Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Reconstruction of the therapeutic building of KP" POKL them. MV Sklifasovsky POR "on the street. Shevchenka, 23 in Poltava (code DK 021: 2015: 45000000-7 Construction works and current repairs).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Юлія Гречківська +380532560631 julia_hrechkivska@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Julia Hrechkivska +380532560631 julia_hrechkivska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of construction, city development and architecture poltava regional state administration |
National ID: | 04013991 |
Contact point: |
YUliya Grechkivska +380532560631 julia_hrechkivska@ukr.net |
Additional contacts: |
Julia Hrechkivska +380532560631 julia_hrechkivska@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2022 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2022 01:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2022 13:10 |
Очікувана вартість: | 177 803 657,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 889 018,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 889000 UAH |
Publication date: | 11 лютого 2022 12:56 |
Enquiries until: | 22 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2022 01:00 |
Information
Estimated total value: | 177 803 657 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 889 018 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + F1/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію «ціна».
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
The electronic bank guarantee must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of 15.12.2004. № 639 and Order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine № 2628 of 14.12.2020: must be with an irrevocable obligation of the bank to reimburse the amount of the guarantee within 5 working / banking days at the written request of the Customer to the account: Treasury Service of Ukraine, Kyiv MFO 820172.
The term of the tender offer must be not less than the term of the tender offer.
In case of prolongation of the term of the tender offer, the action of securing the tender offer must be extended by the Bidder for the corresponding term.
The banking institution providing the Bank guarantee to the Participant shall not be included in the list of banks with temporary administration in the liquidation stage.
The guarantee must be provided by a banking institution (hereinafter - the Guarantor) in favor of the Department of Construction, Urban Planning and Architecture of the Poltava Regional State Administration, 36014, Ukraine, Poltava, st. Zigina, bldg. 1, USREOU code 04013991 (hereinafter - the Beneficiary) in order to ensure proper performance of the bidder (hereinafter - the Principal) of its obligations related to the latter's participation in the procurement (submission of bids), conducted in accordance with this tender documentation.
Along with the bank guarantee, a copy of the license issued by the bank (or an extract from the state register of banks on the issuance of a banking license) and a copy of the power of attorney of the person signing the bank guarantee are provided in the electronic public procurement system. These copies must be duly certified by the bank.
All costs related to the submission of the tender offer shall be borne by the Bidder, shall not be reimbursed by the Customer, including in case of cancellation and cancellation of the tender. The mandatory list of documents, which the Guarantor is obliged to submit to the Beneficiary to confirm its claim for payment of security, should not include documents, the receipt (provision) of which depends on the will of others and not exclusively on the Beneficiary. In this case, the documents related to the procurement (announcements, protocols, etc.) are provided to the Guarantor in copies certified by the Beneficiary.
The terms of the guarantee must stipulate that the received request (notification) of the Beneficiary sent is a sufficient condition for the guarantor bank to pay the Beneficiary under the guarantee, if such request (notification) and documents specified in the guarantee meet the conditions contained in the guarantee provided, as well as received during the term of the guarantee and in the manner specified in the guarantee.
The tender offer submitted by the bidder is evaluated by the customer at the given price, which is calculated automatically by the electronic procurement system at the time of submission of the bid by the bidder according to the mathematical formula:
PP = P / (1 + F1 / PV), where:
PP - reduced price;
P - price;
F1 - share of other evaluation criteria proposed by the participant;
PV - the share of the criterion "price".
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, the translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3 (трьох) місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Кількість відсотків по критерію «Строк виконання»: | 30% |
10 місяців: | 30% |
11 місяців: | 15% |
12 місяців: | 0% |
18 березня 2022 11:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2022 11:47 |
Перелік змін.docx | |
18 березня 2022 11:47 |
тендерна документація нова редакція.docx | |
28 лютого 2022 13:55 |
тендерна документація нова редакція.docx | |
28 лютого 2022 13:55 |
Перелік змін..docx | |
11 лютого 2022 12:56 |
тендерна документація з англійською мовою.docx | |
11 лютого 2022 12:56 |
Announcement in English.docx |
18 березня 2022 11:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2022 11:47 |
Перелік змін.docx
|
||||||
18 березня 2022 11:47 |
тендерна документація нова редакція.docx
|
||||||
28 лютого 2022 13:55 |
тендерна документація нова редакція.docx
|
||||||
28 лютого 2022 13:55 |
Перелік змін..docx
|
||||||
11 лютого 2022 12:56 |
тендерна документація з англійською мовою.docx
|
||||||
11 лютого 2022 12:56 |
Announcement in English.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000063 ● 7403c7a9acf84eb2976a733c403d2ab2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022
№ 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9
UA-2022-02-11-007102-b
11.02.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 19:23:15
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції терапевтичного корпусу КП «ПОКЛ ім. М. В. Скліфасовського ПОР по вул. Шевченка,23 в м. Полтава (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-11-007102-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальність «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА») відповідно до умов пункту 3.2 договору підряду від 05.05.2022
№ 03-22/46 (далі – Договір)?
4. У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» надати документальне підтвердження його використання відповідно до умов пункту Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 11:12:42
Щодо надання відповіді
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) може повідомити наступне.
1. ТОВ «УСП «Неоінжиніринг» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом «Реконструкція терапевтичного корпусу КП «ПОКЛ ім. М. В. Скліфасовського ПОР» по вул. Шевченка,23 в м. Полтава (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція терапевтичного корпусу КП «ПОКЛ ім. М. В. Скліфасовського ПОР» по вул. Шевченка,23 в м. Полтава (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) визначено в Рішенні пленарного засідання десятої позачергової сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 24 грудня 2021 року № 374 „Про обласний бюджет Полтавської області на 2022 рік”. Для документального підтвердження надаємо скан-копію Експертного звіту на 7 акр.).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що Департамент не має власного веб-сайту.
3.Щодо перерахування авансу Департамент повідомляє, що згідно умов Договору підряду № 03-22/46 від 05.05.2022 аванс ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» не перераховувався у зв’язку з відсутністю фінансування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення
2022-09-14 16:08:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок моніторингу оскаржено в суді |
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 440/8105/22 |
Дата відкриття провадження: | 11 жовтня 2022 |
Документи:
18 жовтня 2022 11:18
|
Електронний підпис |
26 вересня 2022 14:53
|
Електронний підпис |
26 вересня 2022 14:52
|
позовна заява з додатками.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "МАРК СТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2022 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" |
177 500 001,72
UAH з ПДВ
|
177 500 001,72
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 124 250 001.20 | Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" |
177 730 830,41
UAH з ПДВ
|
177 730 830,41
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 124 411 581.28 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" #42825231 |
Переможець |
177 500 001,72
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2022 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 13:34
|
ДУ№2.pdf | укладений |
13 січня 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2022 13:02
|
Договір 03-22-46.pdf | укладений |
06 травня 2022 13:01
|