Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15830000-5 - Цукор і супутня продукція
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-02-10-014987-b 2fabc3344143494e8922da69649e855a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Шушпаннікова

+380964778262 peremoga003@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"
Код ЄДРПОУ: 03190515
Вебсайт: http://s-peremoga.com.ua/
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, Київ,вул.Бударіна,3
Контактна особа: Ірина Шушпаннікова
+380964778262
peremoga003@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2022 22:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозицій становить 4 500 гривень Реквізити для виплати замовнику (бенефіціару) забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних нижче. Спеціалізований клінічний санаторій «Перемога» 03179, м. Київ, вул. Бударіна,3 Код ЄДРПОУ: 03190515 р/р UA288201720355159002000001793 Банк: ДКСУ у м. Києві, код банку 820172 Строк дії забезпечення пропозиції становить не менше строку, протягом якого пропозиція учасника є дійсною 100 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,0 % від суми договору. Вид забезпечення – завдаток. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору повинен підписати договір забезпечення та внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді завдатку в розмірі 4 відсотки від суми договору. Проект договору забезпечення наведено в додатку № 6 до оголошення. У разі відмови або не внесення переможцем забезпечення виконання договору на розрахунковий рахунок Замовника до моменту укладання договору Замовник вважає, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог документації та відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 кілограм
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15831000-2 — Цукор
2 кілограм
Ванільний цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15831000-2 — Цукор
200 кілограм
Мед
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, Київ, вул.Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15831600-8 — Мед

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 20 (двадцяти) календаних днів від дня поставки товару. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Учасником товару протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозицій становить 4 500 гривень Реквізити для виплати замовнику (бенефіціару) забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин вказаних нижче. Спеціалізований клінічний санаторій «Перемога» 03179, м. Київ, вул. Бударіна,3 Код ЄДРПОУ: 03190515 р/р UA288201720355159002000001793 Банк: ДКСУ у м. Києві, код банку 820172 Строк дії забезпечення пропозиції становить не менше строку, протягом якого пропозиція учасника є дійсною 100 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття)

Сума забезпечення: 4500 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,0 % від суми договору. Вид забезпечення – завдаток. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору повинен підписати договір забезпечення та внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору у вигляді завдатку в розмірі 4 відсотки від суми договору. Проект договору забезпечення наведено в додатку № 6 до оголошення. У разі відмови або не внесення переможцем забезпечення виконання договору на розрахунковий рахунок Замовника до моменту укладання договору Замовник вважає, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог документації та відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.
10 лютого 2022 22:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2022 22:04
ОГОЛОШЕННЯ цукор.docx
10 лютого 2022 22:04
проект договору 2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА 142 998,00
UAH з ПДВ
142 998,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 лютого 2022 14:48
Електронний підпис
17 лютого 2022 14:48
Лист про учасників.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
Лист про учасників.pdf
17 лютого 2022 14:48
Довідки з банку.pdf
17 лютого 2022 14:48
28146 ФО-П Шпакович Н.М. p7s.7z
17 лютого 2022 14:48
виписка.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
Довідка про мову.pdf
17 лютого 2022 14:48
Довідка Глобус банк.pdf
17 лютого 2022 14:48
Довідки з банку.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
Додаток 5 Лист-згода.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
довідка покриття.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
Витяг з ЄДР.pdf
17 лютого 2022 14:48
Довідка про мову.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
Санітарні книжки.pdf
17 лютого 2022 14:48
Санітарні книжки.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
Довідка Глобус банк.pdf.p7s
17 лютого 2022 14:48
довідка покриття.pdf
17 лютого 2022 14:48
виписка.pdf
17 лютого 2022 14:48
Додаток 5 Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
#2050111067
Переможець 142 998,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2022 13:45

Документи

23 лютого 2022 13:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2022 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШПАКОВИЧ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА
#2050111067
142 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2022 13:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2022 16:54
ДУ2 від 07.12.2022 до Договору 0903-2.pdf укладений
07 грудня 2022 16:53
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2022 08:16
ДУ 1 від 03.08.2022 до договору 0903-2.pdf зміни до договору
04 серпня 2022 08:13
Електронний підпис укладений
11 березня 2022 16:24
договір цукор 0903-2.pdf укладений
11 березня 2022 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 0903-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2022 — 07 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За згодою сторін