Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 Луцької міської ради Волинської області на пр. Перемоги, 16 в м. Луцьку (будівлі 1, 2)»
Очікувана вартість
347 000,00 UAH
UA-2022-02-10-001188-a e4d110076dfd47ca89c5bca7be514f32
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільчук Олена

380332724594 ukb@lutskrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517736
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Контактна особа: Ільчук Олена
380332724594
ukb@lutskrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2022 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 21 лютого 2022 14:11
Очікувана вартість: 347 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання робіт з розробки проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 Луцької міської ради Волинської області на пр. Перемоги, 16 в м. Луцьку (будівлі 1, 2)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Протягом 7 (банківських) днів після підписання Сторонами Акту виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стаж працівників
Дата подання: 14 лютого 2022 17:59
Дата відповіді: 15 лютого 2022 10:27
Просимо надати уточнення. Чи достатньо для підтвердження стажу роботи спеціалістів не менше 4 роки якщо Учасник надасть кваліфікаційні сертифікати на підтвердження даної вимоги? Оскільки відповідно до ст. 2 постанови Кабінету Міністрів України №554 "Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки; відповідно якщо сертифікат отриманий працівником в 2019/2020 році або працівник має сертифікат про підвищення кваліфікації який отримується після 5 - ти років відповідно до ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" або сертифікований працівник є провідним, тобто здобув найвищу кваліфікацію після того як попередньо був атестований та мав мінімум 3 роки стажу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так,достатньо.
Аналогічний договір
Дата подання: 15 лютого 2022 10:48
Дата відповіді: 15 лютого 2022 14:34
Чи може учасник у якості аналогічного договору надати договір за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування на коригування проектно-кошторисної документації?
Відповідь: Так,може, за умови дотримання правил Закону України "Про архітектурну діяльність" щодо майнових та авторських прав на проектну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради 340 470,00
UAH з ПДВ
331 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" 340 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2022 14:40
Електронний підпис
18 лютого 2022 14:39
Підписані.rar
18 лютого 2022 14:39
ПДФ.rar

Публічні документи

18 лютого 2022 17:41
Електронний підпис
18 лютого 2022 17:38
15. Проект договору.PDF
18 лютого 2022 17:38
07. Паспорт директора.pdf
18 лютого 2022 17:38
20. Накази працівників.pdf
18 лютого 2022 17:38
33. Акт обстеження.pdf
18 лютого 2022 17:38
25. Експертні звіти.pdf
18 лютого 2022 17:38
21. Штатний розпис.PDF
18 лютого 2022 17:38
28. Витяг ЄДР.pdf
18 лютого 2022 17:38
14. Цінова пропозиція.PDF
18 лютого 2022 17:38
26. Листи-відгуки.PDF
18 лютого 2022 17:38
02. Опис.pdf
18 лютого 2022 17:38
29. Витяг ЄП.PDF
18 лютого 2022 17:38
01. Статут ВБК Стандарт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради

ТОВ "ВБК СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради
#36892551
Переможець 331 530,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2022 13:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2022 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Волиньпроект" Волинської обласної ради
#36892551
331 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 16:20
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2023 10:02
Дод уг 4 проєкт 5 школа.PDF зміни до договору
10 березня 2023 10:01
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:43
Дод 3 школа 5.PDF зміни до договору
04 січня 2023 15:43
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 12:58
Протокол УО-дод уг №2-внес змін до дог.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 11:46
Дод уг №2-23.11.2022-податки.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 11:04
Додаткова угода №1-строки.PDF зміни до договору
12 травня 2022 11:04
Електронний підпис укладений
02 березня 2022 16:10
Договір 08 -01.03.2022.PDF укладений
02 березня 2022 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Неможливість дотримання умов договору по виконанню робіт в строк, враховуючи форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) через введення воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною умов оподаткування виконавця робіт
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із неможливістю виконання повного обсягу робіт згідно умов договору, необхідним є продовження строку виконання робіт та продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 331 530,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 255,00 UAH)