Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція комунального закладу «Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву плавання» по проспекту Грушевського 2а в м. Луцьк Волинської області»
Очікувана вартість
64 732 872,00 UAH
UA-2022-02-11-005653-b ● 7443c89f1ceb49e99dab16994addcb82
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ірина Яцюк +380332729077 zakupki_ira@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2022 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2022 08:00 |
Очікувана вартість: | 64 732 872,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 323 664,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису та/або кваліфікованої електронної печатки банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана гарантом, завірена печаткою гаранта та підписом уповноваженої особи від гаранта. До довідки додається виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника (принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 323664.36 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 % від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам зазначеним у Додатку 10. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника надає: - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копію ліцензії банку, завірена представником та печаткою банку; - копію довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії, завірена представником та печаткою банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) готується тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція комунального закладу «Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву плавання» по проспекту Грушевського 2а в м. Луцьк Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Грушевського, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією відповідно до вимог п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2022 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2022 15:51 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
21 лютого 2022 15:51 |
ПЕРЕЛІК змін.doc | |
11 лютого 2022 12:00 |
Тендерна документація.docx | |
11 лютого 2022 12:00 |
додаток 11.docx | |
11 лютого 2022 12:00 |
додаток 12.doc |
21 лютого 2022 15:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2022 15:51 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
21 лютого 2022 15:51 |
ПЕРЕЛІК змін.doc
|
|||
11 лютого 2022 12:00 |
Тендерна документація.docx
|
|||
11 лютого 2022 12:00 |
додаток 11.docx
|
|||
11 лютого 2022 12:00 |
додаток 12.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фінансова спроможність
Дата подання: 15 лютого 2022 13:19
Дата відповіді: 18 лютого 2022 08:38
Згідно ч. 3 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Період постачання по даній закупівлі до 31.12.2023 р., практично 2 роки. Пропонуємо внести зміни у вимоги щодо фінансової спроможності та зменшити удвічі, пропорціно періоду постачання. Вимога, зазначена у ТД носить дискримінаційний характер, адже участь у закупівлі зможуть взяти не усі компанії, хоча і матимуть в нявності і МТБ, і відповідних спеціалівстів, і досвід роботи, але трохи менший фінансовий дохід. Зауважимо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник! Замовником було розглянуто ваше запитання. За результатами розгляду вашого запитання повідомляємо наступне, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Встановлена замовником вимога у тендерній документації повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Сертифікати ISO
Дата подання: 15 лютого 2022 13:31
Дата відповіді: 18 лютого 2022 08:38
Згідно додатку 2 до ТД Ви вимагаєте надати Сертифікати ISO. Дана вимога є неправомірною з наступних причин. Система управління якістю не є обов'язковою. Це система добровільної сертифікації і вона носить рекомендаційний характер. А це означає, що висуваючи її у вимогах Вашої ТД ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі».Проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні не існує жодного нормативно-правового акту, який би зобов’язував суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат. Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, а також ставите в більш вигідні умови учасників, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. У такий спосіб ви дискримінуєте учасників. Дана вимога порушує вимоги ч. 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки, в ТД Ви не зазначили конкретих, підтверджених законом фактів стосовно вашої вимоги, то керуючись чинним законодавством України, вимагаємо прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник! Замовником було розглянуто ваше запитання. За результатами розгляду вашого запитання повідомляємо наступне, беручи до уваги багаторічну практику Антимонопольного комітету України з питань оскарження відповідних вимог тендерної документації можна зробити висновок, що дане положення тендерної документації не є дискримінаційним та таким, що порушує загальні принципи здійснення закупівель у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
ЩОдо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 15 лютого 2022 13:54
Дата відповіді: 18 лютого 2022 08:38
Шановний замовнику, просимо пояснити якими саме нормативно-правовими актами Ви керувалися при розробці тендерної документації, а саме при виставленні вимог щодо наявності персоналу. Підприємство самостійно розробляє свій штат. Чітких вимог щодо цього не виставлено. Яким нормативним документом передбачено наявність начальника дільниці, інженера-консультанта (сертифікованого згідно стандарту СОУ-С-001:2016), інженера з ОП з сертифікатом згідно стандарту СОУ-С-001:2016? Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник! Замовником було розглянуто ваше запитання. За результатами розгляду вашого запитання повідомляємо наступне, роботи за предметом закупівлі будуть виконуватися на об’єкті, що має важливе соціальне значення. Відповідно до цього, працівники підрядника, що будуть залучені до виконання робіт, повинні мати відповідний досвід та знання у сфері виконання робіт з будівництва та вміти застосовувати ці знання на практиці. Підтвердженням цього є сертифікація згідно стандарту СОУ-С-001:2016.
Ліцензія
Дата подання: 15 лютого 2022 16:41
Дата відповіді: 18 лютого 2022 08:38
Якими нормативно-правовими актами Ви керувались при виставленні вимоги щодо наявності ліцензії саме з таким переліком кодів видів робіт? А саме коду 1.13.02?
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник! Замовником було розглянуто ваше запитання. За результатами розгляду вашого запитання повідомляємо наступне, Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами у сфері будівництва. Відповідна вимога тендерної документації передбачена Замовником у зв’язку зі специфікою робіт за предметом закупівлі.
Фінансова звітність
Дата подання: 16 лютого 2022 08:19
Дата відповіді: 18 лютого 2022 08:38
Згідно ТД потрібно подати фінансову звітністьза 2020 рік. Чому саме за 2020, а не за 2021? Згідно нормативно-правових актів річна фінансова звітність підприємствами складається до 28 лютого року, що слідує за роком, за який подається звітність.
Відповідь: Доброго дня, шановний потенційний учасник! Замовником було розглянуто ваше запитання. За результатами розгляду вашого запитання повідомляємо наступне, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
13 березня 2022 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій