Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2022-02-16-000562-c 7649c5e8a77f4ba5bfba184687573c61
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марлян Марина Миколаївна

+380442678031 upo_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 40109021
Місцезнаходження: 14021, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул.І.Франка, 4-а
Контактна особа: Марлян Марина Миколаївна
+380442678031
upo_urist@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: абзац 4 п. 3 ч. 2 оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): В результаті оголошеної процедури відкриті торги (UA-2021-12-28-009752-c) по закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), рішенням уповноваженої особи від 03.02.2022 року № 15 було визнано переможцем даної процедури 955`240.00 грн. ФОП Старікова Яніна Володимирівна. В період оскарження рішення Замовника ФОП Мінін Олександр Олександрович подав скаргу до Антимонопольного комітету України, щодо протоколу розгляду уповноваженої особи та рішення Замовника про намір укласти договір. Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України було прийнято скаргу до розгляду 15.02.2022 № 3060-р/пк/пз. Розгляд скарги відбудеться 22.02.2022 року о 10:00 годині за адресою вул. Митрополита В. Липківського, 45, кім. 111, м. Київ. На даний час в несправному стані знаходиться п’ять автомобілів, які потребують негайного ремонту та усунення несправностей та не можуть виконувати завдання за своїм призначенням. З метою забезпечення життєдіяльності підрозділу щодо виконання договірних зобов’язань перед замовниками та недопущення крадіжок з охороняємих об’ктів службовий автотранспорт підрозділу повинен знаходитись в справному технічному стані та своєчасно виконувати поставлені завдання. У зв’язку з застарілим автопарком (середній вік транспорту 11 років) автомобілі постійно потребують ремонту та обслуговування, тому виникає потреба в проведенні переговорної процедури закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання згідно абзацу 4 п.3 ч.2 статті 40 Закону «Про Публічні закупівлі» (оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022 10:40
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14021, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, в. Івана Франка, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем Акту приймання-передачі наданих послуг. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 90-ти календарних днів після надання послуг. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

16 лютого 2022 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 10:23
рішення від 15.02.2022 _ 3060.pdf
16 лютого 2022 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 10:23
рішення від 15.02.2022 _ 3060.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-16-000085 ● 23002a5350eb41f1a30965cabbd5c165
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 листопада 2022 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.11.2022 Одеса № 276
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.11.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 16.11.2022.
В.о.начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.11.2022 № 276
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
21
UA-2022-02-16-000562-c
16.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Старікова Яніна Володимирівна
#2894121289
Переможець 330 000,00
UAH
16 лютого 2022 10:40

Документи

16 лютого 2022 10:40
Електронний підпис
16 лютого 2022 10:37
повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2022 10:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Старікова Яніна Володимирівна
#2894121289
330 000,00
UAH
Документи

Документи

16 лютого 2022 10:40
Електронний підпис
16 лютого 2022 10:37
повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 11:58
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 10:50
договір.PDF укладений
22 лютого 2022 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: оплата по договору 0,00 грн