Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2022 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2022 13:51 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2022 13:51 |
Очікувана вартість: | 4 098 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Кришки люків полімерні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2022 12:02 |
Додаток 4. проект договору.docx | |
11 лютого 2022 12:02 |
Додаток 1. Технічне завдання.docx | |
11 лютого 2022 12:01 |
Додаток 2.Перелік документів.doc | |
11 лютого 2022 12:01 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc | |
11 лютого 2022 12:01 |
тендерна документація.docx | |
11 лютого 2022 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-01-000096 ● b7f061322c1c4107bb6938eccff95c69
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2022
№ 55-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.12.2022 №55-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2022-02-11-005647-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 09:24:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кришки люків полімерні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-11-005647-b) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
1. Постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 25.03.2022 № 31- ВЕВ, зокрема, кількості поставленої продукції та суму оплати за поставлений товар, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, тощо).
Пояснення з документами необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 14:57:56
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Обгрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі –Постанова). Відповідно до пункту 1 Постанови, Кабінет Міністрів України затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком до цієї Постанови. Пунктом 4.1 вищевказаної Постанови передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для наступних категорій Замовників; 1)Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), 2) Суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Відповідно до Статуту Комунального підприємства «Кривбасводоканал», підприємство є комунальним підприємством, яке засновано на комунальній власності територіальної громади міста та здійснює закупівлі як Замовник, що здійснює діяльність в одній або декількох сферах господарювання, зокрема, забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення та здійснює закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» за власні кошти, отримані від господарської діяльності підприємства. На офіційному сайті ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ- https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html - є відповідний перелік суб’єктів господарювання державного сектору економіки «Суб’єкти господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.04.2022», в якому КП «Кривбасводоканал» відсутній. Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що наведена вище постанова Кабінету Міністрів України розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету та суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а з урахуванням того, що комунальне підприємство не належить до жодної з визначених категорій, та зазначена закупівля здійснюється за власні кошти підприємства, немає підстав для формування та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до пункту 4.1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) .Відповідно до вищевикладеного КП «Кривбасводоканал» не зобов’язаний оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат. КП «Кривбасводоканал», при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, використовує затверджену Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель Prozorro, тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
2. Моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель визначений статтею 8 Закону. Згідно з п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону моніторинг здійснюється з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Станом на 06 грудня 2022 року будь-які зміни до договору від 25.03.2022 №31-ВЕВ не вносились. Слід також зазначити, що первинні документи щодо виконання договору не є частиною процедури закупівлі, тому не можуть перевірятися під час проведення моніторингу процедур публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2022 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛЮКСОР-М" |
4 081 200,00
UAH з ПДВ
|
4 081 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВАЛКОС" |
4 095 400,00
UAH з ПДВ
|
4 095 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛЮКСОР-М" #36725085 |
Переможець |
4 081 200,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2022 10:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2022 09:00
|
31-ВЕВ.PDF | укладений |
29 березня 2022 09:00
|