Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охорони
Очікувана вартість
211 586,00 UAH
UA-2022-02-10-000519-a ● 7a85cd56f1df4b01a44013d9aefc6604
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРЕМЕНЧУЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22533820 |
Місцезнаходження: | 39619, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Остапа Вишні, будинок 29/38 |
Контактна особа: |
Гавриленко Ірина Михайлівна 380683336869 spec.shcola-int@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2022 11:52 |
Очікувана вартість: | 211 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 057,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги охорони)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
послуги охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39619, Україна, Полтавська область, Кременчук, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 29/38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 4.5. Оплата здійснюється Замовником на підставі підписаного Сторонами Акту приймання- передачі наданих послуг в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2022 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 10:15 |
Додаток 2 до тенедрної документації.docx | |
10 лютого 2022 10:15 |
Додаток 1 до тенедрної документації.docx | |
10 лютого 2022 10:15 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-10-000519-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ПОЛІЦІЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:41072883
Дата подання: 17 лютого 2022 12:22
стосовно дискримінаційних вимог
У вимогах тендерної документації (Додаток 1) виснунта вимога стосовно наявності у учасника Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»та Сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»
• ISO 9001 – оцінює систему менеджменту в компанії щодо відповідності вимогам стандарту. Для того, щоб отримати цей сертифікат потрібно в компанії створити документацію, яка стосується якості продукції.
• ISO 14000 – це стандарт, який регулює вимоги щодо екологічного менеджменту. Сертифікат допомагає визначити, як впливають продукти чи послуги на навколишнє середовище.
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та значною мірою звужує коло потенційних учасників, оскільки згідно чинного законодавства надання послуг охорони не підлягає обов’язковій сертифікації, Крім того, звертаємо Вашу увагу що отримання вищезазначених сертифікатів займає значний проміжок часу, що далеко не відповідає часу на подання пропозицій.
Вимагаємо виключити з вимог тендерної документації надання вищезазначених сертифікатів, або надати роз’яснення з посиланням на законодавчі підстави щодо надання їх.
Розгорнути
Згорнути
• ISO 9001 – оцінює систему менеджменту в компанії щодо відповідності вимогам стандарту. Для того, щоб отримати цей сертифікат потрібно в компанії створити документацію, яка стосується якості продукції.
• ISO 14000 – це стандарт, який регулює вимоги щодо екологічного менеджменту. Сертифікат допомагає визначити, як впливають продукти чи послуги на навколишнє середовище.
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та значною мірою звужує коло потенційних учасників, оскільки згідно чинного законодавства надання послуг охорони не підлягає обов’язковій сертифікації, Крім того, звертаємо Вашу увагу що отримання вищезазначених сертифікатів займає значний проміжок часу, що далеко не відповідає часу на подання пропозицій.
Вимагаємо виключити з вимог тендерної документації надання вищезазначених сертифікатів, або надати роз’яснення з посиланням на законодавчі підстави щодо надання їх.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2022 11:16
Проаналізувавши всебічно та повністю Ваше звернення, уповноважена особа Замовника не знаходить об’єктивних доказів, стосовно встановлення описаної Вами дискримінації. Так як, Закон України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дає визначення поняттю «Дискримінація» - ситуація, за якої особа та/або група осіб зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Замовник жодним чином не обмежував Вас у користуванні правами та свободами, котрі, зокрема надають Вам можливість підготувати належним чином власну пропозицію до участі в процедурі закупівлі.
Керуючись положенням аб. 1, ч.3, ст.22 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі Закон), згідно якого встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник передбачив ряд вимог до учасників закупівлі, котрі повинні підтверджуватись відповідними документами. Описаний сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» було встановлено Замовником з метою пересвідчитись в тому, що учасники котрі вирішили прийняти участь в даній закупівлі, дотримуються заходів із захисту довкілля, а саме:
• збереження стану довкілля, запобігання або зменшення несприятливих впливів на нього;
• зменшення потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
• сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
• підвищенню екологічної дієвості;
• контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
• досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку.
Дана вимога чітко кореспондується з пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону, де вказано, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, ЩО МОЖУТЬ ВКЛЮЧАТИ ПОКАЗНИКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ Й КЛІМАТ, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Тому, Замовник глибоко переконаний, що Ваша вимога ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, оскільки не містить жодного доведеного належного доказу. А відповідно до статей 69,70,72,76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.
Аналогічно до обґрунтування щодо законності встановлення за умовами документації вимоги про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015, підтверджується і вимоги про надання сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Щоправда відповідний документ підтверджує запровадження системи управління якості стосовно не лише постачання продукції, а разом з тим і НАДАННЯ ПОСЛУГ. Запровадження системи управління якістю є стратегічним рішенням організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. В свою чергу, запровадження системи управління якістю, що відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» забезпечить:
а) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламенту вальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
c) урахування ризиківі можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт дає змогу організації використовувати процес ний підхід, поєднаний з циклом PDCA («Плануй – Виконуй – Перевіряй – Дій») та ризик-орієнтованим мисленням, щоб узгодити чи зінтегрувати її систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи управління. Основним аспектом для Замовника, в якості кінцевого споживача, щодо запровадження управління якістю в організації учасника є інформаційний зв'язок із замовниками, який охоплює:
1) надання інформації стосовно продукції та послуг;
2) опрацювання запитів, контрактів або замовлень, зокрема змін до них;
3) отримання інформації за зворотнім зв’язком від замовників стосовно продукції та послуг, зокрема скарг замовників;
4) поводження із власністю замовників або її контролювання;
5) установлення конкретних вимог щодо дій у непередбачених ситуаціях, коли доречно.
Відтак, Замовник повідомляє, що проведення процедури закупівлі, здійснюється із неухильним виконанням діючого законодавства України та принципів реалізації публічних закупівель зокрема.
Замовник жодним чином не обмежував Вас у користуванні правами та свободами, котрі, зокрема надають Вам можливість підготувати належним чином власну пропозицію до участі в процедурі закупівлі.
Керуючись положенням аб. 1, ч.3, ст.22 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі Закон), згідно якого встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник передбачив ряд вимог до учасників закупівлі, котрі повинні підтверджуватись відповідними документами. Описаний сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» було встановлено Замовником з метою пересвідчитись в тому, що учасники котрі вирішили прийняти участь в даній закупівлі, дотримуються заходів із захисту довкілля, а саме:
• збереження стану довкілля, запобігання або зменшення несприятливих впливів на нього;
• зменшення потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
• сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
• підвищенню екологічної дієвості;
• контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
• досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку.
Дана вимога чітко кореспондується з пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону, де вказано, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, ЩО МОЖУТЬ ВКЛЮЧАТИ ПОКАЗНИКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ Й КЛІМАТ, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Тому, Замовник глибоко переконаний, що Ваша вимога ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, оскільки не містить жодного доведеного належного доказу. А відповідно до статей 69,70,72,76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.
Аналогічно до обґрунтування щодо законності встановлення за умовами документації вимоги про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015, підтверджується і вимоги про надання сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Щоправда відповідний документ підтверджує запровадження системи управління якості стосовно не лише постачання продукції, а разом з тим і НАДАННЯ ПОСЛУГ. Запровадження системи управління якістю є стратегічним рішенням організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. В свою чергу, запровадження системи управління якістю, що відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» забезпечить:
а) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламенту вальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
c) урахування ризиківі можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт дає змогу організації використовувати процес ний підхід, поєднаний з циклом PDCA («Плануй – Виконуй – Перевіряй – Дій») та ризик-орієнтованим мисленням, щоб узгодити чи зінтегрувати її систему управління якістю з вимогами інших стандартів на системи управління. Основним аспектом для Замовника, в якості кінцевого споживача, щодо запровадження управління якістю в організації учасника є інформаційний зв'язок із замовниками, який охоплює:
1) надання інформації стосовно продукції та послуг;
2) опрацювання запитів, контрактів або замовлень, зокрема змін до них;
3) отримання інформації за зворотнім зв’язком від замовників стосовно продукції та послуг, зокрема скарг замовників;
4) поводження із власністю замовників або її контролювання;
5) установлення конкретних вимог щодо дій у непередбачених ситуаціях, коли доречно.
Відтак, Замовник повідомляє, що проведення процедури закупівлі, здійснюється із неухильним виконанням діючого законодавства України та принципів реалізації публічних закупівель зокрема.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-02-10-000519-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: КП "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА", Код ЄДРПОУ:41072883
Дата подання: 22 лютого 2022 15:02
Дата подання: 22 лютого 2022 15:02
стосовно вимог додатку1 тендерної документації
Скаржник вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Вимоги Замовника, викладені в підпунктах 1.1, 1.4, 3.1 Додатку 1 розділу ІІ (Технічні та якісні характеристики), пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - є безпідставними і дискримінаційними, такими, що значною мірою звужують коло потенційних учасників відкритих торгів, а саме:
У Додатку 1 розділу ІІ (Технічні та якісні характеристики), пункт «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», підпункт 1.1. – вважаємо за потрібне зобов’язати Замовника виключити вимогу стосовно наявності діючого об’єкту дозвільної системи, оскільки в технічній, якісній та кількісній характеристиці предмету закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони) не передбачено застосування вогнепальної та холодної зброї, та виконання якої є неможливим.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 1992 року № 576 «Про затвердження Положення про дозвільну систему», розділ І «Загальні положення», пункт 1. Дозвільна система - це особливий порядок виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, обліку і використання спеціально визначених предметів, матеріалів і речовин, а також відкриття та функціонування окремих підприємств, майстерень і лабораторій з метою охорони інтересів держави та безпеки громадян.
Згідно пункту 2, до предметів, матеріалів і речовин, підприємств, майстерень і лабораторій, на які поширюється дозвільна система, належать: вогнепальна зброя (нарізна воєнних зразків, несучасна стрілецька, спортивна, навчальна, охолощена, мисливська нарізна і гладкоствольна), бойові припаси до неї, холодна зброя (арбалети, мисливські ножі тощо), пневматична зброя калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів за секунду,вибухові матеріали, протиградні установки, наркотичні засоби, радіоактивні, сильнодіючі отруйні речовини I - II класу безпечності, збудники інфекційних захворювань I - II групи патогенності і токсини, сховища, склади і бази, де вони зберігаються, стрілецькі тири і стрільбища, мисливсько-спортивні стенди, постійні місця поховання радіоактивних відходів (спеціальні комбінати), а також підприємства і майстерні по виготовленню і ремонту вогнепальної та холодної зброї, піротехнічні майстерні, магазини, в яких здійснюється продаж зброї та бойових припасів до неї, штемпельно-граверні майстерні, печатки і штампи, організації, що займаються збутом наркотичних засобів, радіоактивних і сильнодіючих отруйних речовин, і лабораторії, що проводять аналізи цих засобів і речовин, працюють із збудниками інфекційних захворювань I - II групи патогенності і токсинами.
Пунктом 4 вказаного Положення передбачено, що право на володіння вогнепальною зброєю посадовими особами та громадянами і умови її застосування визначаються в порядку, встановленому законодавством України.
У Додатку 1 розділу ІІ (Технічні та якісні характеристики) пункт «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», підпункт 1.4. – вважаємо за потрібне зобов’язати Замовника виключити вимогу стосовно надання копії документу (дозволу) виданого власнику транспортних засобів уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного зв’язку в регіоні надання послуг (базової станції), виконання якої є неможливим.
Наказом Міністерства Внутрішніх справ України від 18.04.2013р. № 375 затверджено «Порядок обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» яким врегульовується питання обладнання транспорту реагування суб’єктів охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку,кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами.
Пунктом 2.1 вказаного Порядку зазначено, що «Транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку», тобто без конкретних вимог стосовно типу засобів.
Таким чином, суб’єкт господарювання на власний розсуд забезпечує транспорт реагування засобами радіотехнічного зв’язку (використання яких не суперечить вимогам чинного законодавства України), які використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності.
Вимога стосовно наявності саме базової станції радіозв’язку є безпідставною і дискримінаційною, та значною мірою звужує коло потенційних учасників.
У Додатку 1 розділу ІІ (Технічні та якісні характеристики) пункт «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» підпункт 3.1. – вважаємо за потрібне зобов’язати Замовника виключити вимогу стосовно наявності досвіду надання охоронних послуг саме на цілодобовому пості охорони, виконання якої є неможливим.
Дана вимога звужує коло потенційних учасників, а також тривалість (час) надання послуг на добу жодним чином не впливає на досвід виконання аналогічного договору.
Отже, аналізуючи вищенаведене можливо прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки дискримінаційного підходу до учасників закупівлі, що у свою чергу, є грубим порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлений ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі", АМКУ як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 24.02.2022 № 3797.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2022 13:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2022 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕРІТАС ПОЛТАВА" |
209 800,00
UAH з ПДВ
|
209 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІРІУС 33" |
211 586,00
UAH з ПДВ
|
211 586,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕРІТАС ПОЛТАВА" #43797263 |
Переможець |
209 800,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2022 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2022 09:17
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
02 червня 2022 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2022 08:55
|
Протокол 4 від 16.05.2022 року.jpg | укладений |
02 червня 2022 08:43
|
Договір.pdf | укладений |
02 червня 2022 08:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі складністю до нарахування та формування рахунків за наданні послуги, а саме надто великою кількістю знаків в ціні після коми, Сторони дійшли згоди зменшити ціну за одну людино/годину послуги на підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку», що в результаті забезпечить належний рівень формування майбутніх рахунків та здійснення їх оплати Замовником. Поряд з тим, після пропозиції Виконавця щодо покращення якості послуги, в частині збільшення часового періоду на добу з 12 годин на 15 годин, Замовник надав свою згоду та в результаті чого відповідні зміни, згідно з пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» знайшли своє відображення в новій редакції Додатку №2 до Договору №11 від 01.06.2022 року (далі - Договір). 2. Сторони дійшли згоди, погодити наступну (нову) редакцію Додатку №2 до Договору. Додаток №2 в новій редакції додається до Угоди. 3. За результатами зменшення ціни за одну людино/годину послуги Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції: «Вартість (ціна) Договору за наданні Послуги вказана у Додатку №2. Загальна сума договору складає 142845,00 (сто сорок дві тисячі вісімсот сорок п’ять гривень нуль копійок) грн. без ПДВ та включає в себе сплату усіх податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені та інші витрати, пов’язані з наданням послуг охорони» |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |