Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги цілодобової охорони об’єктів ДІАЗ «Хотинська фортеця»
Очікувана вартість
672 465,60 UAH
UA-2022-02-11-011611-b f1255c88a7d049f2b70375f7e49a8416
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шалаєва Інна Анатоліївна

380373122932 diaz-khotyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний історико-архітектурний заповідник «Хотинська фортеця»
Код ЄДРПОУ: 25811053
Вебсайт: https://khotynska-fortecya.cv.ua/
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 28Б
Контактна особа: Шалаєва Інна Анатоліївна
380373122932
diaz-khotyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 975 від 21.11.2018 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» № 1388 від 02.12.2021

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2022 15:29
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6120 год
Послуги цілодобової охорони об’єктів ДІАЗ «Хотинська фортеця»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, Фортечна, 1-а, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 лютого 2022 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2022 15:20
Постанова КМУ № 1388 від 02.12.2021 .docx
11 лютого 2022 15:20
Постанова КМУ № 975 від 21.10. 2018 .docx
11 лютого 2022 15:20
Протокол переговорів.pdf
11 лютого 2022 15:20
Додаток № 3.docx
11 лютого 2022 15:20
Додаток № 2.docx
11 лютого 2022 15:20
Додаток № 1.docx
11 лютого 2022 15:20
Запрошення .pdf
11 лютого 2022 15:20
Протокол встановлення підстав .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-07-000007 ● ca345edca3b94cdf85dd32563657c4fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2022 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.09.2022 №49-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.09.2022 №49-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2022-02-11-011611-b 11.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-08 15:10:04

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів ДІАЗ «Хотинська фортеця» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-11-011611-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-13 09:11:32

Щодо питань: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Державний історико-архітектурний заповідник (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.09.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів ДІАЗ «Хотинська фортеця» пояснює наступне:
- щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При обґрунтуванні розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник, насамперед, керувався листом Федерації роботодавців України вих. № 42 від 27.09.2021 «Про мінімальний рівень вартості послуг охорони» та затвердженим (24.01.2022) у відповідному порядку Кошторисом на 2022.
- щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону, інформацію про закупівлю. Зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднення в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимоги частини 4 статті 10 Закону не містять, як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов’язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону оприлюднена в строки, передбачені Законом. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 9 Закону основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом статті 10 Закону.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-09-12 14:51:22

Щодо питань: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Державний історико-архітектурний заповідник (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.09.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів ДІАЗ «Хотинська фортеця» пояснює наступне:
- щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При обґрунтуванні розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник, насамперед, керувався листом Федерації роботодавців України вих. № 42 від 27.09.2021 «Про мінімальний рівень вартості послуг охорони» та затвердженим (24.01.2022) у відповідному порядку Кошторисом на 2022.
- щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону, інформацію про закупівлю. Зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднення в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимоги частини 4 статті 10 Закону не містять, як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов’язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону оприлюднена в строки, передбачені Законом. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 9 Закону основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом статті 10 Закону.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державним історико-архітектурним заповідником «Хотинська фортеця» у відповідь на встановлені під час моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області процедури закупівлі UA-2022-02-11-011611-b порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення вимог пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710, враховуючи відсутність механізму їх усунення, проведено заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень та притягнення до відповідальності уповноважених осіб. Наказом ДІАЗ «Хотинська фортеця» № 37-од від 26.09.2022 затверджено «Положення про уповноважену особу Державного історико-архітектурного заповідника «Хотинська фортеця»» у новій редакції в якому пункт 4.3 «Уповноважена особа несе персональну відповідальність:» доповнено підпунктом – «за незабезпечення оприлюднення шляхом розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».

2022-09-26 10:22:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
#40108976
Переможець 672 465,60
UAH з ПДВ
11 лютого 2022 15:29

Документи

11 лютого 2022 15:29
Електронний підпис
11 лютого 2022 15:29
16. Витяг з ЄДР.pdf
11 лютого 2022 15:29
15. Копія ліцензії.pdf
11 лютого 2022 15:29
14. Тип суб'єкта.pdf
11 лютого 2022 15:29
13. Калькуляція _pdf.pdf
11 лютого 2022 15:29
8. Положення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2022 15:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
#40108976
672 465,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2022 15:29
Електронний підпис
11 лютого 2022 15:29
16. Витяг з ЄДР.pdf
11 лютого 2022 15:29
15. Копія ліцензії.pdf
11 лютого 2022 15:29
14. Тип суб'єкта.pdf
11 лютого 2022 15:29
13. Калькуляція _pdf.pdf
11 лютого 2022 15:29
8. Положення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2023 11:35
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2023 15:29
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
20 січня 2023 15:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:19
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 15:23
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 15:23
Електронний підпис укладений
24 лютого 2022 09:29
Договір.pdf укладений
24 лютого 2022 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі в наступному році
Номер договору про закупівлю: 02/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 02/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023, що не перевищує 20% від ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 02/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 802 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 687,33 UAH)