Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Очікувана вартість
71 000,00 UAH
UA-2022-02-15-005719-b a94948803f32499b978918cd1553a1eb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Петрівна Козак

+380993624248 xotun.internat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ХОТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ"
Код ЄДРПОУ: 03189972
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотинський р-н, м. Хотин, вул. Кутузова, буд. 44
Контактна особа: Віра Петрівна Козак
+380993624248
xotun.internat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2022 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 71 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1260 штуки
Підгузник для дорослих розмір M «SENI STANDARD AIR» 30шт/уп»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин,, вул. Кутузова, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
1710 штуки
Підгузник для дорослих розмір L «SENI STANDARD AIR»30шт/уп»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин,, вул. Кутузова, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
1350 штуки
Підгузник для дорослих розмір XL «SENI STANDARD AIR» 30шт/уп»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин,, вул. Кутузова, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
450 штуки
Пелюшка 60х90 №30 Tena Bed Plus Secure zone
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин,, вул. Кутузова, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
700 штуки
Прокладки гігієнічні 5 краплі Bella Perfecta
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин,, вул. Кутузова, буд. 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2022 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 12:39
Документація спрощена папір на 2022 рік.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кобель Анна Юріївна 70 986,00
UAH з ПДВ
70 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2022 16:06
Електронний підпис
23 лютого 2022 16:04
ГЛ Хотин.pdf
23 лютого 2022 16:04
Довідка повноваження.pdf
23 лютого 2022 16:04
Аналогічний договір 2.pdf
23 лютого 2022 16:04
Виписка ЄДР.pdf
23 лютого 2022 16:04
Аналогічний договір 1.PDF
23 лютого 2022 16:04
Технічні дані 2.zip
23 лютого 2022 16:04
Аналогічний договір 4.pdf
23 лютого 2022 16:04
Довідка МТБ.pdf
23 лютого 2022 16:04
Аналогічний договір 3.pdf
23 лютого 2022 16:04
Довідка санкції.pdf
23 лютого 2022 16:04
Паспорт Кобель А.Ю.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кобель Анна Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кобель Анна Юріївна
#3248714707
Переможець 70 986,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2022 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2022 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кобель Анна Юріївна
#3248714707
70 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 13:16
40.jpg укладений
28 грудня 2022 13:15
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 12:37
1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 12:30
Електронний підпис укладений
17 березня 2022 11:11
Договір підгузники 40.pdf укладений
17 березня 2022 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", ст. 652 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України прийняли рішення внести зміни до п. 1.3 Договору №40 від 15.03.2022 р. в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, визначеної в Договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 70 986,00
UAH
Причини розірвання договору: Продавець та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №40 від 15 березня 2022 року