Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Бутківський Олександр Миколайович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2022 12:29 |
Очікувана вартість: | 4 811 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 055,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 4.1. Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. 4.2. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% з ПДВ (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Отримувач коштів: Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації. Реєстраційний рахунок: UA 288201720355169017000089732 у ДКСУ м. Київ, МФО: 820172. Код ЄДРПОУ: 39612276, статус неприбуткової організації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання Договору про закупівлю покладаються на Учасника. Замовник не несе відповідальності за затримку зарахування грошових коштів Учасника, на поточний рахунок Замовника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до державного бюджету України. 4.3. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строку виконання робіт передбачених у календарному графіку договору, за порушення умов зобов'язання щодо якості робіт. - Дострокового розірвання в односторонньому порядку Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов'язання за Договором про закупівлю. - Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю. - Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про невчасне виконання робіт та/або виконання робіт неналежної якості тощо. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов'язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи віддати його складання, направляється Замовником Учаснику. Про неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, Замовник набуває право власності на грошові кошти у сумі 0,5 % з ПДВ від вартості укладеного договору. 4.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після належного виконання Учасником договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 4.5. Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 13:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 13:05 |
П.Т.Д. Фасад ЗДО №32 пров. Деміївський, 4.pdf | |
16 лютого 2022 12:56 |
Т.З. Фасад ЗДО 32 пров. Деміївський, 4.pdf | |
16 лютого 2022 12:56 |
Проект договору кап. ремонт.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-26-000041 ● 828745318c064bfc8473a95500a17f0b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2022-02-16-001871-a 16.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-03 11:02:51
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту фасадів Закладу дошкільної освіти №32, за адресою провулок Деміївський, 4 у Голосіївському районі міста Києва код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 4 811 090,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-001871-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4 розділу 3 тендерної документації, в частині застави у вигляді майнових прав на грошові кошти на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-06 13:52:56
Пояснення на запит
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні підстав та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє очікувана вартість та об'єми були визначені відповідно до Рішення Київської міської ради від 09.12.2021 № 3704/3745 Про бюджет міста Києва на 2022 рік, Розпорядження від 11.02.2022 рік № 62 Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2022 році за рахунок бюджетних коштів по Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації та складене, враховуючи середньо-ринкову вартість даних робіт, технічне завдання. Відповідно до п. 1.4. та п. 6.4.22. Додатку № 3 Тендерної документації Замовник делегує Учаснику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи кошторисної документації. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 № 204), що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. Експертиза кошторисної документація (кошторисна частина проектної документації) проводиться у будь якому випадку не залежно від кошторисної вартості. Остаточна вартість робіт визначається з отриманням позитивного експертного висновку та як правило зменшується за її результатами шляхом укладання додаткової угоди. Технічні та якісні характеристики наведені п. 22 Додатку № 2 Тендерної документації. Організація будівельних робіт здійснюється відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016, Вимоги ДСТУ та інших нормативно-правових баз що регулюють будівельні норми.
Стосовно питання виконання переможцем торгів пункту 4 розділу 3 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю – застави у вигляді майнових прав на грошові кошти, повідомляємо наступне, підрядником ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» було надіслано лист на адресу замовника з пропозицією підписати договір на виконання робіт з капітального ремонту та обов’язковим, в подальшому внесенням застави з наступною аргументацією, підрядником наголошено на обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» що унеможливлюють виконання норм Закону, підрядник зобов’язується виконати п. 4 розділу 3 тендерної документації Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю та почати виконання робіт з капітального ремонту фасадів Закладу дошкільної освіти №32, за адресою провулок Деміївський, 4 у Голосіївському районі міста Києва після закінчення воєнного стану в Україні.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4-1 цієї Постанови. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2022 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" |
4 810 835,04
UAH з ПДВ
|
4 810 835,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОГРЕСИВНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ |
4 811 000,00
UAH з ПДВ
|
4 811 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" #40239718 |
Переможець |
4 810 835,04
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 15:24
|
Д.у. №4 від 26.12.2022 до договору №32 від 22.04.2022.pdf | укладений |
27 грудня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2022 18:40
|
Д.у. №3 від 18.10.2022 до договору підряду №32 від 22.04.2022.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2022 18:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2022 18:06
|
Д.у. №2 від 21.09.2022 до договору підряду №32 від 22.04.2022.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2022 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2022 17:19
|
Д.у. №1 від 05.08.2022 до договору №32 від 22.04.2022.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2022 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2022 13:37
|
Договір підряду №32 від 22.04.2022.PDF | укладений |
26 квітня 2022 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | проходження експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення назви об'єкту у відповідність |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |