Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних
Очікувана вартість
987 168,00 UAH
UA-2022-02-09-016323-b 03491c72e6a54f09b90b3c2da5066029
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутка-Сухович Віра Василівна

380931810592 zakupivli.lvivavtodor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7
Контактна особа: Дутка-Сухович Віра Василівна
380931810592
zakupivli.lvivavtodor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Автоматизована система оплати проїзду знаходиться на фінальній стадії технічного впровадження та являє собою складну багатофункційну систему, яка повинна задовольняти сучасним вимогам щодо безпеки та цілісності даних, та розташовуватись у стабільному хмарному середовищі. Для реалізації проекту було проведено закупівлю за номером UA-2021-03-03-001794-a та укладено договір № КЛД-300421 від 30.04.2021р. на отримання ресурсів в ХЦОД, переможцем якого стала компанія Gigacloud. Після отримання необхідних ресурсів виникла необхідність залучення надавача послуг, що спеціалізується на послугах з конфігурації та адміністрування інфраструктур, розгорнутих у ХЦОД. За результатом закупівлі за номером UA-2021-03-17-015907-c був укладений договір від 14.06.2021 р. № 14/06/2021, згідно якого ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» надає послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури проекту в хмарних центрах обробки даних ЛКП «Львівавтодор». Процес впровадження відбувся на протязі приблизно півроку і було виконано великий обсяг роботи згідно договору . Але зважаючи на складність задачі, яка обумовлена великою кількістю підсистем, між якими необхідно налагодити взаємозв’язок і багато інших параметрів, а також у зв’язку з унікальністю технічного рішення проекту, в обумовлений договором термін виконати задачі, які виникли в процесі впровадження системи, в повному обсязі виявилось неможливим. На даний час існує необхідність завершити впровадження системи. Більшу частину роботи з впровадження було виконано за участю ТОВ « Аствелл Софт » згідно договору від 14.06.2021р. №14/06/2021, внаслідок чого ця компанія єдина на даний момент володіє повною інформацією про створену в ХЦОД інфраструктури проекту. Залучення іншого постачальника послуг до закінчення процесу впровадження системи призведе до значних витрат часу на вивчення технічного завдання, документації систем, що вже впроваджені, методів взаємодії підсистем та всіх налаштувань, також існує велика ймовірність порушення роботи вже впроваджених підсистем внаслідок вибору інших методів налагоджування, що в свою чергу призведе до ще більших витрат часу і, як результат, термін остаточного впровадження системи в експлуатацію може бути значно пізнішим запланованого.
Враховуючи, що в процесі впровадження системи при розгортанні сервісів ряд налаштувань Консорціум «Мікроелектроніка-СофтСерв» та ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» були вимушені робити інакше, ніж в архітектурній документації. Наприклад mirroring бази MS SGL із використанням witness в третьому DC. Налаштування відбувались в ручному режимі і багато рішень, які приймались на нарадах ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» спільно з Консорціумом «Мікроелектроніка-СофтСерв» та Замовником не були задокументовані.
Однак найбільшою складністю у залучені іншого надавача послуг є побудова системи на нестандартних рішеннях. Для прикладу:
● cloud інфраструктура мала б налаштовуватись централізовано, без вказання в якому DC (Київ, Львів) вибирати ресурси при deployment, а по факту у ручному режимі відбуваються:
- налаштування загальної мережі QA/PROD/LIVE кластерів на OpenStack;
- налаштування traffic routing на базі LoadBalancers, Mikrotik routers в OpenStack
- налаштування мережі в Kubernets для nodes і podes для потреб VPN for Monet+;
- вибір таких ресурсів як storages при CI/CD через GitLab при deployment процесі на Kubernets;
- моніторинги при збоях RabbitQM, Kibana, etc;
Це дуже складна сукупність систем, для якої неможливо застосувати класичний алгоритм впровадження, як для типових хмарних середовищ, такі як для AWS/Azure, що допомагають будувати, балансувати та виконувати моніторинг ресурсів k8s в автоматному і зручному режимі із можливістю все робити шаблонно згідно стандартів DevOps.
Наприклад - Windows кластер при створені має автоматично отримати ІР адресу, однак по факту - ІР адреса видається LoadBalancer в OpenStack, при чому з використанням не нативного для Windows середовища на базі Windows Servers або Azure.
Відповідно новий надавач послуг не зможе самостійно розібратись, як працює інфраструктура, через велику кількість кастомних підходів які були використані при розгортанні та налаштуванні інфраструктури проекту.

Окрім нестандартних рішень самої інфраструктури, також система АСОП побудована з не стандартними налаштуваннями для інших учасників впровадження АСОП. Для прикладу:
● Архітектура роботи із зовнішніми провайдерами, а саме організація VPN для Monet+ з організацією закритого каналу з обмеженою кількістю ІР адрес.
● Для Київстару - організація по ІР адресах з налаштуванням ряду VPN серверів центрів обслуговування пасажирів.
● Нюанси налаштування LoadBalancer в OpenStack та Windows-кластеру для роботи з ПЗ FareON.
● Налаштування та архітектура мереж для доступу до зовнішніх провайдерів (для VPN створення додаткових мереж, що не поміщались в основну мережу).
● Центр обслуговування пасажирів ЛКП «Львівавтодор» здійснює обмін даними через VPN на базі Microtik. Через нюанси налаштування необхідно працювати по схемі VPN через proxy server, хоча б мали іти напряму на LoadBalancer в OpenStack без proxy server, якби не нюанси Microtik.

Також варто зазначити, що особливо важливим є також пункт договору від 14.06.2021р. № 14/06/2021. ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» не лише здійснює конфігурацію інфраструктури, але і надає послуги в режимі 24/7 з підтримки існуючої інфраструктури шляхом постійного про-активного моніторингу великої кількості усіх елементів складної та високотехнологічної системи, а саме: Kubernetes Cluster, взаємодія сервісів між ХЦОД, Windows Failover Cluster, Bastion Host, E-mail server, VPH, SSH, RDP, Load Balancer, HAProxy, бази даних MSSQL та інші.
Беручи до уваги всю складність системи, можна стверджувати, що ця підтримка є вкрай необхідною на постійній основі 24/7 тому, що без неї вчасне розгортання проекту є неможливим, а вже зроблена робота може бути повністю заблокована збоєм у роботі хоч однієї із систем. Новий надавач послуг не зможе оперативно виправити дані несправності, оскільки лише на ознайомлення з архітектурним рішенням системи і всіма налаштуваннями системи та передачею всіх необхідних прав доступу буде необхідний тривалий час, який може сягати декількох місяців, протягом яких роботу всього проекту та всіх його учасників буде заблокованою, що призведе як до фінансових, так і репутаційних втрат для ЛКП «Львівавтодор». ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ», що володіє актуальною інформацією стосовно впровадження системи АСОП та розуміє тонкощі її будови і взаємодії всіх елементів, в разі будь-якого збою може виправити його оперативно, що на даний момент є надзвичайно критичною потребою. Таким чином, в даному випадку можна вважати, що обрання переговорної процедури закупівлі послуг на впровадження та технічний супровід системи у ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ» надасть можливість закінчити впровадження системи у запланований термін та дозволить уникнути інших негативних наслідків.
Отже, зміна обслуговуючої організації може призвести до тривалого відтермінування проекту, та завдати додаткових витрат фінансових та часових, адже у період відсутності обслуговуючої організації будуть призупинені роботи по впровадженню проекта, налаштуванню його нових сервісів та підтримці діючих. Водночас буде відбуватись частковий простій інфраструктури, за яку буде вноситись плата провайдеру. На даному етапі заміщення обслуговуючої організації є недоцільною та може завдати негативного впливу на проект.
Враховуючи вищезазначене, в замовника ЛКП «Львівавтодор» існують законні підстави щодо проведення закупівлі: «Надання послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних» (код ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) за переговорною процедурою закупівлі на підставі абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником). Це також підтверджує Експертний висновок від 31.12.2021 № 01-575, наданий ДП «Одеський науково- дослідний інститут зв’язку ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2022 18:38
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" . Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул. Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, Пасіки Галицькі, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72253000-3 — Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця суму, зазначену в акті прийому-передачі наданих послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами такого акту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 лютого 2022 18:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-03-000116 ● bac33140ac6744ef85a687461aef114d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2022 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.10.2022 №60-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.10.2022 №60-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2022-02-09-016323-b 09.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-10-12 16:33:39

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг із конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-09-016323-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому за результатами проведених переговорів прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «АСТВЕЛЛ СОФТ"» (ЄДРПОУ - 39157475), який притягався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів тендеру (торгів)?

Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-17 17:15:29

Відповідь на пояснення

На Ваш запит від 12.10.2022 про надання замовником пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі: Надання послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних ДК 021:2015:72250000-2:Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-09-016323-b) ЛКП «Львівавтодор» повідомляє наступне.
Обґрунтування розміру витрат,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі опрацювання документів відділом з економічної роботи, розгляду комерційної пропозиції наданої ТОВ «Аствелл Софт» та Експертним висновком від 31.12.2021 № 01-575, наданий ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку».
За результатом тендеру (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-17-015907-c) який було проведено в 2021 році переможцем визначено ТОВ «Аствелл Софт», з яким був укладений договір від 14.06.2021 № 14/06/2021 на суму 349 440,00 грн., згідно якого ТОВ «Аствелл Софт» надавав послуги з конфігурації та адміністрування інфраструктури проекту в хмарних центрах обробки даних ЛКП «Львівавтодор», тобто з перерахунку на 1 місяць вартість послуг складала 58 240,00 грн.
В 2022 році виникла потреба провести процедуру закупівлі послуг з конфігурації та адміністрування інфраструктури в хмарних центрах обробки даних з ТОВ «Аствелл Софт», підтвердженням даної закупівлі є Експертний висновок від 31.12.2021 № 01-575, наданий ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку».
Згідно комерційної пропозиції ТОВ «Аствелл Софт» запропонована вартість надання послуг становила - 987168,00 грн. без ПДВ:
- 698 880,00 грн. – надання послуг з адміністрування і підтримки хмарного центу обробки даних (640 год. роботи ІТ спеціаліста), що в перерахунку на 1 місяць складає 58 240,00 грн., тобто таку ж суму, як і в попередньому договорі за 2021 рік;
- 288 288,00 грн. - оновлення технічної документації (264 год. роботи ІТ спеціаліста), розуміючу, що вартість години роботи ІТ спеціаліста не змінилася (1092,00 грн.), була погоджена саме така сума тендеру.
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Львівської Міської Ради) за адресою: https://city-adm.lviv.ua/public-information/utilities/lkp-lvivavtodor/obhruntuvannia-zakupivli/2022 де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі.
На підтвердження відсутності підстав для відмови у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону ТОВ «Аствелл Софт» надав відповідну довідку.
Також хочемо зазначити, на момент прийняття рішення про намір укладення договору у відомостях щодо спотворення результатів торгів станом на 07.02.2022 ТОВ «Аствелл Софт», не значився.


Додаток: Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів станом на 07.02.2022 року.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТВЕЛЛ СОФТ"
#39157475
Переможець 987 168,00
UAH
09 лютого 2022 18:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТВЕЛЛ СОФТ" #39157475

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2022 18:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТВЕЛЛ СОФТ"
#39157475
987 168,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 08:42
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 08:41
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 18:43
Договір конфігурація хмари.pdf укладений
21 лютого 2022 18:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 293 748,00
UAH