Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області
Current corridor repairs of the ground floor of the educational building №3 of Lesya Ukrainka Volyn National University.
Current corridor repairs of the ground floor of the educational building №3 of Lesya Ukrainka Volyn National University.
Очікувана вартість
5 593 577,00 UAH
UA-2022-02-10-006033-b ● df30f827150248e7910118f8e2f8515c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська область обл., Луцьк, проспект Волі 13 |
Контактна особа: |
Білик Юрій Філімонович +380955164915 bilyk1975@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Пайцун Людмила Йосипівна +380332249047 techvidil-snu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Lesya Ukrainka Volyn National University |
National ID: | 02125102 |
Contact point: |
Bilyk Yurii +380955164915 bilyk1975@gmail.com |
Additional contacts: |
Paitsun Lyudmyla +380332249047 techvidil-snu@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2022 14:31 |
Очікувана вартість: | 5 593 577,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 935,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 лютого 2022 12:10 |
Enquiries until: | 04 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 березня 2022 14:00 |
Information
Estimated total value: | 5 593 577 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 55 936 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, навчальний корпус №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Current corridor repairs of the ground floor of the educational building №3 of Lesya Ukrainka Volyn National University.
CPV: 45400000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунок за виконані роботи (послуги) в строк, протягом двадцяти календарних днів з моменту підписання сторонами Акта виконаних робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2022 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 12:10 |
Проект Договору поточний ремонт Корпус _3 (2).docx | |
10 лютого 2022 12:10 |
Дефектний акт перший поверх Волі 13.docx | |
10 лютого 2022 12:10 |
Тендерна документація Корпус _3 (1) (1) (1).docx | |
10 лютого 2022 12:10 |
Оголошення_Білик.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікат ISO
Дата подання: 16 лютого 2022 17:11
Дата відповіді: 21 лютого 2022 10:55
Ви вимагаєте надати Сертифікати ISO. Дана вимога є неправомірною з наступних причин. Система управління якістю не є обов'язковою. Це система добровільної сертифікації і вона носить рекомендаційний характер. А це означає, що висуваючи її у вимогах Вашої ТД ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі».Проходження даної сертифікації є добровільним. В Україні сьогодні не існує жодного нормативно-правового акту, який би зобов’язував суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат. Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, а також ставите в більш вигідні умови учасників, що мають такий сертифікат, та в невигідні умови тих, хто його не має. У такий спосіб ви дискримінуєте учасників. Дана вимога порушує вимоги ч. 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки, в ТД Ви не зазначили конкретих, підтверджених законом фактів стосовно вашої вимоги, то керуючись чинним законодавством України, вимагаємо прибрати дану неправомірну вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Шановний учасник, крім обов'язково встановленої Законом інформації в тендерній документації відкритих торгів з публікацією англійською мовою ,Замовником зазначено іншу інформацію, яку він вважає необхідною для даного виду товару, зокрема вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) відповідно до предмету закупівлі, виданого на ім’я Учасника.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» був прийнятий також у якості Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT). Тому вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) відповідно до предмету закупівлі, виданого на ім’я Учасника, є правомірною, щодо підтвердження відповідності учасника національним стандартам якості у розумінні Закону.
Згідно з позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель що викладена, зокрема, в рішеннях від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі пропозиції згаданих документів.
Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і учасник, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат для того, щоб дотриматися умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Тому встановлення Замовником даної вимоги не є дискримінацією, а лише додатково підтверджує надійність учасника та його спроможності поставки виключно якісного товару, що є предметом закупівлі відповідно до загальновизнаних вимог ДСТУ шляхом проведення незалежної оцінки.
Good day. Thank you for your request.
ISO 9001 is the process of evaluating a management system in a company for compliance with the requirements of the standard. In order to obtain a certificate of compliance with ISO 9001, the company needs to create a system of documentation that regulates all actions related to product quality. In simple language, this certificate helps the company's management to properly build business processes and make the most optimal management decisions that will affect product quality.
Dear bidder, in addition to the information required by law in the tender documents for open bidding with publication in English, the Customer indicates other information that he considers necessary for this type of product, including the requirement to provide a valid certificate to confirm compliance with national standards. DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) in accordance with the subject of procurement, issued in the name of the Participant.
According to the order of UkrNDNC dated 31.12.2015 № 221 international standard ISO 9001: 2015 Quality management systems. Requirements ”was also adopted as the National Standard of Ukraine DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT). Therefore, the request of the Customer to provide a valid certificate to confirm compliance with the requirements of the national standard DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) in accordance with the subject of procurement, issued in the name of the Participant, is valid to confirm compliance with the participant national quality standards within the meaning of the Law.
According to the position of the Permanent Administrative Board of the Antimonopoly Committee of Ukraine for Complaints of Violations of Public Procurement Legislation set out, in particular, in the decisions of 01.06.2020 № 10800-r / pk-pz, of 23.10.2019 № 15333-r / pk -PZ and others, it is not discriminatory to establish the condition of the participants in the proposal of the said documents.
In addition, the implementation of quality management system in accordance with the requirements of DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) today is a publicly available service and the participant who has the appropriate level of quality management organization, has the opportunity to implement this standard and obtain appropriate certificate in order to comply with the terms of the simplified procurement announcement.
The panel of judges of the Administrative Court of Cassation of the Supreme Court in accordance with the decision of 24.06.2020 in the case № 826/15639/17 (hereinafter - the decision № 826/15639/17) stated the position that, although the proceedings are not subject to mandatory certification, it does not deprive the participant has the opportunity to obtain a certificate voluntarily in order to comply with the terms of the competition.
Therefore, the establishment of this requirement by the Customer is not discrimination, but only further confirms the reliability of the bidder and its ability to supply only quality goods that are subject to procurement in accordance with generally accepted requirements of DSTU by conducting an independent evaluation.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
Шановний учасник, крім обов'язково встановленої Законом інформації в тендерній документації відкритих торгів з публікацією англійською мовою ,Замовником зазначено іншу інформацію, яку він вважає необхідною для даного виду товару, зокрема вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) відповідно до предмету закупівлі, виданого на ім’я Учасника.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» був прийнятий також у якості Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT). Тому вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників чинного сертифікату на підтвердження відповідності вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) відповідно до предмету закупівлі, виданого на ім’я Учасника, є правомірною, щодо підтвердження відповідності учасника національним стандартам якості у розумінні Закону.
Згідно з позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель що викладена, зокрема, в рішеннях від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі пропозиції згаданих документів.
Крім того, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і учасник, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат для того, щоб дотриматися умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Тому встановлення Замовником даної вимоги не є дискримінацією, а лише додатково підтверджує надійність учасника та його спроможності поставки виключно якісного товару, що є предметом закупівлі відповідно до загальновизнаних вимог ДСТУ шляхом проведення незалежної оцінки.
Good day. Thank you for your request.
ISO 9001 is the process of evaluating a management system in a company for compliance with the requirements of the standard. In order to obtain a certificate of compliance with ISO 9001, the company needs to create a system of documentation that regulates all actions related to product quality. In simple language, this certificate helps the company's management to properly build business processes and make the most optimal management decisions that will affect product quality.
Dear bidder, in addition to the information required by law in the tender documents for open bidding with publication in English, the Customer indicates other information that he considers necessary for this type of product, including the requirement to provide a valid certificate to confirm compliance with national standards. DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) in accordance with the subject of procurement, issued in the name of the Participant.
According to the order of UkrNDNC dated 31.12.2015 № 221 international standard ISO 9001: 2015 Quality management systems. Requirements ”was also adopted as the National Standard of Ukraine DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT). Therefore, the request of the Customer to provide a valid certificate to confirm compliance with the requirements of the national standard DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) in accordance with the subject of procurement, issued in the name of the Participant, is valid to confirm compliance with the participant national quality standards within the meaning of the Law.
According to the position of the Permanent Administrative Board of the Antimonopoly Committee of Ukraine for Complaints of Violations of Public Procurement Legislation set out, in particular, in the decisions of 01.06.2020 № 10800-r / pk-pz, of 23.10.2019 № 15333-r / pk -PZ and others, it is not discriminatory to establish the condition of the participants in the proposal of the said documents.
In addition, the implementation of quality management system in accordance with the requirements of DSTU ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT) today is a publicly available service and the participant who has the appropriate level of quality management organization, has the opportunity to implement this standard and obtain appropriate certificate in order to comply with the terms of the simplified procurement announcement.
The panel of judges of the Administrative Court of Cassation of the Supreme Court in accordance with the decision of 24.06.2020 in the case № 826/15639/17 (hereinafter - the decision № 826/15639/17) stated the position that, although the proceedings are not subject to mandatory certification, it does not deprive the participant has the opportunity to obtain a certificate voluntarily in order to comply with the terms of the competition.
Therefore, the establishment of this requirement by the Customer is not discrimination, but only further confirms the reliability of the bidder and its ability to supply only quality goods that are subject to procurement in accordance with generally accepted requirements of DSTU by conducting an independent evaluation.
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА»
Дата подання: 17 лютого 2022 11:52
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:21
У Тендерній документації назва предмета закупівлі: «Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області за кодом ДК 021-2015: 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи». У Додаток 4 до тендерної документації ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА» вказана назва закупівлі: «Поточний ремонт аудиторії лівого крила навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області за кодом ДК 021-2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт». Просимо виправити дану помилку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо.
Зазвичай така інформація зазначається в ТД в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" або в розділі "Оцінка тендерної пропозиції".
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day. Thank you for your request.
Formal (insignificant) errors are those that are related to the design of the tender offer and do not affect the content of the proposal, namely - technical errors and omissions, etc.
Usually such information is indicated in the TD in the section "Instructions for preparation of the tender offer" or in the section "Evaluation of the tender offer".
The list of formal errors was approved by the Order of the Ministry of Economy № 710 of 15.04.2020 “On approval of the List of formal errors”.
Thank you for your request.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо.
Зазвичай така інформація зазначається в ТД в розділі "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" або в розділі "Оцінка тендерної пропозиції".
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day. Thank you for your request.
Formal (insignificant) errors are those that are related to the design of the tender offer and do not affect the content of the proposal, namely - technical errors and omissions, etc.
Usually such information is indicated in the TD in the section "Instructions for preparation of the tender offer" or in the section "Evaluation of the tender offer".
The list of formal errors was approved by the Order of the Ministry of Economy № 710 of 15.04.2020 “On approval of the List of formal errors”.
Thank you for your request.
Дата Аукціону
Дата подання: 17 лютого 2022 11:53
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:22
Період подачі пропозицій триває з 10-02-2022, 12:10 по 14-03-2022, 14:00, а Аукціон очікується 19-04-2022, 14:31. Чому такий великий термін між кінцевою датою подання тендерної пропозиції та датою проведення аукціону?
Відповідь: Доброго дня.
Період подання пропозицій(мінімально триває 30 днів)
Пре-кваліфікація(максимально триває 20 робочих днів)
Аукціон(не раніше, ніж через 5 днів після пре-кваліфікації)
У час, що визначений системою, аукціон розпочинається автоматично.
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day.
Bid Submission Period (minimum 30 days)
Pre-qualification (maximum 20 working days)
Auction (not earlier than 5 days after pre-qualification)
At the time determined by the system, the auction starts automatically.
Thank you for your request.
Період подання пропозицій(мінімально триває 30 днів)
Пре-кваліфікація(максимально триває 20 робочих днів)
Аукціон(не раніше, ніж через 5 днів після пре-кваліфікації)
У час, що визначений системою, аукціон розпочинається автоматично.
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day.
Bid Submission Period (minimum 30 days)
Pre-qualification (maximum 20 working days)
Auction (not earlier than 5 days after pre-qualification)
At the time determined by the system, the auction starts automatically.
Thank you for your request.
Уточнення об'єму
Дата подання: 22 лютого 2022 15:42
Дата відповіді: 23 лютого 2022 12:15
У Додатку 1 «Дефектний Акт» в п. 60. «Обклеювання стін колон армуючою склосіткою Ceresit CT 325» вказана кількість – 1935 м2, а в п. 57, 58, 61, 62, 64 – 193,5 м2. Просимо уточнити реальний об'єм робіт!
Відповідь: Доброго дня.
Упс, 193.5м2
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day.
Oops, 193.5m2
Thank you for your request.
Упс, 193.5м2
Дякуємо за Ваше звернення.
Good day.
Oops, 193.5m2
Thank you for your request.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-10-006033-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 14 лютого 2022 13:10
Акт огляду об'єкта
Просимо Вас усунути порушення під час проведення закупівлі, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, яка міститься у додатку 2 до ТД, а саме: Акт огляду об’єкта перед подачею пропозиції підписаний обома сторонами. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2022 09:24
Шановний Учаснику, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне усунення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області за підписом представника Замовника .
Зазначена вимога є необґрунтованою оскільки постає логічне запитання, яким чином Виконавець може обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну даного проекту, якщо він не був на об’єкті, який потрібно відремонтувати.
Звертаємо увагу на те, що метою оголошення тендеру є якісне та своєчасне виконання поточного ремонту. Саме для досягнення виконання вище згаданої мети виконавець(уповноважений представник виконавця) робіт повинен фізично оглянути об’єкт, однозначно оцінити об’єми, визначитись з необхідними матеріалами та прогнозованою вартістю робіт. Аналізуючи тендерні процедури раніше проведені в регіоні неодноразово мала місце ситуація, коли учасники тендеру не проаналізувавши та не оглянувши фактичні об’єми робіт (можливо з необережності або надмірної самовпевненості) занижували оціночну вартість наданих послуг і як наслідок в подальшому відмовлялись від підписання договору, тим самим Замовник змушений знову оголошувати закупівлю та проводити процедуру повторно, а як відомо з практики та відповідно до Законодавства України термін проведення процедури займає щонайменше два місяці, що може призвести до повного блокування проведення запланованих необхідних ремонтних робіт(за браком часу в календарному році).
Тому задля зменшення ризиків для Замовника, забезпечення належного виконання поточного ремонту, дотримання умов договору подана дана вимога до тендерної документації.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників тендеру. Дякую.
Dear Bidder, in accordance with Part 3 of Article 22 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", the tender documentation may contain other information that the customer deems necessary to include in it.
Having studied in detail the terms of your request, the Customer does not consider it necessary to remove from the tender documents the requirement to provide participants with the Act of Preliminary Inspection of the object and familiarization with the scope of work. 13 of the city of Lutsk, Volyn region, signed by a representative of the Customer.
This requirement is unreasonable because it raises the logical question of how the Contractor can calculate the price proposal, the objective price of the project, if it was not on the site to be repaired.
We would like to draw your attention to the fact that the purpose of announcing the tender is high-quality and timely execution of current repairs. In order to achieve the above-mentioned goal, the contractor (authorized representative of the contractor) must physically inspect the object, unambiguously estimate the volume, determine the necessary materials and the estimated cost of the work. Analyzing the tender procedures previously conducted in the region, there was a situation when the tender participants underestimated and did not review the actual volume of work (perhaps due to negligence or overconfidence) underestimated the estimated cost of services and as a result refused to sign the contract. The customer is forced to re-announce the procurement and conduct the procedure again, and as is known from practice and in accordance with the legislation of Ukraine, the procedure takes at least two months, which can lead to complete blocking of planned necessary repairs (lack of time in a calendar year).
Therefore, in order to reduce the risks for the Customer, to ensure the proper implementation of current repairs, compliance with the terms of the contract, this requirement is submitted to the tender documents.
Thus, this requirement does not violate the rights of Bidders. Thanks.
Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне усунення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт Поточний ремонт коридору першого поверху навчального корпусу №3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по вулиці Волі, 13 міста Луцьк Волинської області за підписом представника Замовника .
Зазначена вимога є необґрунтованою оскільки постає логічне запитання, яким чином Виконавець може обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну даного проекту, якщо він не був на об’єкті, який потрібно відремонтувати.
Звертаємо увагу на те, що метою оголошення тендеру є якісне та своєчасне виконання поточного ремонту. Саме для досягнення виконання вище згаданої мети виконавець(уповноважений представник виконавця) робіт повинен фізично оглянути об’єкт, однозначно оцінити об’єми, визначитись з необхідними матеріалами та прогнозованою вартістю робіт. Аналізуючи тендерні процедури раніше проведені в регіоні неодноразово мала місце ситуація, коли учасники тендеру не проаналізувавши та не оглянувши фактичні об’єми робіт (можливо з необережності або надмірної самовпевненості) занижували оціночну вартість наданих послуг і як наслідок в подальшому відмовлялись від підписання договору, тим самим Замовник змушений знову оголошувати закупівлю та проводити процедуру повторно, а як відомо з практики та відповідно до Законодавства України термін проведення процедури займає щонайменше два місяці, що може призвести до повного блокування проведення запланованих необхідних ремонтних робіт(за браком часу в календарному році).
Тому задля зменшення ризиків для Замовника, забезпечення належного виконання поточного ремонту, дотримання умов договору подана дана вимога до тендерної документації.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників тендеру. Дякую.
Dear Bidder, in accordance with Part 3 of Article 22 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", the tender documentation may contain other information that the customer deems necessary to include in it.
Having studied in detail the terms of your request, the Customer does not consider it necessary to remove from the tender documents the requirement to provide participants with the Act of Preliminary Inspection of the object and familiarization with the scope of work. 13 of the city of Lutsk, Volyn region, signed by a representative of the Customer.
This requirement is unreasonable because it raises the logical question of how the Contractor can calculate the price proposal, the objective price of the project, if it was not on the site to be repaired.
We would like to draw your attention to the fact that the purpose of announcing the tender is high-quality and timely execution of current repairs. In order to achieve the above-mentioned goal, the contractor (authorized representative of the contractor) must physically inspect the object, unambiguously estimate the volume, determine the necessary materials and the estimated cost of the work. Analyzing the tender procedures previously conducted in the region, there was a situation when the tender participants underestimated and did not review the actual volume of work (perhaps due to negligence or overconfidence) underestimated the estimated cost of services and as a result refused to sign the contract. The customer is forced to re-announce the procurement and conduct the procedure again, and as is known from practice and in accordance with the legislation of Ukraine, the procedure takes at least two months, which can lead to complete blocking of planned necessary repairs (lack of time in a calendar year).
Therefore, in order to reduce the risks for the Customer, to ensure the proper implementation of current repairs, compliance with the terms of the contract, this requirement is submitted to the tender documents.
Thus, this requirement does not violate the rights of Bidders. Thanks.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область обл., Луцьк, проспект Волі 13 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
|
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
|
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2022 12:19
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2022 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" | — | Відповіді учасника | Документи | |
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» | — | Відповіді учасника | Документи | |
ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ | — | Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2022 12:38 |
Кінець періоду оскарження: | 15 квітня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 04 квітня 2022 12:38 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону. |
Документи:
04 квітня 2022 12:38
|
Електронний підпис |
04 квітня 2022 12:29
|
Протокол |