Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 02004953 |
Вебсайт: | http://www.rod.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18020, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул.Чехова, буд.101 |
Контактна особа: |
Миколенко Сергій Іванович 380674737354 rodtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 22:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 13:49 |
Очікувана вартість: | 3 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар Замовник здійснює протягом 10-ти банківських днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної виставленої постачальником.У разі затримки фінансування Замовник зобов'язується оплатити за поставлений товар протягом 10-ти банківських днів з дати отримання фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 23:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 23:06 |
Проект договору 3319.docx | |
09 лютого 2022 22:57 |
ТД_3319.docx |
09 лютого 2022 23:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2022 23:06 |
Проект договору 3319.docx
|
|||
09 лютого 2022 22:57 |
ТД_3319.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000044 ● 26bfc0cce885472b8833dccd0caaa118
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2022 № 138
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
09.05.2022 № 138
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-02-09-017234-b, 09.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-10 13:22:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-09-017234-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав не укладено договір з переможцем процедури закупівлі ФОП ЯВОН Олена Григорівна у терміни, визначені Законом?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-11 10:22:58
Пояснення на моніторинг
По закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (коди НК 024:2019: 13217 Шприцева помпа; 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта; 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний; 15732 Ліжко для народжування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-09-017234-b) очікувана вартість визначалася на підставі аналізу середніх цін в системі Prozorro, по проведених торгам на аналогічний товар, та відповідно до потреби, затвердженої Департаментом охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради. Договір з переможцем процедури закупівлі ФОП ЯВОН Олена Григорівна не укладено у терміни, визначені Законом через ненадання підписаного договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівлю скасовано
2022-05-24 14:31:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.) • усунуто
Процедура закупівлі відмінена.
2022-05-25 13:31:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Явон Олена Григорівна |
3 348 510,00
UAH з ПДВ
|
3 348 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СМІРНОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
3 349 340,00
UAH з ПДВ
|
3 349 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Явон Олена Григорівна #2998322785 |
Переможець |
3 348 510,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2022 17:02
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 травня 2022 14:46 |
Кінець періоду оскарження: | 04 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 24 травня 2022 14:46 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | З учасником ФОП ЯВОН О.Г., якого визнано переможцем процедури закупівлі, Замовником у визначений Законом строк не укладено договір про закупівлю, чим порушено вимоги абзацу першого частини шостої статті 33 Закону, відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері закупівель) процедура закупівлі UA-2022-02-09-017234-b підлягає відміні |
24 травня 2022 14:46
|
Електронний підпис |
24 травня 2022 14:44
|
Скасування 3319.pdf |