Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з виготовлення та розміщення пос-терів на носіях зовнішньої реклами)
Очікувана вартість
377 595,00 UAH
UA-2022-02-16-003884-a d1924478154d461aa85bf6ac4006545b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісаєва Дар'я Олександрівна

+380487972504 disaieva@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Авангардівська селищна рада Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 23211248
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26
Контактна особа: Ісаєва Дар'я Олександрівна
+380487972504
disaieva@odessa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі проводились відкриті торги (№№ оголошення закупівлі: UA-2022-01-14-003023-c, UA-2022-01-31-011464-b) на закупівлю послуг за предметом із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником – код ДК 021:2015: 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з виготов-лення та розміщення постерів на носіях зовнішньої реклами). Проте, обидві процедури торгів були визнані такими, що не відбулися в зв'язку з тим, що для участі в торгах було подано менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022 18:24
Оскарження наміру укласти договір: 27 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 міс
Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з виготовлення та розміщення пос-терів на носіях зовнішньої реклами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, на території Авангардівської селищної територіальної громади (смт Авангард, с. Прилиманське, с. Нова Долина, смт Хлібодарське, селище Радісне)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 лютого 2022 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Мега Боард"
#36155365
Переможець 377 595,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2022 18:24

Документи

16 лютого 2022 18:24
Електронний підпис
16 лютого 2022 18:23
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2022 18:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Мега Боард"
#36155365
377 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2022 18:24
Електронний підпис
16 лютого 2022 18:23
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 10:25
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 16:18
додаткова угода.pdf зміни до договору
04 січня 2023 16:14
Електронний підпис укладений
11 березня 2022 10:29
Договір.pdf укладений
11 березня 2022 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість договору на суму, що становить 265515.00 (двісті шістдесят п'ять тисяч п'ятсот п'ятнадцять гривень 00 копійок), та викласти п.3.1. у такій редакції: "3.1. загальна вартість цього договору становить 112080.00 (сто дванадцять тисяч вісімдесят грн 00 коп), ПДВ -18680"
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 112 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 680,00 UAH)