Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове, код ДК 021:2015: код 15530000-2 Вершкове масло
Очікувана вартість
275 400,00 UAH
UA-2022-02-10-012076-b ● 566d19bf247f45258ef64b2aa6fc5ae6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41285901 |
Вебсайт: | http://rogan-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 62481, Україна , Харківська обл., Харківський р-н., смт. Рогань, вул. 1-го Травня, буд. 1 |
Контактна особа: |
Дар'я Хоменко +380573416217 uo_zakupki_rogan@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 275 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 377,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції» і Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 10 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 8000 грн. (вісім тисяч грн. 00 коп.) 00 копійок. Вид забезпечення пропозиції: страхова гарантія. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Строк дії забезпечення пропозиції учасника (страхової гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) робочих днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія – для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення процедури відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UА-ХХХХ-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «РRОZОRRО»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення процедури відкритих торгів зазначаються: - дата оголошення про проведення процедури відкритих торгів; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення процедури відкритих торгів; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Учасник надає страхову гарантію, в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта та ЕЦП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП для можливості перевірки такого підпису. Разом з електронною страховою гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує страхову гарантію, а саме: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, якщо в наказі (розпорядженні) є посилання на відповідний протокол тощо) з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління) та ЕЦП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель. При цьому витяг є частиною документа і не може бути наданий для підтвердження повноважень особи. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління) та ЕЦП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником пропозиції, відповідно до вимог оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає в електронному вигляді через електронну систему закупівель свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, задля підтвердження права гарантування страхового фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації, відповідно до ЗУ «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією. Зазначені документи надаються в форматі PDF з накладанням КЕП підписанта, який підписав саму страхову гарантію та КЕП печатки фінансової установи (за наявності), у розширенні p7s через електронну систему закупівель, Положення гарантії повинні відповідати ЗУ «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника надати відповідну довідку. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами оголошення відхиляються Замовником. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, або супроводжуються забезпеченням пропозиції, яке не відповідає усім вищеперерахованим вимогам, відхиляються Замовником відповідно до п.2 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури відкритих торгів; 3) ненадання переможцем процедури відкритих торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури відкритих торгів. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури відкритих торгів; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення процедури відкритих торгів в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1080 кілограм
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після повної поставки товару згідно накладних впродовж 10 банківських днів, за умови наявності відповідних бюджетних коштів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2022 18:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2022 14:27 |
ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т_зміни_070622.docx | |
07 червня 2022 14:27 |
Перелік_змін_до_ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т_ЗМІНИ_070622.docx | |
19 лютого 2022 21:40 |
Перелік_змін_до_ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т_ЗМІНИ.docx | |
19 лютого 2022 20:46 |
ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т_зміни.docx | |
10 лютого 2022 15:59 |
ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т.docx |
07 червня 2022 18:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
07 червня 2022 14:27 |
ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т_зміни_070622.docx
|
||||||||||||
07 червня 2022 14:27 |
Перелік_змін_до_ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т_ЗМІНИ_070622.docx
|
||||||||||||
19 лютого 2022 21:40 |
Перелік_змін_до_ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т_ЗМІНИ.docx
|
||||||||||||
19 лютого 2022 20:46 |
ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т_зміни.docx
|
||||||||||||
10 лютого 2022 15:59 |
ТД_1553_Масло_вершкове_2022_2т.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-10-012076-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРІУЛІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073015634
Дата подання: 15 лютого 2022 15:32
Дискримінаційна вимога
У додатку № 1 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо надання учасником у складі його пропозиції інформації та документів, які підтверджують наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема:
1.4. Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою:
Форма:
№
з/п Адреса розташування потужності Площа складських приміщень
(м2) Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях Підстави користування
(залучення) потужності (-ей)
(вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності)
1.5. Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації:
- у разі використання потужностей, які належать іншим особам:
• Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів.
Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів.
На підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.4. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник надає документи відповідно до нижчезазначеного переліку, при цьому, усі документи, що вимагаються п. 1.6. ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації повинні бути укладені між Учасником та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) відповідні послуги (у разі використання учасником власних або орендованих (суборендованих) потужностей) або між суб’єктом господарювання, з яким учасник уклав договір зберігання, та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації тощо).
Повідомляю Замовника, що у мене, як потенційного учасника цієї закупівлі, відсутні власні або орендовані потужності, також для обігу продуктів харчування, що є предметом закупівлі, мною не залучаються потужності зберігача на підставі договору зберігання.
Під час провадження своєї господарської діяльності з постачання продуктів харчування мною укладено договір купівлі–продажу товару з виробником молока та молочної продукції. Відповідно до умов цього договору продавець, що є безпосереднім виробником продукції, відвантажує товар з потужності, на якій він виробляється, протягом визначеного строку з моменту отримання заявки покупця – учасника цієї закупівлі. Цей договір купівлі-продажу не є договором, на підставі якого буде здійснюватися виробництво харчових продуктів.
Таким чином спосіб провадження господарської діяльності учасника закупівлі не суперечить чинному законодавству і не надає можливості учаснику використовувати потужності виробника, у тому числі здійснювати на них будь-які заходи на підтвердження відповідності потужності загальним гігієнічним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
З огляду на такі обставини у Інформаційній довідці про потужність, за формою, визначеною замовником у пункті 1.4 Додатку № 1 до тендерної документації, я не можу зазначити відомості щодо площі складських приміщень, у яких виробник зберігає товар перед відвантаженням покупцю, оскільки така інформація мені не відома та умовами договору купівлі-продажу, укладеного між мною та виробником, не передбачена, а у відповідній колонці таблиці в якості підстави користування (залучення) потужності (-ей) (вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності) вказати реквізити договору купівлі-продажу, укладеного мною з виробником, оскільки відповідно до цього документу у покупця не виникає підстав (прав) залучати, задіювати, володіти, користуватися, розпоряджатися потужностями виробника, на яких здійснюється виробництво молока та молочної продукції, а також в складі своєї надати документи, передбачені пунктами 1.5 та 1.6 Додатку № 1 до тендерної документації.
Таким чином вимоги Замовника, визначені у пунктах 1.4, 1.5 та 1.6 Додатку № 1 тендерної документації, усувають мене від участі у цій закупівлі та є дискримінаційними щодо мене.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
1.4. Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою:
Форма:
№
з/п Адреса розташування потужності Площа складських приміщень
(м2) Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях Підстави користування
(залучення) потужності (-ей)
(вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності)
1.5. Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації:
- у разі використання потужностей, які належать іншим особам:
• Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів.
Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів.
На підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.4. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник надає документи відповідно до нижчезазначеного переліку, при цьому, усі документи, що вимагаються п. 1.6. ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації повинні бути укладені між Учасником та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) відповідні послуги (у разі використання учасником власних або орендованих (суборендованих) потужностей) або між суб’єктом господарювання, з яким учасник уклав договір зберігання, та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації тощо).
Повідомляю Замовника, що у мене, як потенційного учасника цієї закупівлі, відсутні власні або орендовані потужності, також для обігу продуктів харчування, що є предметом закупівлі, мною не залучаються потужності зберігача на підставі договору зберігання.
Під час провадження своєї господарської діяльності з постачання продуктів харчування мною укладено договір купівлі–продажу товару з виробником молока та молочної продукції. Відповідно до умов цього договору продавець, що є безпосереднім виробником продукції, відвантажує товар з потужності, на якій він виробляється, протягом визначеного строку з моменту отримання заявки покупця – учасника цієї закупівлі. Цей договір купівлі-продажу не є договором, на підставі якого буде здійснюватися виробництво харчових продуктів.
Таким чином спосіб провадження господарської діяльності учасника закупівлі не суперечить чинному законодавству і не надає можливості учаснику використовувати потужності виробника, у тому числі здійснювати на них будь-які заходи на підтвердження відповідності потужності загальним гігієнічним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
З огляду на такі обставини у Інформаційній довідці про потужність, за формою, визначеною замовником у пункті 1.4 Додатку № 1 до тендерної документації, я не можу зазначити відомості щодо площі складських приміщень, у яких виробник зберігає товар перед відвантаженням покупцю, оскільки така інформація мені не відома та умовами договору купівлі-продажу, укладеного між мною та виробником, не передбачена, а у відповідній колонці таблиці в якості підстави користування (залучення) потужності (-ей) (вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності) вказати реквізити договору купівлі-продажу, укладеного мною з виробником, оскільки відповідно до цього документу у покупця не виникає підстав (прав) залучати, задіювати, володіти, користуватися, розпоряджатися потужностями виробника, на яких здійснюється виробництво молока та молочної продукції, а також в складі своєї надати документи, передбачені пунктами 1.5 та 1.6 Додатку № 1 до тендерної документації.
Таким чином вимоги Замовника, визначені у пунктах 1.4, 1.5 та 1.6 Додатку № 1 тендерної документації, усувають мене від участі у цій закупівлі та є дискримінаційними щодо мене.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2022 06:25
До тендерної документації будуть внесені зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-02-10-012076-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРІУЛІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073015634
Дата подання: 22 лютого 2022 17:21
Дата подання: 22 лютого 2022 17:21
Наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Повний текст скарги викладено у окремому файлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2022 13:40
рішення від 24.02.2022 № 3795.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2022 13:40
Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 №945.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2022 13:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2022 № 4518.pdf
Дата публікації: 11 травня 2022 11:19
Рішення від 10.05.2022 №4518.pdf
Дата публікації: 11 травня 2022 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділом освіти Роганської селищної ради було виканано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.05.2022 №4518-р/пк-пз шляхом внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару масло вершкове, код ДК 021:2015: код 15530000-2 Вершкове масло, оголошення UA-2022-02-10-012076-b, які були розміщені у встановленому Законом порядку.
Дата виконання рішення замовником: 07 червня 2022 14:51
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 червня 2022 10:43 |
Кінець періоду оскарження: | 25 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 14 червня 2022 10:43 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | на підставі ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
14 червня 2022 10:43
|
Електронний підпис |
14 червня 2022 10:42
|
протокол відміна масло.docx |