Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкуту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Вереснева,18"
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-02-14-008700-b c0e7cbe27430481b930e919f28099234
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чернишова

+380954597683 osvita.krem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44020754
Вебсайт: http://www.kremuokms.lg.ua
Місцезнаходження: 92905, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, проспект Дружби, будинок 13
Контактна особа: Наталія Чернишова
+380954597683
osvita.krem@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2022 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 25 лютого 2022 15:15
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником закупівлі пропозиції та/або документів іншою мовою,вони повинні мати офіційний переклад на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкуту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Вереснева,18"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92905, Україна, Луганська область, м.Кремінна, пр. Дружби, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі виконаних робіт при наявності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2022 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2022 11:45
Додаток 2.docx
14 лютого 2022 14:16
Оголошення.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 1.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 3.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 4.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 5.docx
17 лютого 2022 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2022 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2022 11:45
Додаток 2.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 2.docx
14 лютого 2022 14:16
Оголошення.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 1.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 3.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 4.docx
14 лютого 2022 14:16
Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вихідні дані
Дата подання: 14 лютого 2022 15:11
Дата відповіді: 14 лютого 2022 15:44
Надайте, будь-ласка, площу приміщення яке підлягає капітальному ремонту. Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Прогнозована площа 114 кв.м., для більш точного визначення площі, Вам необхідно виїхати на об'єкт.
Строки
Дата подання: 15 лютого 2022 10:52
Дата відповіді: 15 лютого 2022 14:10
Доброго дня. Прийом пропозицій проводиться до 23.02.2022 року. дата аукціону ще не відома. Строки розгляду найбільш вигідної пропозиції до 5 робочих днів, далі укладання договору. Виходячи із цього учасник – переможець зможе приступати до роботи не раніше 3 березня . Експертиза проектно-кошторисної документації проводиться не менше 7 робочих днів. Часу на виконання робочого проекту не вистачає. Встановіть реальні строки виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додрий день. Нажаль біль пізніші строки встановити неможливо тому, що проект необхідно до 15 березня подати на конкурс.
Виїзд
Дата подання: 15 лютого 2022 10:54
Дата відповіді: 15 лютого 2022 14:14
Виїзд на об"єкт є обовоязковою вимого для прийнятя участі у закіпівлі?
Відповідь: Ні необов'язково, але як ви будете робити проект не бачивши реального об'єкту?
Сроки
Дата подання: 15 лютого 2022 10:57
Дата відповіді: 15 лютого 2022 14:13
По срокам реально какая-то лажа. Победитель уже работает над ПКД. Расходимся
Відповідь: Додрий день. Нажаль біль пізніші строки встановити неможливо тому, що проект необхідно до 15 березня подати на конкурс.
тендер
Дата подання: 15 лютого 2022 14:58
Дата відповіді: 15 лютого 2022 15:41
Шановна пані Наталія, Ви повністю праві, що для виконання ПКД переможцю закупівлі необхідно виконати обстеження та обміри приміщень в яких буде проводитися капітальний ремонт. А для того, щоб прийняти участь у закупівлі учаснику достатньо знати орієнтовну площу (114м.кв.), призначення приміщень (харчоблок) та необхідний обсяг робіт (бажано в оголошенні прописувати: заміна електропроводки, системи вентиляції, водопровід та каналізація, будівельні роботи тощо.). Щодо ваших аргументів, то вважаю їх неправдивими. Вся інформація про закупівлі загальнодоступна та кожен учасник може переглянути, чи є у Замовника закупівлі "свій" проектант. Витративши не більш ніж 30 хвилин на сайті https://clarity-project.info/ можна зрозуміти, що в листопаді місяці була проведена схожа закупівля з ідентичними вимогами, додатками та оголошенням https://clarity-project.info/tenders?entity=44020754&classification=7132. Висновок можна зробити лише один. Шановні учасники закупівель не марнуйте свій час та гроші на "договорняк", та завжди перевіряйте Замовників. А СВЄТЛИЧНУ ОЛЕНУ АНАТОЛІЇВНУ заздалегідь хочу привітати з перемогою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Конституція України в ст. 34 гарантує вам право вільно висловлювати вашу думку: «Кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань.
Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір».
Однак, ваше право не означає, можливість, безпідставно, стверджувати, що Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі». Таким чином, в подальшому, просимо вас утриматись від подібних тверджень.
Предмето аналогічного договору
Дата подання: 17 лютого 2022 10:30
Дата відповіді: 17 лютого 2022 11:42
Оголшення містить вимогу про надання у якості аналогічного договору, договору на виконання робіт по виготовленню технічно-кошторисної документації на будівництво, капітальний ремонт або реконструкцію будівель. Просимо внести зміни в оголошення, оскільки предметом закупівлі є виготовлення проектно-кошорисної документації а не технічно-кошторисної! Дана вимога не відповідає предмету закупівлі а такий предмет договору апріорі не може бути аналогічним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-14-008700-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН", Код ЄДРПОУ:41780588
Дата подання: 10 березня 2022 15:17
Оскарження рішень замовника
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2022-02-14-008700-b за предметом: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Вереснева,18"
За результатами розгляду Протоколом №83 від 04.03.2022р. ( надалі - Протокол) пропозиція ТОВ «ІК АРКОН» була відхилена, як така що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Проте зазначене рішення замовника є протиправним, порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та основоположні принципи здійснення процедури закупівлі з наступних підстав:
У Протоколі замовник зазначає, що вирішив відхилити пропозицію ТОВ «ІК АРКОН» з наступних підстав : - Учасник в своїй пропозиції не надав акт обстеження приміщення для якого необхідно виготовити проєктну документацію на капітальний ремонт.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Зазначена підстава є необґрунтованою та безпідставною, оскільки оголошення про проведення спрощеної закупівлі НЕ МСТИТЬ вимог, щодо надання учасником у складі пропозиції акту обстеження приміщення для якого необхідно виготовити проєктну документацію на капітальний ремонт /або вимоги щодо необхідності відвідування об’єкту. Окрім цього замовником не вказано пункт, частину, розділ тощо оголошення про проведення спрощеної закупівлі який було порушено ТОВ «ІК АРКОН», в свою чергу твердження про не відповідність пропозиції ТОВ «ІК АРКОН» є нікчемним, оскільки в самому оголошення відсутня вимога яка була порушена.
Більш того зазначене вище підтверджується роз’ясненнями замовника, що були надані на електронний майданчик відповідно та у порядку до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Загальне запитання щодо оголошення
Виїзд на об"єкт є обов’язковою вимогою для прийняття участі у закупівлі?

ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 15.02.2022, 14:14)
НІ НЕОБОВ'ЯЗКОВО, але як ви будете робити проект не бачивши реального об'єкту?
Тобто замовник сам надає відповідь, що виїзд не є обов’язковим, при цьому задає також питання як буде виконуватися проект не бачивши реального об’єкту. Щодо даного запитання замовника надаємо наступне роз’яснення після підписання договору переможець здійснює виїзд на об’єкт, отримує всі необхідні вихідні данні та приступає до виконання робіт, а попередні обговорення та зустрічі з замовником можуть бути розцінені як корумпована складова закупівлі, що є недоречним при проведенні публічної процедури! Окрім цього у разі необхідності та такого бажання замовника щодо огляду об’єкту вірогідно необхідно було встановити необхідну вимогу прямо та конкретно відповідати на уточнення.
Виходячи з вищевказаного замовником самовільно з порушенням норм чинного законодавства було необґрунтовано відхилено пропозицію ТОВ «ІК АРКОН» та самостійно сформовано підставу яка жодним чином не відображена в оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене та безпрецедентне грубе порушення порядку здійснення закупівлі вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІК АРКОН».
Доводимо до відома Замовника, що у зв’язку з наявністю обставин що свідчать про порушення порядку проведення закупівлі у разі відмови у задоволенні даної вимоги або залишення її без розгляду ТОВ «ІК АРКОН» буде використовувати своє право відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою та зупинення процедури закупівлі. Також, повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, якими було допущено порушення такої закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК АРКОН» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2022-02-14-008700-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН", Код ЄДРПОУ:41780588
Дата подання: 10 березня 2022 15:40
Оскарження рішення замовника
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2022-02-14-008700-b за предметом: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Вереснева,18"
За результатами розгляду пропозиція ТОВ КОЛЕРБУД була визнана переможцем. Проте зазначене рішення замовника є протиправним, порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та основоположні принципи здійснення процедури закупівлі з наступних підстав:

Відповідно до прямої вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Копії документів, що вимагаються Додатком №2, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і ДАТИ ПІДПИСУ, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП
Відповідно до Додатку № 2 у складі пропозиції Учасники мають надати:
1.Завірена копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) для юридичних осіб.
Проте у складі пропзиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано завіреної копії статуту підприємтва, що містить підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП
2. Копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість або Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для учасників-платників ПДВ).
Проте у складі пропзиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано завіреної копії витягу про систему оподаткування учасника , що містить підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП
Відповідно до Додатку №2 Учасники надають довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 1 договору протягом 2019-2021 років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору, строк виконання договору.
- На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати скан-копії всіх, зазначених у довідці договорів.
У складі пропозиції ТОВ КОЛЕРБУД надано довідку про аналогічний договір із зазначенням інформації, що сума догоору складає 30 000.00 грн без ПДВ, при цьому відповідно до Додаткової угоди №1 до договору №18 від 28.07.2021р. що містить нформацію про змешення ціни догоовру до 29 998,39 грн без ПДВ.
Таким чином у складі проопзиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано довідку, що містить інформацію про суму договору, разом з тим довідка що надана у складі пропозиції ТОВ КОЛЕРБУД містить не достоврну інформацію.

Виходячи із вищезазначеного пропозиція ТОВ КОЛЕРБУД не відповдає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підлягає відхиленню.
Доводимо до відома Замовника, що у зв’язку з наявністю обставин що свідчать про порушення порядку проведення закупівлі у разі відмови у задоволенні даної вимоги або залишення її без розгляду ТОВ «ІК АРКОН» буде використовувати своє право відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою та зупинення процедури закупівлі. Також, повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, якими було допущено порушення такої закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК АРКОН» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" 253 000,00
UAH
253 000,00
UAH
Документи
ТОВ КОЛЕРБУД 300 000,00
UAH
300 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 лютого 2022 12:20
Електронний підпис
24 лютого 2022 12:18
14. Цінова пропозиція.PDF
24 лютого 2022 12:18
15. Проект договору.PDF
24 лютого 2022 12:18
19. Аналогічний договір.PDF
24 лютого 2022 12:18
20. Витяг ЄДР.pdf
24 лютого 2022 12:18
07. Паспорт директора.pdf
24 лютого 2022 12:18
21. Витяг ПДВ.pdf
24 лютого 2022 12:18
02. Опис до статуту.pdf
24 лютого 2022 12:18
01. Статут ІК АРКОН.pdf
24 лютого 2022 12:18
КЕПи.zip
24 лютого 2022 12:18
22. Календарний план.PDF

Публічні документи

24 лютого 2022 08:28
Електронний підпис
24 лютого 2022 08:27
Календариний графік.pdf
24 лютого 2022 08:27
Пропозиція.pdf
24 лютого 2022 08:27
Сертификат ГИП.pdf
24 лютого 2022 08:27
Тех.хар.pdf
24 лютого 2022 08:27
Додаток 4.pdf
24 лютого 2022 08:27
Сведетельство ГИП.pdf
24 лютого 2022 08:27
Аналогічний договір.pdf
24 лютого 2022 08:27
Довідка ліцензування.pdf
24 лютого 2022 08:27
Додаток 5.pdf
24 лютого 2022 08:27
Додаток 1.pdf
24 лютого 2022 08:27
Акт обстеження ліцей 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"

ТОВ КОЛЕРБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"
#41780588
Відхилено 253 000,00
UAH
04 березня 2022 18:22
ТОВ КОЛЕРБУД
#44114680
Переможець 300 000,00
UAH
04 березня 2022 18:55

Документи

04 березня 2022 18:22
Електронний підпис

Документи

04 березня 2022 18:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2022 18:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОЛЕРБУД
#44114680
300 000,00
UAH
Документи

Документи

04 березня 2022 18:55
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 травня 2022 13:46
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час проведення Закупівлі встановлено порушення строків укладання договору, передбачених часиною 15 статті 14 Закону, у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 6
Документи:
10 травня 2022 13:46
Електронний підпис
10 травня 2022 13:45
ПРОТОКОЛ про відміну закупівлі.pdf