Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі ЗЗСО № 203, за адресою: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 17
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2022-02-10-012941-b ● 410e970d1a954d49a0bacbb14cab62dc
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі ЗЗСО № 203, за адресою: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 травня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2022 22:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2022 15:12 |
Зміни до ТД монтаж АПС ЗЗСО 203 2.pdf | |
23 травня 2022 15:12 |
ВТ_монтаж_АПС_ЗЗСО203 зі змінами 2.pdf | |
22 лютого 2022 08:48 |
Зміни до ТД монтаж АПС ЗЗСО 203.pdf | |
10 лютого 2022 16:30 |
Договір монтаж АПС ЗЗСО 203.docx |
23 травня 2022 22:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 травня 2022 15:12 |
Зміни до ТД монтаж АПС ЗЗСО 203 2.pdf
|
||||||
23 травня 2022 15:12 |
ВТ_монтаж_АПС_ЗЗСО203 зі змінами 2.pdf
|
||||||
22 лютого 2022 08:48 |
Зміни до ТД монтаж АПС ЗЗСО 203.pdf
|
||||||
10 лютого 2022 16:30 |
Договір монтаж АПС ЗЗСО 203.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-10-012941-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:39173408
Дата подання: 14 лютого 2022 13:16
Вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Вимога щодо усунення порушення під час проведення відкритих торгів у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо Вас, усунути порушення щодо відкритих торгів UA-2022-02-10-012941-b, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що міститься у документі «Технічне завдання» Додаток №2 до тендерної документації, а саме: Акт огляду об’єкту, підписаний зі сторони Замовника, який надалі повинен буди наданий у пропозиції. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб - порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2022 15:58
Шановний Учаснику, Вимога встановлена з урахуванням норм Закону Про публічні закупівлі, а саме, відповідно до ст.22 Закону. Тому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Жодним нормативно-правовим документом не заборонено здійснення огляду та вимога акту, за результатами здійснення такого огляду в умовах тендерної документації.
Така вимога встановлена для Вашої ж зручності: для розуміння обсягу робіт, специфіки приміщень тощо.
Дискримінаційною є вимога, яка не може бути виконана жодним Учасником.
В свою чергу, ми прагнемо отримати якісні, та в повному об’ємі послуг, тому, виключно для зручності самих Учасників , ми, як Замовник просимо здійснити огляд об’єкту.
Така вимога не є дискримінаційною, огляд може здійснити будь-який суб’єкт за власним бажанням.
Жодним нормативно-правовим документом не заборонено здійснення огляду та вимога акту, за результатами здійснення такого огляду в умовах тендерної документації.
Така вимога встановлена для Вашої ж зручності: для розуміння обсягу робіт, специфіки приміщень тощо.
Дискримінаційною є вимога, яка не може бути виконана жодним Учасником.
В свою чергу, ми прагнемо отримати якісні, та в повному об’ємі послуг, тому, виключно для зручності самих Учасників , ми, як Замовник просимо здійснити огляд об’єкту.
Така вимога не є дискримінаційною, огляд може здійснити будь-який суб’єкт за власним бажанням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-02-10-012941-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 18 лютого 2022 10:44
Дата подання: 18 лютого 2022 10:44
Скарга ТОВ "Укртехнобез" на умови тендерної документації Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2022 08:12
рішення від 22.02.2022 №3606.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2022 08:11
інформація про перенесення від 14.04.2022 № 993.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2022 15:10
інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2022 № 4357.pdf
Дата публікації: 04 травня 2022 12:43
рішення від 03.05.2022 № 4357.pdf
Дата публікації: 05 травня 2022 14:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Pішення АМКУ виконано. Зміни внесено.
Дата виконання рішення замовником: 24 травня 2022 20:43
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 травня 2022 22:02 |
Кінець періоду оскарження: | 04 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 24 травня 2022 22:02 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. |
Документи:
24 травня 2022 22:02
|
Електронний підпис |
24 травня 2022 22:00
|
Протокол 128.pdf |