Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та/або ремонту колісних транспортних засобів чи їх складових частин
Очікувана вартість
187 500,00 UAH
UA-2022-02-15-005171-a cb7e6d6c326747cab7a2a24d40fa7824
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушицька Юлія

380442061848 y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43556710
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
Контактна особа: Сушицька Юлія
380442061848
y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2022 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2022 00:00
Очікувана вартість: 187 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 Людино-година
Послуги з технічного обслуговування та/або ремонту колісних транспортних засобів чи їх складових частин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання ними Акту наданих послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2022 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 16:22
Оголошення_ТО авто 2022.doc
17 лютого 2022 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2022 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 16:22
Оголошення_ТО авто 2022.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 лютого 2022 15:49
Дата відповіді: 18 лютого 2022 22:27
Шановний замовник! Ми як потенційний учасник закупівлі виявили бажання взяти участь у відповідному тендері, та згідно з вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі виявили порушення відповідно до ст. 5 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі ЗУ «Про публічні Закупівлі») з Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: 1. Закупівлі мають здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного звертається до Замовника з Вимогою про усунення порушень. Підставою для звернення до Замовника стало виявлення дискримінаційних вимог. 1) Вимогами Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник Вимагає від Учасників наступне: «З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за однією адресою Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам. Обладнання, яке знаходиться у власності інших юридичних або фізичних осіб з іншим місцезнаходженням, розглядатися не буде) (надати фото-підтвердження наявності обладнання)» Висуваючи вказані Вимоги Замовник порушує Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5 частину 1 , а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, адже, форма власності обладнання ніяким чином не впливає на наявність обладнання у Учасника, та надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки обладнання може знаходитись у Учасника в строковому користуванні відповідно до договору оренди. Щодо Вимоги надання фото- підтвердження обладнання, хочемо зазначити, що дана вимога ніяким чином не підтверджує наявність обладнання на підприємстві протягом періоду виконання договору про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що є предметом закупівлі. Наполягаємо на викладені даного абзацу в новій редакції, що не дискримінує учасників та надає можливість проведення закупівлі відкрито та прозоро на всіх стадіях закупівель та об’єктивно і неупереджено визначити переможця процедури закупівлі, а саме: «З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за однією адресою Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника, мати власне або орендоване обладнання для ремонту та обслуговування, (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам.) (На підтвердження відповідності надати копію витягу з балансу підприємства або копію чинного договору оренди з усіма відповідними актами. В разі наявності договору оренди обладнання, дія договору повинна бути не меншою дії договору про закупівлю)» 2) Вимогами Додатку 2 до оголошення замовник Вимагає від Учасників наявність специфічного обладнання, що не відповідає переліку послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту відповідно до таблиці з переліком автотранспорту наведеній у додатку 2 оголошення, а саме: «-навантажувальний стенд для перевірки стартерів і генераторів, який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67; - стенд для тестування і ремонту автономних опалювачів WEBASTO та Eberspecher; - станок для шиномонтажних робіт та станок для балансування коліс, у т.ч. з RunFlat; - наявність обладнання для відновлення пошкоджених дисків (металевих та легкосплавних)». Дане обладнання є дорогим, та відноситься до категорії вузької спеціалізації, що не використовується в повсякденній роботі автосервісів. Замовник розуміючи дане, свідомо включає специфічний перелік обладнання до оголошення, аби звузити коло потенційних учасників, чим порушує ст.5 ч.1 ЗУ «Про публічні Закупівлі» в розділі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказане обладнання, що Вимагає Замовник є тільки у вузько-направлених компаній, які в разі необхідності , надають окремі фокусні послуги автосервісам, що надають послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, тому наполягаємо на виключені вказаного обладнання з Додатку 2 оголошення та доповнити наступним: «У разі необхідності залучення додаткового обладнання, учасник відповідно до п.3 Статті 16 ЗУ «Про публічні Закупівлі» має право для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців та викласти у новій редакції наявність обладнання - станок для шиномонтажних робіт та станок для балансування коліс» В разі не задоволення питання, з метою усунення зазначених порушень ЗУ «Про публічні Закупівлі» будемо змушені звертатися у ДАСУ, що в подальшому може призвести до накладення штрафу на уповноважену особу відповідно до ст. 164-14 КУоАП Ю. Сушицька, або навіть притягнення до кримінальної відповідальності за порушення у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник! Пунктом 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що в оголошенні обов’язково зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Це означає що оголошення може містити у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити.
Також відповідно до пункту 4 частини 3 статті 14 Закону оголошення повинно містити кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. При складанні оголошення було враховано великі затори в Києві, а також перевантаженість автомобільних доріг у місті Київ. Оскільки автомобілі Замовника – транспорт, який експлуатується щоденно, то для Замовника є дуже важливим терміни надання послуг та якість діагностики. Вимога щодо обладнання для ремонту та обслуговування, обладнання Учасника повинно бути за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам. Обладнання, яке знаходиться у власності інших юридичних або фізичних осіб з іншим місцезнаходженням, розглядатися не буде) (надати фото- підтвердження наявності обладнання) є необхідною умовою для зменшення витрат часу на доставку транспортного засобу до СТО та повернення з технічного обслуговування/ремонту; - економії паливо-мастильних матеріалів; - полегшення буксирування транспортного засобу, в тому числі при транспортуванні лафетом. Замовником визначені вимоги, які не ускладнюють виконання обов’язків покладених на Організацію, враховуючи необхідність ефективного та раціонального використання робочого часу співробітників, уникнення простоювання транспортних засобів у заторах, скорочення експлуатаційних витрат Замовника, паливно-мастильних матеріалів, продовження ресурсу експлуатації транспортного засобу та його частин, оперативного відновлення працездатності транспортного засобу. Тому зазначена вимога обумовлена виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», згідно яких закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності. Також хочемо зазначити, що попередньо Замовником було здійснено аналіз ринку послуг за відповідним предметом закупівлі та наявності достатньої кількості СТО, які відповідають вимогам Замовника та здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника, за результатами якого виявлено наявність більш ніж 20 СТО, тому дана вимога не є дискримінаційною.

Технічний ремонт автомобілів повинен виконуватися з метою підтримання його у належному стані та забезпечення встановлених виробником технічних характеристик під час використання, зберігання або утримання протягом періоду експлуатації. Таким чином, вимагаючи наявності у потенційного Учасника навантажувальний стенд, для перевірки стартерів і генераторів, який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67, Замовник використав своє право відповідно до п.1 ч.2 ст.16 Закону щодо встановлення такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг. Регламентне технічне обслуговування автомобіля потребує перевірки роботи та технічного стану стартерів та генераторів, а у разі виявленої потреби їх ремонту. Навантажувальний стенд, для перевірки стартерів і генераторів який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67 забезпечує найвищу якість та час діагностики та ремонту транспортних засобів Замовника, а також скорочує час щодо проведення діагностики, що є важливим, оскільки автомобілі експлуатуються щоденно. На підставі вищенаведеного, цілком логічно зробити висновок, що навантажувальний стенд, для перевірки стартерів і генераторів який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67 обов’язково має бути на станції технічного обслуговування потенційного Учасника. Отже, оскільки автомобілі Замовника – транспорт, який експлуатуються щоденно, то для Замовника є дуже важливим терміни надання послуг та якість діагностики для того, щоб максимально швидко визначити, які саме проблеми зі стартерами та генераторами на тому чи іншому транспортному засобі, тому вимога щодо наявності в Учасника навантажувальний стенд, для перевірки стартерів і генераторів який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67 є принциповою для Замовника та такою, що не підлягає виключенню з оголошення. Дане обладнання є більш ніж на 10 СТО, тому дана вимога не є дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУРАТОР.ЮА" 187 000,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2022 18:38
Електронний підпис
28 лютого 2022 18:35
4. Цінова пропозиція.docx.p7s
28 лютого 2022 18:35
22. ВААІД_page-0001.jpg.p7s
28 лютого 2022 18:35
12. МТБ.docx.p7s
28 лютого 2022 18:35
32. АКТ_огляду тз.pdf
28 лютого 2022 18:35
31. Проект договору.docx.p7s
28 лютого 2022 18:35
20. Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
28 лютого 2022 18:35
19. Згода з додатком 2.docx.p7s
28 лютого 2022 18:35
17. Фото обладнання.docx.p7s
28 лютого 2022 18:35
22. ВААІД.pdf
28 лютого 2022 18:35
11. Гарантійний лист.docx.p7s
28 лютого 2022 18:35
29. Посвідчення слюсарі.pdf
28 лютого 2022 18:35
6. Статут.pdf
28 лютого 2022 18:35
7. Паспорт ідент. код.pdf
28 лютого 2022 18:35
15. Штатний розпис.pdf
28 лютого 2022 18:35
5. Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2022 18:35
27. Екологічні акти.pdf
28 лютого 2022 18:35
25. Сертифікат 14001.pdf
28 лютого 2022 18:35
14. Технічні вимоги.docx.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУРАТОР.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
#43438815
Рішення скасоване 187 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2022 15:03
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
#43438815
Відхилено 187 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2022 15:05

Документи

09 березня 2022 09:10
Електронний підпис

Документи

24 березня 2022 15:03
Лист-відмова.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій