Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000- Solid palivo (Lushpinnya sonashnikove granulovane (peleti))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Контактна особа: |
Гедзун Альона Вадимівна +380569506370 kp.kmr.ktpk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kamyansk City Council "Kamyansk Heat Supply Company" |
National ID: | 32130551 |
Contact point: |
Gedzun Alona Vadimivna +380569506370 kp.kmr.ktpk@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 09:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2022 14:01 |
Очікувана вартість: | 36 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 лютого 2022 09:02 |
Enquiries until: | 03 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 березня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 36 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 360 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Покупцем за фактично отриманий Товар протягом 120 календарних днів з дати його отримання. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2022 09:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 09:03 |
ТД_ пелети 2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-15-000035 ● 9efe5ddc009a4c18b22efab68b95d967
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 17:35 |
23.08.2022 № 226
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.08.2022 № 226
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2022-02-10-000781-b
10.02.2022 КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія"
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 13:29:22
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-26 11:13:07
пояснення
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2022-02-10-000781-b.
По суті запиту пояснюємо наступне:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 10, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закон.
На виконання вказаних критерій Учасник ТОВ "СТЕВЛАСТ" завантажив на електронний майданчик файл «Ст. 17 ч.1 та. ч.2», який містить довідку № 11 від 10.03.2022 року з наступним текстом: учасник ТОВ "СТЕВЛАСТ" має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Для встановлення відсутності підстав для відмови учаснику в участі в Процедурі закупівлі достатня саме інформація про відсутність таких підстав яка містилась у вищезазначеній довідці, яку завантажило ТОВ "СТЕВЛАСТ", а не скан-копія антикорупційної програми.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону передбачено підставу для відмови в участі у процедурі закупівлі юридичній особі, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), яка не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (а не не надала антикорупційну програму).
З урахуванням вищезазначених норм законодавства, на вказаній Процедурі закупівлі, учасник не зобов’язаний надавати антикорупційну програму, оскільки цей документ не передбачений.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Замовник ознайомився з Висновком органу державного фінансового контролю по закупівлі UA-2022-02-10-000781-b - 09110000-3 - Тверде паливо (Лушпиння соняшникове гранульоване (пелети)) оприлюдненого в електронній системі закупівель 10 лютого 2022 року. Вважаємо необхідним звернути увагу контролюючого органу на наступне: Органами ДАСУ зроблений висновок по питанню відносно якого від Замовника не отримано пояснення. Пояснення Замовника від 26.08.2022 року стосувалось наявності антикорупційної програми у Переможця, а не відповідність вимог тендерної документації, які надав Переможець тому Замовник вимушений надати пояснення з цього приводу: Ураховуючи введенням воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами внесеними Указом Президента України № 133/2022 від 14.03.2022) та Постанову Кабінету Міністрів України про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб № 165 від 28.02.2022 (далі — Постанова № 165) Уряд зупинив надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Крім цього, передбачено поновлення зупинених строків у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Зважаючи на викладене Переможцем було надано інформаційну довідку про відсутність підстав передбачених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону, як це рекомендувалось ДП Прозорро і не було перешкодою для підписання договору. В констатуючій частині Висновку абз. 5 розділ 2 органами фінансового контролю визначено, що Переможець ТОВ «СТЕВЛАСТ» не подав Замовнику документи шляхом оприлюднення іх в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав визначених п.6 ч.1 статті 31 Закону. В той же час наголошуємо, що ці питання не були предметом розгляду, мова ведеться про обґрунтування аномально низької ціни, таким чином орган фінансового контролю порушив Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 08.09.2020 року № 552. Розділом ІІІ частини 1 пункту 3 Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 08.09.2020 року № 552 при заповненні висновку зазначається наступна інформація: 3) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); Також, звертаємо увагу органу фінансового контролю, що з боку Постачальника не допущено жодних порушень по строках, якості постачання товару і Постачальником продовжується постачання товару відповідно до розділу 3 Договору. Договір про закупівлю є двостороннім правочином, тобто погоджений дією двох сторін, а відтак на нього повною мірою поширюються положення Цивільного кодексу України. Стаття 215 Цивільного кодексу України встановлює перелік вимог для визнання договору недійсним, а саме: підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1–3, 5 та 6 статті 203 цього Кодексу, а саме: Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. Правочин, що вчиняють батьки (усиновлювачі), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей. Цивільний кодекс України не вимагає одночасного порушення всіх вказаних вимог, для визнання договору недійсним достатньо порушення і однієї умови. У висновку пропонується здійснити заходи зокрема, розірвати договір шляхом укладення відповідної додаткової угоди. Одночасно з таким висновком орган фінансового контролю не подав чітких рекомендацій і приписів, з яких правових підстав визначених в Цивільному кодексі та Господарському кодексі України необхідно визнати недійсність договору. Висновок, як акт індивідуальної дії повинен відповідати критеріям пропорційності, обґрунтованості та мотивованості. Замовник виконуючи приписи акту індивідуальної дії має право вчиняти лише такі угоди, які прямо передбачено у формі припису, - висновку. Невирішеним питанням у висновку залишилось, як визначити з урахуванням вище згаданих принципів правових наслідків недійсності правочину ч. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України: послуги надані, прийняті Замовником та проведено часткову їх оплату. Тим, не менш вважаємо, що не було незмінено вимоги до Переможця в тендерній документації з неуважності. Тим, самим прийтяння довідки від Переможця і надання їм послуги з постачання товару без порушення строків та якості товару свідчить про добропорядність сторін. Замовник гарантує, що в майбутньому не буде допускати вищезазначені порушення і проводити закупівлі відповідно до Закону.
2022-09-06 11:07:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янська теплопостачальна компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 32130551 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна, Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул. Тритузна, 168 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СТЕВЛАСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "МАВІС-80" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2022 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТЕВЛАСТ" |
35 975 000,00
UAH з ПДВ
|
35 975 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАВІС-80" |
35 990 000,00
UAH з ПДВ
|
35 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТЕВЛАСТ" #44568203 |
Переможець |
35 975 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2022 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 13:52
|
Лист та Додаткова угода _1 від 01.08.0022р. до Договору _00.08.0022 від 04.04.2022 ТОВ Стевласт.PDF | зміни до договору |
02 серпня 2022 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2022 16:07
|
ТОВ Стевласт.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2022 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку переходом Постачальника на спрощену систему оподаткування третьої групи єдиного податку 2% з 01.04.2022 року на період дії воєнного стану, який був введений Указом Президента України від 24.02.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 00.08.0022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |