Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підвозу учнів
Очікувана вартість
66 960,00 UAH
UA-2022-02-10-006934-c f9e1c3cabb8946bf9dd3f34b958307fe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яжик Оксана Петрівна

+380347728864 yazhykoksana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинський ліцей № 7 Долинської міської ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 20555674
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., місто Долина, вулиця Степана Бандери, будинок 12
Контактна особа: Яжик Оксана Петрівна
+380347728864
yazhykoksana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Відповідно до пункту 1 частини сьомої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з підвозу учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Степана Бандери, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором здійснюється Замовником кожного місяця не пізніше 20-го (двадцятого) числа наступного місяця на підставі акту виконаних робіт (наданих послуг) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

10 лютого 2022 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Савчин Зеновій Михайлович
#2180619897
Переможець 66 960,00
UAH
10 лютого 2022 19:01

Документи

10 лютого 2022 19:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 23:39
ДУ 2 Савчин підвіз_20221226_0001.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 23:38
Електронний підпис укладений
19 травня 2022 17:03
Додаткова угода 1 (до дог. _7).pdf зміни до договору
19 травня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 19:05
Договір укладений
10 лютого 2022 19:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 24708,00 грн (двадцять чотири тисячі сімсот вісім гривень 00 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 7656,00 грн (сім тисяч шістсот п’ятдесят шість гривень 00 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML