Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з термомодернізацією Чорноголівського закладу дошкільної освіти в с. Чорноголова, 313 Ужгородського району Закарпатської області. Коригування » (ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
231 135,00 UAH
UA-2022-02-16-006357-b ● 4e14301c1b074801b68cc12130ae2f7a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44069873 |
Місцезнаходження: | 89210, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н, село Дубриничі, вул.Берег, будинок 60 |
Контактна особа: |
Неля Ставенська +380994556068 osvitadubrynychi@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 11:25 |
Очікувана вартість: | 231 135,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 155,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення зазначені в п. 11.1 Оголошення; Розмір забезпечення 1150,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1150 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія; Умови надання забезпечення зазначені в п. 12.1 Оголошення; Розмір забезпечення 1% від ціни договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з термомодернізацією Чорноголівського закладу дошкільної освіти в с. Чорноголова, 313 Ужгородського району Закарпатської області. Коригування » (ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяоплата. Оплата технічного нагляду за надані послуги (виконані роботи), згідно цього Договору, здійснюється Замовником за їх поетапним завершенням, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання Сторонами Акту наданих (виконаних) послуг (робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконанні роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт по Об’єкту на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 13:18 |
Оголошення технагляд.pdf | |
16 лютого 2022 13:18 |
Проєкт договору.pdf | |
16 лютого 2022 13:18 |
Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-16-006357-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД", Код ЄДРПОУ:41978844
Дата подання: 18 лютого 2022 15:03
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Додатку 3 п.1 п.п.1.2 від Учасника вимагається підтвердити наявність/залучення обладнання (основні будівельні машини і механізми, спецтехніка а ткож надати скан копії з оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію самохідного механізму.
Просимо Замовника видалити дану вимогу з умов Оголошення, оскільки наявність зазначеного обладнання відносится до підрядних (будівельних) робіт, а не здійснення технічного нагляду.
Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Замовника видалити дану вимогу з умов Оголошення, оскільки наявність зазначеного обладнання відносится до підрядних (будівельних) робіт, а не здійснення технічного нагляду.
Завчасно дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2022 22:01
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-02-16-006357-b.b1, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що спрощена закупівля проводиться Замовником відповідно до вимог ст. 14 Закону. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) повинно містити інформацію згідно ч.3 ст.14 Закону, де зокрема абзацом 2 передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
пп. 1.1 та 1.2 Додатку 3 до Оголошення визначено загальні положення щодо підтвердження наявності/залучення обладнання та матеріально-технічної бази в Учасників. При цьому п. 1.3. цього ж Додатку визначено мінімальний перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яку Учасники обов’язково підтверджують у складі своєї пропозиції. Замовник окремо не вимагає підтвердження будь-якого обладнання, що відноситься до підрядних (будівельних) робіт, а тому вказані вимоги не можуть вважатися дискримінаційними.
Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-02-16-006357-b.b1, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що спрощена закупівля проводиться Замовником відповідно до вимог ст. 14 Закону. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) повинно містити інформацію згідно ч.3 ст.14 Закону, де зокрема абзацом 2 передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
пп. 1.1 та 1.2 Додатку 3 до Оголошення визначено загальні положення щодо підтвердження наявності/залучення обладнання та матеріально-технічної бази в Учасників. При цьому п. 1.3. цього ж Додатку визначено мінімальний перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яку Учасники обов’язково підтверджують у складі своєї пропозиції. Замовник окремо не вимагає підтвердження будь-якого обладнання, що відноситься до підрядних (будівельних) робіт, а тому вказані вимоги не можуть вважатися дискримінаційними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Савко Євген Євгенійович |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РУЩАК ГАННА МИХАЙЛІВНА" |
224 725,00
UAH з ПДВ
|
224 725,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Савко Євген Євгенійович #2926200658 |
Відхилено |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2022 16:15
|
ФОП "РУЩАК ГАННА МИХАЙЛІВНА" #3392215646 |
Переможець |
224 725,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2022 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:22
|
Додаткова Угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2022 12:13
|
Договір 29.03.2022.pdf | укладений |
30 березня 2022 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 36 тн/РГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |