Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Очікувана вартість
2 280 000,00 UAH
UA-2022-02-15-004713-b 6920d3b74a1c4a61bf1de258f1769d4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луцюк Вадим Федорович

+380964609061 komercnv9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Шахта №9 Нововолинська
Код ЄДРПОУ: 41936988
Місцезнаходження: 45325, Україна , Волинська обл., село Литовеж, вулиця Шахтарська 37
Контактна особа: Луцюк Вадим Федорович
+380964609061
komercnv9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2022 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2022 11:53
Початок аукціону: 04 березня 2022 15:18
Очікувана вартість: 2 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 68400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45325, Україна, Волинська область, с.Литовеж, вул.Шахтарська 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 лютого 2022 11:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Сума забезпечення: 68400 UAH
15 лютого 2022 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 11:48
т.д. перевезеннянова.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-12-000069 ● c724a96d77bc48048405c867abd7b741
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2022 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2022 Одеса № 228

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 12.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 12.09.2022.


Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.09.2022 № 228
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2022-02-15-004713-b 15.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-13 09:44:50

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-16 13:29:57

Пояснення до запиту моніторингу

ПОЯСНЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
13.09.2022р. я, уповноважена особа з публічних закупівель, на онлайн майданчику «Державні закупівлі онлайн», отримала запит про надання запитуваної Вами інформації. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок (останній день подачі відповіді на запит 16.09.2022р.)
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» з приводу надання конкретної інформації щодо запитуваних питань у запиті про надання пояснень від 13.09.2022р. повідомляю наступне.
15.02.2022 року на онлайн майданчику закупівель «Державні закупівлі онлайн», мною, уповноваженою особою, було оприлюднено закупівлю за предметом закупівлі «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» ДК 021:2015: 60130000-8 – «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» з очікуваною вартістю 2`280`000.00 гривень (з ПДВ)
По першому питанню стосовно яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель - визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення чи не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Законодавство не обмежує Замовника, у виборі джерел цінової інформації.
Ми, як Замовники, обрали для себе оптимальний варіант- розгляд комерційної пропозиції ( планової калькуляції).
Усі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) є зазначені у технічній документації предмету закупівлі.
Посилання на вищезазначену частину питання можна знайти за таким посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/15210957.
Технічні та якісні вимоги складались на підставі розрахунків планового відділу. Відповідно до планової чисельності працівників підприємства на 2022р. складає 495 чол. Докладніше про це, зазначено у поясненні Луцюка В.Ф., який на той час здійснював повноваження уповноваженої особи з публічних закупівель.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, то згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Державне підприємство «Шахта №9 «Нововолинська» не є головним розпорядником бюджетних коштів у розумінні Бюджетного кодексу України та не виступає суб’єктом господарювання державного сектору економіки.

По другому питанню щодо посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

ДП «Шахта №9 «Нововолинська» в своєму користуванні чи посиланні не має власного веб-сайту підприємства. Дана норма не є передбаченою ні у Статуті підприємства, ні у Колективному договорі.


Відповідно до вищевикладеного, я, як уповноважена особа вважаю, що закупівля за предметом «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» ДК 021:2015: 60130000-8 – «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» з очікуваною вартістю 2`280`000.00 гривень (з ПДВ) відбулась без порушення вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Мною було докладно вивчено усі надані та наявні документи. Хочу наголосити на відсутність будь яких намірів уповноваженої особи на порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель.
Скани документів прикріплюємо до цього Пояснення.
16.09.2022р. Лісовська Ю.М.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-15 11:39:07

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може пояснити те, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «САМ-Моторс» (далі – ПП «САМ-Моторс»), що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ПП «САМ-Моторс» шляхом завантаження копії документу про сплату тендерного забезпечення, тоді як частиною шістнадцять статті 29 Закону передбачено усунення невідповідностей лише для інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
3. Чому Замовником не зазначено в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, виду та умов його надання, а зазначено лише розмір?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-20 10:59:13

пояснення

ПОЯСНЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
15.09.2022р. я, уповноважена особа з публічних закупівель, на онлайн майданчику «Державні закупівлі онлайн», отримала запит про надання запитуваної Вами інформації. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок (останній день подачі відповіді на запит 16.09.2022р.)
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» з приводу надання конкретної інформації щодо запитуваних питань у запиті про надання пояснень від 15.09.2022р. повідомляю наступне.
У п.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У п.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Нами не була відхилена тендерна пропозиція на підставі того, що вона була визнана найбільш економічно вигідною.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відміна тендеру може бути лише за двох умов:
 відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг,
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, в Україні було введено воєнний стан строком на 30 діб.
Так як потреба у перевезенні у нас була, то відповідно до законодавства України про публічні закупівлі ми, як Замовники, не могли відмінити тендер з причини того, що було б зірвано виробничий процес.
Нами, як Замовником, було прийнято рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ПП «САМ-Моторс» шляхом завантаження копії документу про сплату тендерного забезпечення, тоді як частиною шістнадцять статті 29 Закону передбачено усунення невідповідностей лише для інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю на підставі того, що у період військового часу діяльність банківських установ працювала не на повну потужність, що могло призвести до того, що ці кошти (тендерне забезпечення) могли б не відобразитись на рахунку. Для офіційного підтвердження сплати тендерного забезпечення, мною, як уповноваженою особою було прийнято рішення про те, щоб ПП «Сам-Моторс» надало документу про сплату тендерного забезпечення. На мою суб´єктивну думку, дана вимога не є дискримінаційною чи грубим порушенням публічних закупівель. Ця вимога була зумовлена воєнними подіями у країні.
15.02.2022 року на онлайн майданчику закупівель «Державні закупівлі онлайн», мною, уповноваженою особою, було оприлюднено закупівлю за предметом закупівлі «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» ДК 021:2015: 60130000-8 – «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» з очікуваною вартістю 2`280`000.00 гривень (з ПДВ)
Відповідно до інформації, що зазначена на майданчику закупівель: строк для періоду уточнень – до 21.02.2022р., строк періоду оскарження – до 27.02.2022р, строк подання пропозиції – до 03.03.2022р.
Згідно ст. 24 Закону України « Про публічні закупівлі» надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Строк подання пропозиції – до 03.03.2022р. Аукціон відбувся 04.03.2022р. До нас, як до Замовників, від Учасників відкритих торгів не надходило жодних уточнень стосовно вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, виду та умов його надання.
Замовники, як й Учасники процедури закупівлі, керуються нормами та вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Мною було докладно вивчено усі надані та наявні документи. Хочу наголосити на відсутність будь яких намірів уповноваженої особи на порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель.
20.09.2022р. Лісовська Ю.М.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-09-16 13:32:33

Пояснення з власної ініціативи

ПОЯСНЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
13.09.2022р. я, уповноважена особа з публічних закупівель, на онлайн майданчику «Державні закупівлі онлайн», отримала запит про надання запитуваної Вами інформації. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок (останній день подачі відповіді на запит 16.09.2022р.)
У відповідності до п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» з приводу надання конкретної інформації щодо запитуваних питань у запиті про надання пояснень від 13.09.2022р. повідомляю наступне.
15.02.2022 року на онлайн майданчику закупівель «Державні закупівлі онлайн», мною, уповноваженою особою, було оприлюднено закупівлю за предметом закупівлі «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» ДК 021:2015: 60130000-8 – «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» з очікуваною вартістю 2`280`000.00 гривень (з ПДВ)
По першому питанню стосовно яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель - визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі — це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення чи не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Законодавство не обмежує Замовника, у виборі джерел цінової інформації.
Ми, як Замовники, обрали для себе оптимальний варіант- розгляд комерційної пропозиції ( планової калькуляції).
Усі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) є зазначені у технічній документації предмету закупівлі.
Посилання на вищезазначену частину питання можна знайти за таким посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/15210957.
Технічні та якісні вимоги складались на підставі розрахунків планового відділу. Відповідно до планової чисельності працівників підприємства на 2022р. складає 495 чол. Докладніше про це, зазначено у поясненні Луцюка В.Ф., який на той час здійснював повноваження уповноваженої особи з публічних закупівель.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, то згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) Державне підприємство «Шахта №9 «Нововолинська» не є головним розпорядником бюджетних коштів у розумінні Бюджетного кодексу України та не виступає суб’єктом господарювання державного сектору економіки.

По другому питанню щодо посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

ДП «Шахта №9 «Нововолинська» в своєму користуванні чи посиланні не має власного веб-сайту підприємства. Дана норма не є передбаченою ні у Статуті підприємства, ні у Колективному договорі.


Відповідно до вищевикладеного, я, як уповноважена особа вважаю, що закупівля за предметом «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» ДК 021:2015: 60130000-8 – «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» з очікуваною вартістю 2`280`000.00 гривень (з ПДВ) відбулась без порушення вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Мною було докладно вивчено усі надані та наявні документи. Хочу наголосити на відсутність будь яких намірів уповноваженої особи на порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель.
Скани документів прикріплюємо до цього Пояснення.





16.09.2022р. Лісовська Ю.М.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-09-28 09:12:26

Роз'яснення щодо висновку

23.09.2022р., на онлайн майданчику проведення закупівель було оголошено висновок щодо порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації.
Даним Висновком Ви зобов'язали нас здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок .
Згідно п.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідно до вищевикладеного, звернення щодо надання роз'яснення, подано у межах терміну, визначеного чинним законодавством України.
Уважно вивчивши Ваш Висновок, з огляду на відсутність механізму усунення виявлених порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У висновку не конкретизовано, які саме заходи має здійснити Замовник щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та яким чином здійснити притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення .
Вказавши у Висновку про необхідність «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», Ви не визначили передбачений законом спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про нечіткість та невизначеність висновку.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень.
Даним Висновком це можна вважати спонуканням самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, це може призвести до нового можливого порушення чинного законодавства.
Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
Аналогічні висновки містяться в постановах Верховного Суду від 5 березня 2020 року у справі №640/467/19, від 11 червня 2020 року у справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справі №160/11304/19, від 26 листопада 2020 року у справі №160/11367/19 та від 26 травня 2022 року у справі №480/496/19.
У своєму Висновку Ви зобов`язали нас усунути встановлене порушення та запропонували один із можливих шляхів усунення цих порушень, а саме: здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, винних у порушені законодавства. При цьому випливає, що встановлене порушення, яке відображено у висновку про результати моніторингу процедури публічної закупівлі, належать до адміністративних правопорушень, відповідальність за які передбачена Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Підприємство не наділене повноваженнями притягувати працівників до відповідальності згідно положень Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Таким чином, ми вважаємо, що Висновок щодо виявлених порушень з Вашого боку є неправомірним. А тому, у межах наданих повноважень, просимо Вас надати роз'яснення щодо способу притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Принагідно повідомляємо Вас, що особа, яка виконувала на той час обов'язки уповноваженого з проведення публічних закупівель, виконувала цю роботу по суміщенню до основної роботи й на даний час не здійснює закупівлі. Їй було винесено усне попередження та зобов'язано пройти курси підвищення кваліфікації у разі, якщо буде знову виконувати функції по закупівлям.


28.09.2022р.

Уповноважена особа з
проведення закупівель Юлія ЛІСОВСЬКА

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2022-09-29 12:21:13

Роз’яснення до висновку

Південним офісом Держаудитслужби відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) здійснено моніторинг відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, яка проводилась Державним підприємством «Шахта № 9 «Нововолинська» (далі – Замовник) (оголошення про закупівлю оприлюднено за номером ID: UA-2022-02-15-004713-b), очікуваною вартістю 2 280 000,00 грн з ПДВ.
Результати моніторингу процедури закупівлі відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 23.09.2022, який оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання строків розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 14, 15 та 18 частини другої статті 22 та частини першої статті 25 Закону.
Також, за результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Південним офісом Держаудитслужби зобов’язано Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі Замовником в електронній системі закупівель 28.09.2022 оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо висновку в частині конкретизації заходів щодо усунення Замовником порушення та способу притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи держаної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23 та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ «Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку» Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01.10.2020 за № 958/35241 (далі – Порядок) у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Дотримуючись пункт 3 Порядку у констатуючій частині висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Рішеннями Верховного Суду у справах № 640/467/19, 160/6502/19, 160/11304/19, 160/11367/19 та 480/496/19 визначено, що у висновку про потребу «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель» Держаудитслужба має конкретизувати, якого саме заходу має вжити позивач для усунення виявлених під час моніторингу порушень.
Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід вжити для усунення виявлених порушень, зі свого боку, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
Частина п’ята статті 242 КАС України передбачає при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Отже, зважаючи на зазначене, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, так як на даному етапі відсутні шляхи щодо усунення вказаних порушень.
Також, слід зазначити, що Південний офіс Держаудитслужби не зобов’язував Замовника здійснювати заходити щодо притягнення осіб, якими допущені порушення, саме до адміністративної відповідальності.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПРО УСУНЕННЯ НЕДОЛІКІВ 13.09.2022р. уповноваженою особою з публічних закупівель, на онлайн майданчику «Державні закупівлі онлайн», було отримано запит про надання запитуваної інформації. 16.09.2022р. було надано пояснення у межах чинного законодавства та у межах повноважень. 15.09.2022ро. було знову опубліковано запит на надання інформації. 20.09.2022р. було надано відповідь на запитувану інформацію. 23.09.2022р. на онлайн майданчику «Державні закупівлі онлайн» було опубліковано Висновок. Згідно п.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Скориставшись даним правом, уповноваженою особою 28.09.2022р. було опубліковано звернення про надання роз´яснення щодо Висновку. У межах чинного терміну, Південний офіс Держаудитслужби надав свої роз´яснення, які були використані у подальшій роботі. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З метою недопущення у подальшій роботі порушень, 29.09.2022р. було проведено оперативну нараду, на якій було вивчено запити моніторингу, пояснення, висновок та почуто пояснення особи, яка була відповідальна за проведення закупівлі. Відповідно до статті 147-1 КЗпП України дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника. Повідомляємо Вас, що особа, яка виконувала на той час обов'язки уповноваженого з проведення публічних закупівель, виконувала цю роботу по суміщенню до основної роботи й на даний час не здійснює закупівлі. Їй було винесено усне попередження та зобов'язано пройти курси підвищення кваліфікації у разі, якщо буде знову виконувати функції по закупівлям. 30.09.2022р. Уповноважена особа з проведення закупівель Юлія ЛІСОВСЬКА

2022-09-30 16:04:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
  3. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2022 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "САМ-Моторс" 2 275 978,50
UAH з ПДВ
2 275 978,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Ругер Михайло Михайлович 2 279 929,90
UAH з ПДВ
2 279 929,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 березня 2022 13:27
Електронний підпис
22 березня 2022 13:25
Dovidka_22048384420480439170.pdf.p7s
22 березня 2022 13:25
Dovidka_22048384420480439170.pdf
17 березня 2022 11:45
Електронний підпис
17 березня 2022 11:43
Довідка.pdf
17 березня 2022 11:43
Dovidka_22017358370720751623.pdf (2).p7s
17 березня 2022 11:43
Dovidka_22017358370720751623 (2).pdf
16 березня 2022 09:50
Електронний підпис
16 березня 2022 09:49
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2022 09:51
Електронний підпис
02 березня 2022 17:18
Електронний підпис
02 березня 2022 17:17
03.22Тендер шахта №9.rar

Публічні документи

03 березня 2022 11:17
Електронний підпис
03 березня 2022 11:12
Лист гарантія.pdf
03 березня 2022 11:12
Довідка4.pdf
03 березня 2022 11:12
Договір.pdf
03 березня 2022 11:12
Довідка.pdf
03 березня 2022 11:12
Гарантійний лист.pdf
03 березня 2022 11:12
Загальні відомості.pdf
03 березня 2022 11:12
IMG-d1c9244087c57e0ca7acfd51bd7ebb75-V.jpg
03 березня 2022 11:12
Довідка2.pdf
03 березня 2022 11:12
Довідка6.pdf
03 березня 2022 11:12
Лист згода.pdf
03 березня 2022 11:12
Довідка3.pdf
03 березня 2022 11:12
медичні довідки.pdf
03 березня 2022 11:12
IMG-ee544fdb7c77a874e712b45ea2e8daed-V.jpg
03 березня 2022 11:12
Лист підтвердження.pdf
03 березня 2022 11:12
IMG-a5cfcb934d8513092b3f96be36bc8604-V (2).jpg
03 березня 2022 11:12
Ліцензія.pdf
03 березня 2022 11:12
Поліс.pdf
03 березня 2022 11:12
Довідка5.pdf
03 березня 2022 11:12
Протокол.pdf
03 березня 2022 11:12
Довідка1.pdf
03 березня 2022 11:12
Податкова декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМ-Моторс"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Ругер Михайло Михайлович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "САМ-Моторс"
#32456732
Переможець 2 275 978,50
UAH з ПДВ
17 березня 2022 08:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2022 07:22

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня. Прошу Вас добавити копію документу про сплату тендерного забезпечення .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2022 08:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "САМ-Моторс"
#32456732
2 275 978,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 08:23
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 10:42
ДУ Сам моторс.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 10:41
Електронний підпис укладений
30 березня 2022 11:53
Договір на закупівлю послуг укладений
30 березня 2022 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл суми договору на кошти державного бюджету та власні кошти підприємства
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 230 282,90
UAH (в тому числі ПДВ 371 713,81 UAH)