Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060102 Андрушівка - Червоне - Закутинці км 20+894 - км 24+543, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
620 341,98 UAH
UA-2022-02-10-003545-b 741e3895977c43f1b9af7c3cb89f6017
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412474360
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2022 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 620 341,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 203,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3101 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060102 Андрушівка - Червоне - Закутинці км 20+894 - км 24+543, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 та у порядку визначеним Постановою Кабінетів Міністрів від 22 липня 2020 № 641 (зі змінами та доповненнями) у розмірі, що не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 3101 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Учасник під час подання пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції учасника (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції учасника) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції учасника зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції учасника: 3101,00 (Три тисячі сто одна гривня 00 копійок). Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно.
10 лютого 2022 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2022 10:40
Додаток 4. Проект договору.rar
10 лютого 2022 10:40
Оголошення ПКД Андрушівка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 618 205,98
UAH з ПДВ
618 205,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 лютого 2022 20:37
Електронний підпис
18 лютого 2022 20:33
Ліцензія.pdf
18 лютого 2022 20:33
Гарантія 47-21_2021-Г.pdf.p7s
18 лютого 2022 20:33
Гарантія 47-21_2021-Г.pdf.p7s.p7s
18 лютого 2022 20:33
Ліцензія.pdf.p7s
18 лютого 2022 20:33
Довідка_покриття_21.pdf
18 лютого 2022 20:33
Довідка_покриття.pdf
18 лютого 2022 20:33
Довідка_покриття_21.pdf.p7s
18 лютого 2022 20:33
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
18 лютого 2022 20:33
Гарантія 47-21_2021-Г.pdf
18 лютого 2022 20:33
Опис.pdf
18 лютого 2022 20:33
Довідки.pdf
18 лютого 2022 20:33
Гарантія 47-21_2021-Г.pdf
18 лютого 2022 20:33
МТБ 2ч..pdf
18 лютого 2022 20:33
Протокол 22-02-2021.pdf
18 лютого 2022 20:33
Виписка ЄДР.pdf
18 лютого 2022 20:33
Витяг ПДВ.pdf
18 лютого 2022 20:33
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2022 20:33
Статут.pdf
18 лютого 2022 20:33
МТБ 1ч..pdf
18 лютого 2022 20:33
Паспорт директора.pdf
18 лютого 2022 20:33
Зведена довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
Переможець 618 205,98
UAH з ПДВ
23 лютого 2022 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2022 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
618 205,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 11:49
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2023 13:08
Додаткова угода_5 до Договору_24-22-ПР від 15.03.2022.pdf зміни до договору
01 травня 2023 13:07
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2023 11:12
Додаткова угода № 4 до Договору № 24-22-ПР.pdf зміни до договору
03 березня 2023 11:08
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 11:26
Додаткова угода № 3 до Д-ру № 24-22-ПР.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2022 17:00
Додаткова угода №2 від 01.08.2022р..PDF зміни до договору
04 серпня 2022 16:54
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2022 16:39
Додаткова угода №1 від 15.03.2022.pdf зміни до договору
18 березня 2022 16:39
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 16:25
Договір 24-22-ПР.pdf укладений
18 березня 2022 16:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060102 Андрушівка - Червоне - Закутинці км 20+894 - км 24+543, Житомирської області» 1 роботи 618 205,98
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 01.08.2022р. та термін дії договору до 01.08.2022р. Додаток №2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №24/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2022 та термін дії договору до 31.12.2022 року. 1. У тексті Договору №2/22/ПР від 12.01.2022 р. дату «01.08.2022» замінити датою «31.12.2022» у всіх випадках. 2. Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №24/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 01.05.2023 та викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №24/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» у новій реадакції.
Номер договору про закупівлю: №24/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору та строк виконання робіт до 01.06.2023 р. Викласти Додаток №2 до Договору "Календарний план виконання робіт" в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №24/22/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060102 Андрушівка - Червоне - Закутинці км 20+894 - км 24+543, Житомирської області» 1 роботи 618 205,98
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2022 — 01 червня 2023
Сума оплати за договором: 618 205,98
UAH (в тому числі ПДВ 103 034,33 UAH)