Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний Crystal Pro 80 А4 80 г/м2, 500 арк., клас С (або еквівалент), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
152 000,00 UAH
UA-2022-02-11-000458-a 32ce4e48dab64df3b857ed818ea1241a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мавроді Олена Олександрівна

0679369152 ARZSP.PROZORO.WEB@DN.DSNS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 08588642
Місцезнаходження: 87533, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ ФЛОТСЬКА, будинок 66
Контактна особа: Мавроді Олена Олександрівна
0679369152
ARZSP.PROZORO.WEB@DN.DSNS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2022 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2022 14:00
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Формат паперу – А-4 (210*297 мм), щільність – не менше 80 г/м2, кількість аркушів у пачці – 500, колір – білий, яскравість ISO – не менше 95 %, білизна CIE – не менше 150, непрозорість – не менше 92 %, товщина – не менше 104 мк, відбілювання без використання хлору та важких металів, тип паперу: не крейдований, без захисних властивостей, без запаху, без малюнків. Упаковка фабрична, вологостійка, непрозора. Пачки упаковані у картонні коробки, перев’язані пластиковою стрічкою по п’ять пачок у коробці.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пач
Папір офісний Crystal Pro 80 А4 80 г/м2, 500 арк., клас С (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87533, Україна, Донецька область, Маріуполь, Флотська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару покупець здійснює оплату по факту отримання Товару і після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам, а також наявності всіх необхідних документів протягом 30 календарних днів в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

постачання
Дата подання: 16 лютого 2022 14:37
Дата відповіді: 17 лютого 2022 08:01
Яка кількість поставок протягом року планується?
Відповідь: Шановний учаснику! Постачання товару буде здійснюватися щомісячно партіями, на підставі наявної потреби у закупівлі, протягом періоду дії договору, згідно річному розпису витрат спеціального фонду державного бюджету поточного року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2022 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 134 304,00
UAH з ПДВ
134 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2022 12:22
Електронний підпис
22 лютого 2022 12:21
Опис ТВГ.pdf
22 лютого 2022 12:21
Видаткова ДВНЗ.pdf
22 лютого 2022 12:21
Копія Статуту.pdf
22 лютого 2022 12:21
Лист Відгук ДВНЗ УжНУ.pdf
22 лютого 2022 12:21
Протокол №1 ТВГ.pdf
22 лютого 2022 12:21
Договір ДВНЗ.pdf
22 лютого 2022 12:21
Наказ ТВГ.pdf
22 лютого 2022 12:21
ТВГ Альянс 08.02.2022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 134 304,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2022 08:36

Документи

23 лютого 2022 08:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2022 08:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
134 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2022 08:36
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 травня 2022 19:05
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю за № UA-2022-02-11-000458-а, предмет закупівлі: Папір офісний Crystal Pro 80 A4 80 г/м2, 500 арк., клас С (або еквівалент), згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
05 травня 2022 19:05
Електронний підпис
05 травня 2022 19:04
Протокол скасування папір офісний.pdf