна, буд.4 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п 4.10 Оголошення зазначена наступна вимога : «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Авдіївського міського центру зайнятості за адресою: 86065, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, вул. Комунальна, буд.4 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівл).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість замовнику зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону).
З огляду на викладене, вимагаємо виключити з Оголошення вимогу, а саме: «Учасник повинен провести огляд об'єкту Замовника, а саме: приміщення Авдіївського міського центру зайнятості за адресою: 86065, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, вул. Комунальна, буд.4 для ознайомлення зі специфікою об'єкту та з метою якісного надання послуг, в термін, що не перевищує строк для подання пропозицій. За результатами обстеження вищезазначеного об'єкту скласти у довільній формі Акт огляду об'єкту та підписати його в уповноваженої на підписання особи Замовника. Скановану копію підписаного з Замовником Акту огляду об’єкту надати в складі пропозиції.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2022 16:56
Відповідь на вимогу "Дискримінаційна вимога в оголошенні щодо надання акту огляду об'єкту"
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 |
Переможець |
71 670,50
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 21:47
|
зміна ціни.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 21:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2022 16:52
|
Додаткова угода прибирання.jpg | зміни до договору |
25 квітня 2022 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2022 09:10
|
6.pdf | укладений |
01 березня 2022 08:57
|
4.pdf | укладений |
01 березня 2022 08:57
|
1.pdf | укладений |
01 березня 2022 08:57
|
6.pdf | укладений |
28 лютого 2022 17:19
|
5.pdf | укладений |
28 лютого 2022 17:19
|
4.pdf | укладений |
28 лютого 2022 17:19
|
3.pdf | укладений |
28 лютого 2022 17:19
|
2.pdf | укладений |
28 лютого 2022 17:19
|
1.pdf | укладений |
28 лютого 2022 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з відсутністю у ст. 41 ЗУ "Публічні закупівлі" підстави для внесення змін до договору "форс мажорні обставини" та з метою виконання ст. 10 вищезазнченого закону щодо орилюднення змін до дговору, Замовником обрано вищезазначену підставу для внесення змін. У зв’язку з військовою агресією РФ проти України, введенням на території України воєнного стану згідно Указу Президента Україні від 24 лютого 2022 року № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та настанням форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх обов’язків, Сторони домовилися, починаючи з 01.04.2022 до закінчення строку зазначених форс-мажорних обставин відкласти виконання своїх обов'язків за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |