Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Белзької міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44133922 |
Місцезнаходження: | 80062, Україна , Львівська обл., Белз, вул. Савенка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Марія Муха 380976401122 mariia_mukha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2022 22:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2022 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 031 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 156,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2022 22:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2022 22:12 |
додаток 5 Проект договору.doc | |
15 лютого 2022 22:12 |
додаток 4 Лист гарантія ст.17.doc | |
15 лютого 2022 22:12 |
додаток 3 Технічні характеристики.doc | |
15 лютого 2022 22:12 |
додаток 2 стаття 17.doc | |
15 лютого 2022 22:12 |
додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
15 лютого 2022 22:12 |
ТД _овочі, фрукти та горіхи.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-19-000021 ● 4c59e0eb9fc14200b345c3b320f2f784
- Статус: вирішено ● Дата: 07 червня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2022 13:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2022 № 155
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.04.2022 № 155.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-15-006092-a, 15.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-20 16:51:33
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-15-006092-a, яка проводилась Відділом освіти, культури, молоді та спорту Белзької міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-26 14:25:21
надання інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики продуктів харчування повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України (Закон України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”) та діючим стандартам ТУ, ДСТУ. Тара та упаковка повинні бути виготовлені з матеріалів дозволених для використання в Україні. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. А також категорично забороняється постачання продуктів харчування у навчальні заклади, зокрема: - продукти, що містять генетично модифіковані організми; - продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти; - продукти, що містять більше 3-х Е, в зв’язку з тим, що не відомо як вони взаємодіють; - продукти, що містять акриламід (канцерогенна та мутагенна речовина) та глутамат натрію. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису на 2022 рік за КЕКВ 2230. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована становить 1 031 300,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення. (Очікувана вартість предмета закупівлі ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар та розрахована на підставі розрахунку вартості продуктів харчування з врахуванням основних положень та рекомендацій «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та шляхом проведення моніторингу ринкових цін відповідних продуктів через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет, спеціалізованих торговельних майданчиках, а також в електронній системі закупівель Prozorro. На даний час у відділі освіти, культури, молоді та спорту Белзької міської ради Львівської області відсутня сторінка власного веб-сайту, тому подаємо офіційну сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, Белзької міської ради: https://belztg.gov.ua/Publichnist/stor-43
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-15-006092-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРДАУДИТСЛУЖБИ, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 28.04.2022 р., по предмету закупівлі UA-2022-02-15-006092-а Овочі, фрукти та горіхи за ДК 021:2015: 03220000 – 9 «Овочі, фрукти та горіхи, щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, припинити зобов’язання за договором № 04-18/41 від 18.03.2022 року з ФОП Микити І.С.
2022-05-05 16:00:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
укладений за результатами тендеру договір розірвано
2022-06-07 15:07:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2022 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Микита Іван Степанович |
1 026 030,00
UAH з ПДВ
|
1 026 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кукла Ольга Анатоліївна |
1 028 400,00
UAH з ПДВ
|
1 028 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Микита Іван Степанович #2794716130 |
Переможець |
1 026 030,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2022 10:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2022 15:26
|
додат.года №04-18-41.pdf | укладений |
19 травня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 15:33
|
04-18-41.pdf | укладений |
18 березня 2022 15:33
|