Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя (папір для друку)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2022-02-11-000971-b 122ee410a19b46dcb1d339ddbed54303
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Серветник

+380362649413
+380362649466
+380673647431
servetnikao@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Рівненське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09333401
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. Симона Петлюри, 16
Контактна особа: Андрій Серветник
+380362649413, +380362649466, +380673647431
servetnikao@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2022 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2022 10:00
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 (два) відсотки вартості договору; Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком №5 цієї документації). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 одиниця
Дрібне канцелярське приладдя (папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Симона Петлюри, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 (два) відсотки вартості договору; Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (застава грошей на депозитному рахунку) (за формою згідно з Додатком №5 цієї документації). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Дивульська Світлана Адамівна 840 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 лютого 2022 12:40
Електронний підпис
17 лютого 2022 12:39
13_4 Сплата ЄСВ.pdf
17 лютого 2022 12:39
13_6 Дивульська Витяг (1).pdf
17 лютого 2022 12:39
Аналогічні договори.pdf
17 лютого 2022 12:39
Гарантійний.pdf
17 лютого 2022 12:39
Дот 4 Проєкт дог.pdf
17 лютого 2022 12:39
Дот 5 застави грошей.pdf
17 лютого 2022 12:39
Лист відгук (2).pdf
17 лютого 2022 12:39
Лист відгук _85 від 15.02.pdf
17 лютого 2022 12:39
Мат тех база.pdf
17 лютого 2022 12:39
Персональні дані.pdf
17 лютого 2022 12:39
Сертифікат.pdf
17 лютого 2022 12:39
Специфікація товару.pdf
17 лютого 2022 12:39
Тех завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дивульська Світлана Адамівна

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дивульська Світлана Адамівна
#3083211720
Відхилено 840 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2022 12:25

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій