Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприємства «Сумиоблагроліс» ((його дочірніх підприємств) з метою оформлення прав власності на ці земельні ділянки).
Очікувана вартість
3 151 000,00 UAH
UA-2022-02-10-011407-b ● fb7faa69fa4f401c9c3ba90de97ea03a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21107251 |
Вебсайт: | http://mayno.sm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2 |
Контактна особа: |
Олена Кремезна +380542700068, +380542700695 sumymayno_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2022 23:00 |
Очікувана вартість: | 3 151 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 755,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та перебувають у користуванні Сумського обласного агролісогосподарського підприємства «Сумиоблагроліс» ((його дочірніх підприємств) з метою оформлення прав власності на ці земельні ділянки).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40030, Україна, Сумська область, м. Суми, пл. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 березня 2022
—
26 грудня 2022
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником актів приймання-передачі наданих послуг за рахунок коштів обласного бюджету Сумської області | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2022 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2022 15:02 |
Зміни до ТД.docx | |
21 лютого 2022 15:02 |
Т.Д. Управління майном зі змінами.docx | |
10 лютого 2022 15:38 |
Проект договору інвентаризація земель.docx |
21 лютого 2022 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 лютого 2022 15:02 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
21 лютого 2022 15:02 |
Т.Д. Управління майном зі змінами.docx
|
||||||
10 лютого 2022 15:38 |
Проект договору інвентаризація земель.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання розяснень до технічного завдання
Дата подання: 11 лютого 2022 09:43
Дата відповіді: 15 лютого 2022 16:27
Шановний замовнику! Просимо привести до відповідності назву тендерної документації до технічної специфікації до предмета закупівлі, оскільки відповідно до назви тендерної документації та наданих вами вихідних даних, передбачається виконання технічної документації з інвентаризації земель, а відповідно до технічної специфікації - Складання технічних документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості). Відповідно до Закону України "Про землеустрій" це є два різних вида документацій із землеустрою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Посилання на нормативну базу яка втратила чинність
Дата подання: 17 лютого 2022 12:28
Дата відповіді: 21 лютого 2022 15:01
Дбрий день, просимо видалити з:
1) Додатку 2 до проекту договору пункт - Встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) згідно інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) їх закріплення межовими знаками,затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів 18.05.2010 №376 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 червня 2010р.№391/17686.,
2) Додаток 2 до тендерної документації п. 4: “Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками”, затвердженою Наказом Державного Комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.06.2010 за № 391/17686, у зв'язку з втратою чинності наказу Державного комітету України із земельних ресурсів 18.05.2010 №376 від 14.09.2021р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1142-21#Text
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Невідповідності усунено, шляхом внесення змін до тендерної документації
Невідповідність виду робіт предмету закупівлі
Дата подання: 17 лютого 2022 12:49
Дата відповіді: 21 лютого 2022 15:01
Добрий день, просимо привести у відповідність предмету закупівлі тендерну документацію, шляхом внесення змін до Додатку 2 проекту договору, а саме: вираз - Складання технічних документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) згідно ст.55 закону України про землеустрій, замінити на Складання технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель згідно ст. 57 закону України про землеустрій, зметою уникнення розбіжностей проекту договору та предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Невідповідності усунено, шляхом внесення змін до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-10-011407-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КИЇВЗЕМ, Код ЄДРПОУ:43361788
Дата подання: 15 лютого 2022 09:16
Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Згідно із ст 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Кількісний склад та освітньо-професійна підготовка працівників визначена статтями 26, 66 Закону України «Про землеустрій» та статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Отже, чинне законодавство у сфері земельних відносин, встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи.
Вимога щодо наявності сертифікованих інженерів-землевпорядників не менше 3-х осіб (для юридичних осіб) є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників закупівлі та не відповідає до ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Також звертаємо увагу, що зазначене питання вже розглядалося Органом оскарження у закупівлі з ідентифікатором UA-2019-09-03-002521-b.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Частини 2-4 ст. 5 Закону встановлюють наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію Учасників: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах; Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, у частині 1 ст. 5 Закону визначено, принципи здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.
Виходячи з вищевикладеного для запобігання обмеження конкуренції та досягнення максимальної економії та ефективності, вимагаємо від Замовника внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме:
У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, виключити вимогу щодо наявності сертифікованих інженерів-землевпорядників не менше 3-х осіб (для юридичних осіб) та привести її у відповідність до ст. 26,66 Закону України «Про землеустрій».
Розгорнути
Згорнути
Згідно із ст 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Кількісний склад та освітньо-професійна підготовка працівників визначена статтями 26, 66 Закону України «Про землеустрій» та статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Отже, чинне законодавство у сфері земельних відносин, встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи.
Вимога щодо наявності сертифікованих інженерів-землевпорядників не менше 3-х осіб (для юридичних осіб) є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників закупівлі та не відповідає до ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Також звертаємо увагу, що зазначене питання вже розглядалося Органом оскарження у закупівлі з ідентифікатором UA-2019-09-03-002521-b.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Частини 2-4 ст. 5 Закону встановлюють наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію Учасників: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах; Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, у частині 1 ст. 5 Закону визначено, принципи здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.
Виходячи з вищевикладеного для запобігання обмеження конкуренції та досягнення максимальної економії та ефективності, вимагаємо від Замовника внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме:
У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, виключити вимогу щодо наявності сертифікованих інженерів-землевпорядників не менше 3-х осіб (для юридичних осіб) та привести її у відповідність до ст. 26,66 Закону України «Про землеустрій».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2022 16:28
Стаття 26 ЗУ «Про землеустрій» визначає вимоги до розробників документації із землеустрою якими є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
ЗУ «Про землеустрій» не містить положень чи обмежень щодо встановлення кваліфікаційних вимог, визначених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», якою право визначати кваліфікаційні критерії до учасників надано Замовнику.
ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією до цієї закупівлі надано право Учасникам залучати потужності, втому числі кваліфікованих працівників інших суб’єктів господарювання на різних правових засадах, зокрема договір субпідряду, оренди, договори цивільно-правового характеру тощо.
Таким чином, умови тендерної документації не суперечать вимогам ст. 26 ЗУ «Про землеустрій», оскільки тендерною документацією визначено кваліфікаційні умови до Учасників, серед яких вимагається наявність у них працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: сертифіковані інженери – землевпорядники.
А отже, вимога щодо наявності сертифікованих інженерів-землевпорядників не менше 3-х осіб (для юридичних осіб) не є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників закупівлі та не відповідає до ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
ЗУ «Про землеустрій» не містить положень чи обмежень щодо встановлення кваліфікаційних вимог, визначених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», якою право визначати кваліфікаційні критерії до учасників надано Замовнику.
ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією до цієї закупівлі надано право Учасникам залучати потужності, втому числі кваліфікованих працівників інших суб’єктів господарювання на різних правових засадах, зокрема договір субпідряду, оренди, договори цивільно-правового характеру тощо.
Таким чином, умови тендерної документації не суперечать вимогам ст. 26 ЗУ «Про землеустрій», оскільки тендерною документацією визначено кваліфікаційні умови до Учасників, серед яких вимагається наявність у них працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: сертифіковані інженери – землевпорядники.
А отже, вимога щодо наявності сертифікованих інженерів-землевпорядників не менше 3-х осіб (для юридичних осіб) не є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників закупівлі та не відповідає до ЗУ «Про землеустрій», ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Номер вимоги: UA-2022-02-10-011407-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 18 лютого 2022 17:03
Вимога щодо усунення невідповідності загальної площі земельних ділянок
Шановний Замовнику!
При ознайомленні з тендерною документацією та додатками до неї нами були виявлені невідповідності у частині 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме в частині зазначення загальної площі земельних ділянок.
Відповідно до частини 3 Додатку 2 до тендерної документації загальна площа земельних ділянок складає 6255,4 га, проте шляхом додавання площ по районам, що містяться у таблиці в цьому ж пункті Додатку 2, загальна площа земельних ділянок є більшою та складає 8582 га. Зазначена невідповідність також виявлена у Додатку 3 до тендерної документації.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо привести у відповідність Додаток 2 та Додаток 3 до тендерної документації в частині загальної площі земельних ділянок.
Розгорнути
Згорнути
При ознайомленні з тендерною документацією та додатками до неї нами були виявлені невідповідності у частині 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме в частині зазначення загальної площі земельних ділянок.
Відповідно до частини 3 Додатку 2 до тендерної документації загальна площа земельних ділянок складає 6255,4 га, проте шляхом додавання площ по районам, що містяться у таблиці в цьому ж пункті Додатку 2, загальна площа земельних ділянок є більшою та складає 8582 га. Зазначена невідповідність також виявлена у Додатку 3 до тендерної документації.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо привести у відповідність Додаток 2 та Додаток 3 до тендерної документації в частині загальної площі земельних ділянок.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2022 15:01
Невідповідності усунено, шляхом внесення змін до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2022 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" |
2 772 880,00
UAH з ПДВ
|
2 772 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
03 березня 2022 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій