Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджей, технічне обслуговування оргтехніки, відновлення картриджей)
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2022-02-14-002932-c 9c743ef66933489fa07b76f25fc47793
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кремко Тетяна

380678073041 Tetyana.Kremko@vlgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ВОЛИНЬГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 03339459
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, І.Франка, 12
Контактна особа: Кремко Тетяна
380678073041
Tetyana.Kremko@vlgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2022 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2022 10:00
Початок аукціону: 24 лютого 2022 15:59
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка картриджей, технічне обслуговування оргтехніки, відновлення картриджей)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, Луцьк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022  —  30 квітня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога.
Дата подання: 16 лютого 2022 12:45
Дата відповіді: 17 лютого 2022 10:37
В технічних умовах п. 19 вказано, що Учасник має надати сертифікат(и) про авторизацію сервісного центру учасника з офіційним представником/СЦ виробника офісної техніки Canon. В переліку офісної техніки продукція фірми Canon не перевищує 20% від загальної кількості офісної техніки. Вимагаючи сертифікат фірми про авторизацію сервісного центру Canon Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Врахуйте, фірма Canon на грудень 2021р не видавала сертифікати авторизації сервісного центру в місті Луцьк, а отже такого сервісного центру в м.Луцьк немає. Є підстави вважати, що замовник лобіює інтереси одного конкретного учасника, який єдиний має потрібні сертифікати, які Замовник не буде перевіряти. І тут питання як Замовник впевниться в достовірності сертифікату? Тому вимагаємо вилучити рядок з пунтку 19 про те що Учасник має надати сертифікат(и) про авторизацію сервісного центру учасника з офіційним представником/СЦ виробника офісної техніки Canon
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Замовник при проведенні спрощеної закупівлі дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) та жодним чином не обмежує участь всіх зацікавлених осіб. Так відповідно до ст. 14. Закону, у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або виробника, замовник може вказати, які аналоги та /або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто право вказувати, які аналоги та/ або еквіваленти приймаються, належить до права замовника, і закон не визначає кількісних критеріїв (20 або більше %), щодо підтвердження технологій для надання послуги з належного та якісного сервісного/ технічного обслуговування техніки Замовника конкретної марки.
Стосовно сертифікату фірми Canon
Дата подання: 16 лютого 2022 12:48
Дата відповіді: 17 лютого 2022 09:39
Питання такого характеру. В технічних умав вказано, що має бути сертифікат(и) про авторизацію сервісного центру учасника з офіційним представником/СЦ виробника офісної техніки Canon, а можуть бути сенртифікати які видані тільки на працівника, щодо офіційного представника иробника офісної техніки Canon?
Відповідь: Шановний учасник, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, п. 19. Додаток 1 Інструкції Замовником чітко визначено спосіб підтвердження дотримання технологій для надання послуги з належного та якісного сервісного/ технічного обслуговування техніки Замовника. А саме, сертифікат(и) про авторизацію сервісного центру учасника з офіційним представництвом/ СЦ виробника офісної техніки Canon. Інші способи підтвердження не передбачені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-14-002932-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАВАДСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2972304611
Дата подання: 16 лютого 2022 12:49
Дискримінаційні вимоги
В технічних умовах п. 19 вказано, що Учасник має надати сертифікат(и) про авторизацію сервісного центру учасника з офіційним представником/СЦ виробника офісної техніки Canon. В переліку офісної техніки продукція фірми Canon не перевищує 20% від загальної кількості офісної техніки. Вимагаючи сертифікат фірми про авторизацію сервісного центру Canon Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Врахуйте, фірма Canon на грудень 2021р не видавала сертифікати авторизації сервісного центру в місті Луцьк, а отже такого сервісного центру в м.Луцьк немає. Є підстави вважати, що замовник лобіює інтереси одного конкретного учасника, який єдиний має потрібні сертифікати, які Замовник не буде перевіряти. І тут питання як Замовник впевниться в достовірності сертифікату? Тому вимагаємо вилучити рядок з пунтку 19 про те що Учасник має надати сертифікат(и) про авторизацію сервісного центру учасника з офіційним представником/СЦ виробника офісної техніки Canon
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2022 11:11
Метою закупівлі послуг є отримання якісних послуг з дотриманням всіх правил щодо обслуговування техніки за найкращою ціною. Правила обслуговування техніки встановлюються конкретним виробником для надійного та безперебійного функціонування, тому вимога щодо такого дотримання є не дискримінаційною. Вимога щодо наявності сертифікату жодним чином не ставить в нерівне становище можливих учасників закупівлі, з огляду на наступне: дискримінацією вважається вимога, яка обмежує можливість взяти участь у закупівлі та порушує права та законні інтереси, пов’язанні з участю у закупівлі. Якщо потенційний учасник здійснює обслуговування техніки марки Canon згідно регламентних вимог виробника, то не вбачається перешкод отримати підтвердження дотримання технологій ремонту від виробника. Скаржником документально не підтверджена неможливість виконати наведені вище умови Оголошення, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Оголошення, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведені вище умови порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову. Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС" 441 912,00
UAH з ПДВ
441 912,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ" 455 280,84
UAH з ПДВ
455 280,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2022 21:18
Електронний підпис
22 лютого 2022 21:18
Диплом - Завадський.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Диплом Шукуров.pdf
22 лютого 2022 21:18
Лист відгук.pdf
22 лютого 2022 21:18
цінова.pdf
22 лютого 2022 21:18
Виписка_нова.pdf
22 лютого 2022 21:18
Диплом - Завадський.pdf
22 лютого 2022 21:18
СТАТУТ.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Техпаспорт авто.pdf
22 лютого 2022 21:18
Трудова Завадський.pdf
22 лютого 2022 21:18
Техпаспорт авто.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
ЦПД Шукуров.pdf
22 лютого 2022 21:18
Листи_довідки.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Наказ на призначення.pdf
22 лютого 2022 21:18
цінова.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Договір оренди.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Листи_довідки.pdf
22 лютого 2022 21:18
проект договору.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Акти_картриджи ОК СІТІ.pdf
22 лютого 2022 21:18
Договір оренди.pdf
22 лютого 2022 21:18
ЦПД Шукуров.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
проект договору.pdf
22 лютого 2022 21:18
СТАТУТ.pdf
22 лютого 2022 21:18
Диплом Шукуров.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Виписка_нова.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Трудова Завадський.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
Лист відгук.pdf.p7s
22 лютого 2022 21:18
акти_картриджи_okсіті.pdf

Публічні документи

22 лютого 2022 18:53
Електронний підпис
22 лютого 2022 18:53
Витяг.pdf
22 лютого 2022 18:53
ТОВ Макс Прінт.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
лист-відгук МаксПрінт.pdf
22 лютого 2022 18:53
витяг пдв.pdf
22 лютого 2022 18:53
статут МАКС ПРІНТ.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
доки новий_.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
довідка+обсяг_.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
Довідки.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
Довідки.pdf
22 лютого 2022 18:53
статут МАКС ПРІНТ.pdf
22 лютого 2022 18:53
ТОВ Макс Прінт.pdf
22 лютого 2022 18:53
Договір новий_.pdf
22 лютого 2022 18:53
додаток 5.pdf
22 лютого 2022 18:53
витяг пдв.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
додаток 5.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
доки новий_.pdf
22 лютого 2022 18:53
Витяг.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
Договір новий_.pdf.p7s
22 лютого 2022 18:53
довідка+обсяг_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС"
#37572551
Відхилено 441 912,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2022 16:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ"
#37003947
Переможець 455 280,84
UAH з ПДВ
01 березня 2022 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2022 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКС ПРІНТ"
#37003947
455 280,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 15:53
Електронний підпис укладений
16 березня 2022 16:50
Дог.посл.Макс Прінт картрідж.pdf укладений
16 березня 2022 16:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1 1 штуки 455 280,84
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 408 761,83
UAH (в тому числі ПДВ 68 126,97 UAH)