Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт спортивних майданчиків (футбольного, волейбольного, баскетбольного) обласного закладу оздоровлення та відпочинку «Карпатські Мрії» Івано-Франківської обласної ради в с. Микуличин, Яремчанської міської ради. Коригування» (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 482 000,00 UAH
UA-2022-02-10-000054-a ● bb305937496c4f6dba768d24738a2413
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Крошняк Назарій Олегович +380342511085 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 08:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2022 08:32 |
Очікувана вартість: | 10 482 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (3.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мінекономіки) від 14.12.2020 № 2628) (Додаток 10) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 4 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3.3 пункту 3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677, ЄДРПОУ: 42753445. 3.2. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Банківська гарантія»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області; код згідно з ЄДРПОУ – 42753445; р/р UA 793366770000026002052540487 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 336677; - дату і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: «Тендерна документація на закупівлю робіт: " Капітальний ремонт спортивних майданчиків (футбольного, волейбольного, баскетбольного) обласного закладу оздоровлення та відпочинку «Карпатські Мрії» Івано-Франківської обласної ради в с. Микуличин, Яремчанської міської ради. Коригування» (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)" - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: - копія ліцензії, виданої банку та копія документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком; - документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума. 3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 45 000,00 (сорок п’ять тисяч) грн. 00 коп. 3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дати завершення подання тендерних пропозицій, зазначеної в тендерній документації. 3.5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.6. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивних майданчиків (футбольного, волейбольного, баскетбольного) обласного закладу оздоровлення та відпочинку «Карпатські Мрії» Івано-Франківської обласної ради в с. Микуличин, Яремчанської міської ради. Коригування» (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78590, Україна, Івано-Франківська область, Яремчанська міська рада, с. Микуличин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2022 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 08:28 |
Микуличин.doc | |
10 лютого 2022 08:28 |
ТД Микуличин.pdf | |
10 лютого 2022 08:28 |
Оголошення (1).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-10-000054-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІФ-КАПІТАЛБУД", Код ЄДРПОУ:38140366
Дата подання: 15 лютого 2022 16:24
Вимога до Замовника
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення та усунути суперечливі й неоднозначні вимоги тендерної документації, які в подальшому призведуть до неточного їх трактування та оскарження умов тендерної документації та/або результатів за кваліфікацією.
1. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 документації Учасник повинен надати розрахунок договірної ціни у «друкованому розрахунку» і окремим архівом у форматі «doc.» та у програмному комплексі з розширенням «BCDU» або «BSDU».
Повідомляємо, що у друкованому вигляді надати кошторис видається неможливим, оскільки в електронну систему завантажуються файли машинозчитувального формату, напр. pdf., doc., docx та інші. Яким чином Учасники мають надати друкований варіант договірної ціни?
Також незрозумілим є те, що Ви вимагаєте надання розрахунків у обмежених програмних комплексах, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання та сфери публічних закупівель. По-перше, програмні комплекси, які є ліцензійними – затверджені Мінрегіонбудом та їх перелік є значно ширшим за 2 наведених Вами ПК. По-друге, Учасники мають необмежене право використання інших ПК, таких як АВК, СМЕТА і т.д., з розширенням ims., imd, bds, bdd.
Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам розраховувати договірну ціну в програмних комплексах, перелік яких затверджений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України й не обмежувати штучно конкуренцію та порушувати принципи здійснення публічних закупівель. Також вимагаємо надати чітке роз’яснення щодо подання договірної ціни, а саме – формату документів.
2. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 документації: Документи та файли, якi подаються учасниками торгiв на пiдтвердження квалiфiкацiйних та iнших вимог тендерної документацiї повиннi бути виданi не пiзнiше ніж за 30 днiв до дати подачi тендерної пропозиції.
Дана вимога є дискримінаційної та такою, що порушує загальноприйняті й усталені правила проведення публічних закупівель, а також принципи здійснення останніх. В нас як в потенційного Учасника, наявні договори оренди, а також інші договірні відносини з суб’єктами підприємницької діяльності, які укладені у 2021 році та продовжують свою юридичну дію. Ваша вимога щодо 30-ти денного строку є необгрунтованою, неправомірною, а також такою, що порушує наші права та законні інтереси. Нам не зрозуміло, яким чином це впливає на зміст та спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію, а також чому ми повинні переукладати чинні договори з нашими партнерами.
Звертаємо увагу, що Ви порушуєте не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», а й приписи Конституції та цивільного й господарського законодавства, адже згідно з положеннями останніх – ми вільні у виборі сфери господарської діяльності, а також у виборі контрагентів та суб’єктів, з якими провадимо таку діяльність (співпрацюємо). Відтак, згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством
Вимагаємо усунути порушення допущені Вами при складенні тендерної документації, в іншому випадку Ми будемо змушені звертатися до органу оскарження в порядку ст. 18 Закону.
3. Просимо уточнити, який договір буде вважатися аналогічним, оскільки вимога, що сформована Вами у ч. 1.3. Додатку 3 є нечіткою, що може призвести до неправильного її тлумачення й виникнення суперечностей між Учасниками та Замовником.
Також вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо відгуку, який повинен містити вказівку на найменування Замовника. Нам не зрозуміла дана вимога, оскільки Відгук видається за фактом виконання договору суб’єкту, який виступав у якості підрядника, а не конкретним Замовника, які взагалі не мають відношення до виконуваних договорів з іншими суб’єктами.
Просимо привести документацію у відповідність, надати аргументовані та вичерпні відповіді у строки, що передбачені ст. 24 Закону.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 документації Учасник повинен надати розрахунок договірної ціни у «друкованому розрахунку» і окремим архівом у форматі «doc.» та у програмному комплексі з розширенням «BCDU» або «BSDU».
Повідомляємо, що у друкованому вигляді надати кошторис видається неможливим, оскільки в електронну систему завантажуються файли машинозчитувального формату, напр. pdf., doc., docx та інші. Яким чином Учасники мають надати друкований варіант договірної ціни?
Також незрозумілим є те, що Ви вимагаєте надання розрахунків у обмежених програмних комплексах, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання та сфери публічних закупівель. По-перше, програмні комплекси, які є ліцензійними – затверджені Мінрегіонбудом та їх перелік є значно ширшим за 2 наведених Вами ПК. По-друге, Учасники мають необмежене право використання інших ПК, таких як АВК, СМЕТА і т.д., з розширенням ims., imd, bds, bdd.
Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам розраховувати договірну ціну в програмних комплексах, перелік яких затверджений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України й не обмежувати штучно конкуренцію та порушувати принципи здійснення публічних закупівель. Також вимагаємо надати чітке роз’яснення щодо подання договірної ціни, а саме – формату документів.
2. Відповідно до ч. 1 Розділу 3 документації: Документи та файли, якi подаються учасниками торгiв на пiдтвердження квалiфiкацiйних та iнших вимог тендерної документацiї повиннi бути виданi не пiзнiше ніж за 30 днiв до дати подачi тендерної пропозиції.
Дана вимога є дискримінаційної та такою, що порушує загальноприйняті й усталені правила проведення публічних закупівель, а також принципи здійснення останніх. В нас як в потенційного Учасника, наявні договори оренди, а також інші договірні відносини з суб’єктами підприємницької діяльності, які укладені у 2021 році та продовжують свою юридичну дію. Ваша вимога щодо 30-ти денного строку є необгрунтованою, неправомірною, а також такою, що порушує наші права та законні інтереси. Нам не зрозуміло, яким чином це впливає на зміст та спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію, а також чому ми повинні переукладати чинні договори з нашими партнерами.
Звертаємо увагу, що Ви порушуєте не тільки ЗУ «Про публічні закупівлі», а й приписи Конституції та цивільного й господарського законодавства, адже згідно з положеннями останніх – ми вільні у виборі сфери господарської діяльності, а також у виборі контрагентів та суб’єктів, з якими провадимо таку діяльність (співпрацюємо). Відтак, згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством
Вимагаємо усунути порушення допущені Вами при складенні тендерної документації, в іншому випадку Ми будемо змушені звертатися до органу оскарження в порядку ст. 18 Закону.
3. Просимо уточнити, який договір буде вважатися аналогічним, оскільки вимога, що сформована Вами у ч. 1.3. Додатку 3 є нечіткою, що може призвести до неправильного її тлумачення й виникнення суперечностей між Учасниками та Замовником.
Також вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо відгуку, який повинен містити вказівку на найменування Замовника. Нам не зрозуміла дана вимога, оскільки Відгук видається за фактом виконання договору суб’єкту, який виступав у якості підрядника, а не конкретним Замовника, які взагалі не мають відношення до виконуваних договорів з іншими суб’єктами.
Просимо привести документацію у відповідність, надати аргументовані та вичерпні відповіді у строки, що передбачені ст. 24 Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2022 12:55
Надати роз’яснення (Вимога (Скарга)):
1) Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено що, «Договірна ціна та обов’язкові додатки до неї подаються у друкованому розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни) (сканкопія) і окремим архівом «rar./zip.» у форматі «doc.» та у програмному комплексах з розширенням «BCDU» або «BSDU».»
Отже, договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни надається учасником, як сканкопія, які повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, і власноручно підписані уповноваженою посадовою особою учасника або особою, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та скріплені печаткою учасника. (окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки).
Згідно листа Мінрегіонбуду України № 7/15-524 від 20.01.15 р. :
“Технічний комітет стандартизації 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» повідомив Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо схвалення механізму взаємодії різних комп’ютерних програм (формат інформаційного блоку даних (ІБД-5)) при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях його здійснення (рішення технічного підкомітету ПК 4 «Технологічні аспекти ціноутворення та кошторисного нормування у будівництві» від 26 грудня 2015 року № 4).
Цей механізм дозволяє учасникам будівельного процесу (замовник, проектувальник, експертна організація, підрядна організація тощо) за допомогою різних комп’ютерних програм визначати вартість будівництва, оперативно опрацьовувати та передавати один одному кошторисну документацію на всіх стадіях будівництва, отримуючи точні результати, що дозволить зменшити витрати при розробленні та перевірці кошторисної документації на відповідність вимогам державних стандартів з ціноутворення у будівництві.
Станом на 16 січня 2015 року оперативно опрацьовують кошторисну документацію та взаємодіють між собою такі комп’ютерні програми:
– ПК «АВК-5» редакція 3.0.ХХ – розробник ТОВ «АВК-Созидатель»;
– ПК «АС-4» версія 14.3.ХХ – розробник ТОВ «Інкомсервіс»;
– ПК «Строительные Технологии – Смета» версія 7.9.ХХ – розробник ТОВ «Computer Logiс Group»;
– ПК «Смета ХХІ» версія 21.1.Х – розробник ПП «Металомонтаж»;
– ПК «ІВК» версія 1.Х13 – розробник ТОВ «НВФ «Інпроект»;
– ПК «Смета Лідер» версія 6.0.ХХ – розробник ТОВ «Корпоративні комп’ютерні системи»;
– ПК «Експерт – Смета» версія 4.3.ХХ – розробник ТОВ «Буд-Софт».”
Виходячи з вище сказаного у всіх програмних комплексах є можливість зберігати в форматі інформаційного блоку даних (ІБД-5). Програмні файли з розширенням “BCDU” та “BSDU” є одними з форматів інформаційного блоку даних (ІБД-5).
Отже, в тендерній документації не міститься вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
2) Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено що, «Документи та файли які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції».
Згідно вимог тендерної документації передбачається у Додатку 3 «1. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній тендерній документації. Вказати основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт. Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази - форму власності обладнання, машин, механізмів (оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, тощо)». У вище зазначеній інформації тендерної документації замовника не міститься вимоги щодо 30-ти денного строку переукладання чинних договорів оренди з партнерами учасника.
Отже, в тендерній документації Замовника не міститься вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
3) Згідно вимог тендерної документації передбачається у Додатку 3:
1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт (надання послуг) з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення. Клас наслідків (відповідальності) СС -1.
Аналогічним договором вважтиметься з виконання робіт (надання послуг) з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення.
Відповідно п. 3, ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI (із змінами) зазначено що, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому, вимога щодо того що, у відгуку повинно бути зазначено, що він надається Управлінню капітального будівництва в Івано-Франківській області у складі тендерної пропозиції учасника для участі у закупівлі (вказати конкретну назву закупівлі), а отже тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
1) Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено що, «Договірна ціна та обов’язкові додатки до неї подаються у друкованому розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни) (сканкопія) і окремим архівом «rar./zip.» у форматі «doc.» та у програмному комплексах з розширенням «BCDU» або «BSDU».»
Отже, договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни надається учасником, як сканкопія, які повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, і власноручно підписані уповноваженою посадовою особою учасника або особою, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та скріплені печаткою учасника. (окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки).
Згідно листа Мінрегіонбуду України № 7/15-524 від 20.01.15 р. :
“Технічний комітет стандартизації 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» повідомив Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо схвалення механізму взаємодії різних комп’ютерних програм (формат інформаційного блоку даних (ІБД-5)) при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях його здійснення (рішення технічного підкомітету ПК 4 «Технологічні аспекти ціноутворення та кошторисного нормування у будівництві» від 26 грудня 2015 року № 4).
Цей механізм дозволяє учасникам будівельного процесу (замовник, проектувальник, експертна організація, підрядна організація тощо) за допомогою різних комп’ютерних програм визначати вартість будівництва, оперативно опрацьовувати та передавати один одному кошторисну документацію на всіх стадіях будівництва, отримуючи точні результати, що дозволить зменшити витрати при розробленні та перевірці кошторисної документації на відповідність вимогам державних стандартів з ціноутворення у будівництві.
Станом на 16 січня 2015 року оперативно опрацьовують кошторисну документацію та взаємодіють між собою такі комп’ютерні програми:
– ПК «АВК-5» редакція 3.0.ХХ – розробник ТОВ «АВК-Созидатель»;
– ПК «АС-4» версія 14.3.ХХ – розробник ТОВ «Інкомсервіс»;
– ПК «Строительные Технологии – Смета» версія 7.9.ХХ – розробник ТОВ «Computer Logiс Group»;
– ПК «Смета ХХІ» версія 21.1.Х – розробник ПП «Металомонтаж»;
– ПК «ІВК» версія 1.Х13 – розробник ТОВ «НВФ «Інпроект»;
– ПК «Смета Лідер» версія 6.0.ХХ – розробник ТОВ «Корпоративні комп’ютерні системи»;
– ПК «Експерт – Смета» версія 4.3.ХХ – розробник ТОВ «Буд-Софт».”
Виходячи з вище сказаного у всіх програмних комплексах є можливість зберігати в форматі інформаційного блоку даних (ІБД-5). Програмні файли з розширенням “BCDU” та “BSDU” є одними з форматів інформаційного блоку даних (ІБД-5).
Отже, в тендерній документації не міститься вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
2) Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено що, «Документи та файли які подаються учасниками торгів на підтвердження кваліфікаційних та інших вимог тендерної документації повинні бути видані не пізніше ніж за 30 днів до дати подачі тендерної пропозиції».
Згідно вимог тендерної документації передбачається у Додатку 3 «1. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт зазначених у даній тендерній документації. Вказати основні власні та орендовані засоби, які необхідні для виконання робіт. Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази - форму власності обладнання, машин, механізмів (оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, тощо)». У вище зазначеній інформації тендерної документації замовника не міститься вимоги щодо 30-ти денного строку переукладання чинних договорів оренди з партнерами учасника.
Отже, в тендерній документації Замовника не міститься вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
3) Згідно вимог тендерної документації передбачається у Додатку 3:
1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт (надання послуг) з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення. Клас наслідків (відповідальності) СС -1.
Аналогічним договором вважтиметься з виконання робіт (надання послуг) з будівництва, реконструкції, капітального ремонту об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення.
Відповідно п. 3, ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI (із змінами) зазначено що, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому, вимога щодо того що, у відгуку повинно бути зазначено, що він надається Управлінню капітального будівництва в Івано-Франківській області у складі тендерної пропозиції учасника для участі у закупівлі (вказати конкретну назву закупівлі), а отже тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2022 08:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мироняк Надія Василівна |
9 998 540,40
UAH з ПДВ
|
9 998 540,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
26 лютого 2022 08:32
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій