Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування Організація гарячого харчування дітей шкільного та дошкільного віку у їдальнях: Одноразове харчування для школярів пільгової категорії, визначеної рішенням Заставнівської районної ради; харчування (сніданок, обід, вечеря) для дітей у дошкільних групах раннього (яслі) та старшого (сад) віку;
Очікувана вартість
3 999 990,00 UAH
UA-2022-02-10-006670-b e3b4f6bdb8934129a471bcc551dee18e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стефан Дробчак

+380660381960 stepanuch@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАСТАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43065925
Місцезнаходження: 59400, Україна , Чернівецька обл., Заставнівський р-н, м. Заставна, вул. Гагаріна, буд. 9
Контактна особа: Стефан Дробчак
+380660381960
stepanuch@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за № UA-2022-01-06-000269-c та № UA-2022-01-24-007684-b, які не відбулись через відсутність учасників.
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.

Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником прийнято рішення провести переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2022 12:42
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування Організація гарячого харчування дітей шкільного та дошкільного віку у їдальнях: Одноразове харчування для школярів пільгової категорії, визначеної рішенням Заставнівської районної ради; харчування (сніданок, обід, вечеря) для дітей у дошкільних групах раннього (яслі) та старшого (сад) віку;
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59400, Україна, Чернівецька область, Заставна, Гагаріна 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 лютого 2022 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2022 12:40
Сканировать10001.JPG
10 лютого 2022 12:40
Сканировать10002.JPG
10 лютого 2022 12:40
Сканировать1.JPG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " АЛГОРИТМ "
#14260348
Переможець 3 999 990,00
UAH
10 лютого 2022 12:42

Документи

10 лютого 2022 12:42
Електронний підпис
10 лютого 2022 12:41
UA-2022-01-06-000269-c-report.pdf
10 лютого 2022 12:41
UA-2022-01-24-007684-b-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2022 12:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " АЛГОРИТМ "
#14260348
3 999 990,00
UAH
Документи

Документи

10 лютого 2022 12:42
Електронний підпис
10 лютого 2022 12:41
UA-2022-01-06-000269-c-report.pdf
10 лютого 2022 12:41
UA-2022-01-24-007684-b-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 15:51
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:42
IMG_0006.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 15:32
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 15:08
IMG_0005.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 14:58
Електронний підпис зміни до договору
24 серпня 2022 09:04
IMG_0001 (1).pdf зміни до договору
24 серпня 2022 09:03
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2022 11:38
харчування додаткова угода.pdf зміни до договору
29 червня 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2022 12:33
договір харчування.pdf зміни до договору
30 травня 2022 12:27
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2022 08:41
послуги харчування.pdf зміни до договору
06 травня 2022 08:39
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2022 15:40
додаткова угода (2).pdf зміни до договору
09 березня 2022 15:37
Електронний підпис укладений
09 березня 2022 15:25
алгоритм.pdf укладений
09 березня 2022 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4\60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/192
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/233
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 575 290,00
UAH