Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-телекомунікаційні послуги за кодом ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних (Підключення одного користувача електронного документообігу «ДокПроф», Надання захищеного порту доступу до Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів з системою електронного документообігу, Надання захищеного порту доступу до Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів)
Очікувана вартість
101 816,00 UAH
UA-2022-02-11-007522-b bd5584fc769640e3a57271e2f66513e4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слуцька Анастасія

380577253962 dep_zgdm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ МІСТА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44098789
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, пров.Соборний, будинок 1
Контактна особа: Слуцька Анастасія
380577253962
dep_zgdm@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником застосовується переговорна процедура закупівлі у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 03.12.2003 № 1201 «Про створення та функціювання Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів, використання електронної пошти у виконавчих органах Харківської міської ради» на комунальне підприємство «Міський інформаційний центр» покладено технічне та методичне забезпечення заходів із створення та забезпечення роботи Єдиної інформаційної системи (ЄІС) Харківської міської ради та її виконавчих органів та інші обов’язки технічного адміністратора.
З метою поєднання різноманітних інформаційних ресурсів для забезпечення їх ефективного використання щодо потреб міської ради та її виконавчих органів, та на виконанні п. 1.1.3 Положення про ЄІС Харківської міської ради та її виконавчих органів комунальним підприємством створено єдиний інформаційний простір м. Харкова. Розпорядженням Харківського міського голови від 04.08.2006 № 1900 «Про впровадження системи електронного документообігу Харківської міської рад та її виконавчих органів» Комунальному підприємству «Міський інформаційний центр» доручено розробку та впровадження системи електронного документообігу.
Завдяки створенню та підключенню територіально розподілених структурних підрозділів Харківської міської ради, комунальних підприємств та установ до ЄІС Харківської міської ради, було забезпечено спільну інформаційну взаємодію інформаційних ресурсів цих підрозділів. Було забезпечено високошвидкісний доступ до мережі Інтернет та сталий доступ до локальних мережевих ресурсів.
Комунальним підприємство «Міський інформаційний центр» побудовано Єдину інформаційну систему Харківської міської ради та її виконавчих органів для надання телекомунікаційних послуг, а атестат відповідності № 20307 підтверджує захист інформації, що передається в рамках надання та користування телекомунікаційними послугами.
Відповідно до висновку експертів № 19712 від 28.12.2020 Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» використання окремих складових частин Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів, побудованої Комунальним підприємством «Міський інформаційний центр», без порушення функцій цієї системи, зокрема, в рамках надання Комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» інформаційно-телекомунікаційних послуг споживачам, без використання центрального програмно-апаратного комплексу даної системи є неможливим, що підтверджує відсутності конкуренції з технічних причин у комунального підприємства «Міський інформаційний центр» як надавача інформаційно-телекомунікаційних послуг Харківській міській раді. Відповідно до ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, Замовник для здійснення закупівлі: інформаційно-телекомунікаційних послуг за кодом ДК 021:2015 - 72310000-1 Послуги з обробки даних (Підключення одного користувача електронного документообігу «ДокПроф», Надання захищеного порту доступу до Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів з системою електронного документообігу, Надання захищеного порту доступу до Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів) на 2022 рік відповідно до положень ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен застосувати переговорну процедуру закупівлі на підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків – відсутність конкуренції з технічних причин.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- висновок експертів № 19712 від 28.12.2020 Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса»;
- рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 03.12.2003 № 1201 «Про створення та функціювання Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів, використання електронної пошти у виконавчих органах Харківської міської ради»;
- розпорядження Харківського міського голови від 04.08.2006 № 1900 «Про впровадження системи електронного документообігу Харківської міської рад та її виконавчих органів».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2022 13:24
Оскарження наміру укласти договір: 22 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-телекомунікаційні послуги за кодом ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних (Надання захищеного порту доступу до Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, просп. Московський, 25, 61005, Україна, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, 12, 61003, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненко, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72318000-7 — Послуги з передачі даних
1 послуга
Інформаційно-телекомунікаційні послуги за кодом ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних (Надання захищеного порту доступу до Єдиної інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів з системою електронного документообігу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, 12, 61003, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненко, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72318000-7 — Послуги з передачі даних
1 послуга
Інформаційно-телекомунікаційні послуги за кодом ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних (Підключення одного користувача електронного документообігу «Докпроф»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки-Основ’яненко, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Здійснює оплату за послуги по факту їх надання протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання акту приймання - передачі наданих послуг, але не пізніше 20-го числа місяця наступного за звітним Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
#32135675
Переможець 101 816,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2022 13:24

Документи

11 лютого 2022 13:23
Електронний підпис
11 лютого 2022 13:22
повідомлення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2022 13:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
#32135675
101 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2022 13:23
Електронний підпис
11 лютого 2022 13:22
повідомлення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 09:17
Додатки до договору И22497.pdf укладений
23 лютого 2022 09:15
Договір И22497.pdf укладений
23 лютого 2022 09:15