Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» |
Код ЄДРПОУ: | 03356565 |
Вебсайт: | http://skt.km.ua |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Толстого,1 |
Контактна особа: |
Смолієнко Євгенія Володимирівна +380382671894 smolienko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2022 14:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 лютого 2022 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2022 14:13 |
72.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-10-000003 ● 15658c7e02ea4bf788fd9d9ee928d6e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2022 10:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2022 № 7-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 10.05.2022 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2022-02-15-007638-b 15.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-10 11:23:08
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі газу скрапленого метану (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-15-007638-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, виникла потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "АВАНТАЖ-7" та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2022.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію, чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-02-15-007638-b з ТОВ "АВАНТАЖ-7"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-13 10:24:48
Пояснення
Договір з ТОВ "Авантаж -7" укладено не було. Переговорну процедуру закупівлі товару (Газ скраплений пропан) «код ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо», оголошення UA-2021-09-30-001694-a відмінено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАНТАЖ-7" #42435174 |
Переможець |
1 087 200,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 14:32
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 травня 2022 10:28 |
Кінець періоду оскарження: | 24 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 13 травня 2022 10:28 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з введенням воєнного стану, договір не було підписано. |
13 травня 2022 10:28
|
Електронний підпис |
13 травня 2022 10:26
|
90.PDF |