Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт спортивного залу та приміщень ОЗОШ №122, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 45». (Коригування)
Очікувана вартість
1 711 800,00 UAH
UA-2022-02-11-009743-b 8932ec2cf60d4b9c9bb91eecb90b04ab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцький Юрій Анатолійович

380487407280 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Висоцький Юрій Анатолійович
380487407280
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника; відкоригована проектна документація; Експертний звіт виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» в м. Тернопіль від 17.12.2021 року № 17/492-12/21, договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи пов’язані з основним договором від 26.08.2021 року № 54-21/П (загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю) заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2022 14:44
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством) Категорія замовника–органи державної влади та органи місцевого самоврядування).Місцезнаходження Замовника - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт спортивного залу та приміщень ОЗОШ №122, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 45». (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Старопортофранківська, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 лютого 2022 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-22-000002 ● 1c05b786bef749a6a7db7765cef37892
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2022 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

22.08.2022 № 20-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
22.08.2022 № 20-З


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі



Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-02-11-009743-b, 11.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-29 14:32:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-11-009743-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-02-11-009743-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому договір від 24.02.2022 № 4-22/П укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема договір не містить таких істотних умов, як обсяги та види робіт, що суперечить вимогам частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»? Просимо надати проектно-кошторисну документацію?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-31 14:23:08

Надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт спортивного залу та приміщень ОЗОШ №122, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 45». (Коригування), надаємо наступну інформацію, та документи.
1.Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги. Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету. Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим. Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради.
2. Договір № 4-22/П від 2402.2020 року по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт спортивного залу та приміщень ОЗОШ №122, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 45». (Коригування), укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Також договір містить істотні умови щодо обсягу та виду робіт, а саме: розділом I. Предмет Договору передбачено, що кількісні характеристики виконуваних за цим Договором робіт вказані у проектній документації. Підрядник зобов'язується виконати роботи, зазначені у проектній документації, а Замовник - прийняти від Підрядника завершені роботи та оплатити їх, за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. Також згідно розділу II. Якість робіт договору, «Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів, проектній докумен¬тації і Договору».
3. Проектно-кошторисна документація знаходить у замовника у паперовому вигляді та має великий обсяг та у форматі А3. У замовника відсутня можливість надати через електрону систему закупівлі проектно-кошторисну документацію, у зв’язку з відсутністю технічної можливості.
Додатково повідомляємо, що Південним офісом Держаудитслужби в Одеській області було проведено перевірку закупівлі: «Капітальний ремонт спортивного залу та приміщень ОЗОШ №122, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 45». (Коригування). Згідно акту № 17-13/05 від 07.07.2022 року, порушення відсутні, щодо дотримання вимог законодавства при плануванні, проведенні процедур закупівель та укладання договору.
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок, виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» в м. Тернопіль від 17.12.2021 року № 17/492-12/21.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління капітального будівництва Одеської міської ради повідомляє, що порушення відсутні, щодо дотримання вимог законодавства при плануванні, проведенні процедур закупівель та укладання договору. Договір № 4-22/П від 24.02.2020 року по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт спортивного залу та приміщень ОЗОШ №122, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 45». (Коригування), укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Також договір містить істотні умови щодо обсягу та виду робіт, а саме: розділом I. Предмет Договору передбачено, що кількісні характеристики виконуваних за цим Договором робіт вказані у проектній документації. Підрядник зобов'язується виконати роботи, зазначені у проектній документації, а Замовник - прийняти від Підрядника завершені роботи та оплатити їх, за наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. Також згідно розділу II. Якість робіт договору, «Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів, проектній докумен¬тації і Договору».

2022-09-13 15:06:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "РБД "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ"
#05514198
Переможець 1 708 420,10
UAH з ПДВ
11 лютого 2022 14:44

Документи

11 лютого 2022 14:44
Електронний підпис
11 лютого 2022 14:43
Експертний звіт.pdf
11 лютого 2022 14:34
договір 54-21П.pdf
11 лютого 2022 14:33
Протоколи.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2022 14:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "РБД "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ"
#05514198
1 708 420,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2022 14:44
Електронний підпис
11 лютого 2022 14:43
Експертний звіт.pdf
11 лютого 2022 14:34
договір 54-21П.pdf
11 лютого 2022 14:33
Протоколи.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 09:02
дод. угода 2.pdf укладений
29 грудня 2022 09:01
Електронний підпис укладений
24 лютого 2022 13:59
Договір 4-22.pdf укладений
24 лютого 2022 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 708 420,10
UAH (в тому числі ПДВ 284 736,68 UAH)