Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрообладнання КВР
CWR electrical equipment
CWR electrical equipment
Очікувана вартість
1 891 296,00 UAH
UA-2022-02-09-016214-b ● 111af8bebbb243088a7da82aa9b362c7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Веселовський Артем Володимирович 380443097514 pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
VESELOVSKY Artem Volodymyrovych 380443097514 pk_veselovskiy@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 891 296,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 912,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 56738 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії,строк та умови надання, зазначені в Додатку № 5 ТД. |
Publication date: | 09 лютого 2022 18:08 |
Enquiries until: | 04 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 березня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 1 891 296 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 18 912 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Електрообладнання КВР).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 891 296,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто одна тисяча двісті дев’яносто шість гривень 00 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.03.2022 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 56 738,00 грн. (п’ятдесят шість тисяч сімсот тридцять вісім гривень 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації;15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 14.03.2022 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 18 912,00 грн. (вісімнадцять тисяч дев’ятсот дванадцять гривень 00 коп.). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia".2. Code from the customer 41022900.3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049.4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement".5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; railway traffic control equipment (CWR electrical equipment).5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 34631000-9.6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation.8. Expected value of the subject of procurement: UAH 1 891 296,00.9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2022 (till 31.12.2022).10. Deadline for submission of tender proposals: 14.03.2022 18:00.11. Terms of payment: in accordance with the terms of the Agreement.12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation.13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): UAH 56 738,00.14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): guarantee, namely: - bank guarantee, conditions - in accordance with the tender documentation; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 14.03.2022 18:00.16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH 18 912,00;17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - not applied;18. Other information: other conditions according to the tender documentation.Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding ;Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Дисплей інформаційний (інформаційне табло)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Information display (information board)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
50 шт
Дисплей інформаційний (табло зайнятості туалету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Information display (toilet employment board)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
300 шт
Ліхтар хвостовий світодіодний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
LED tail lamp
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
50 шт
Вимикач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Switch
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9; Умови оплати: відповідно до умов Договору Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 14.03.2022 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки – ціна | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2022 18:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2022 18:05 |
Типовий договір для накладки.docx | |
09 лютого 2022 18:05 |
ТД_Електрообладнання КВР.docx | |
09 лютого 2022 18:05 |
Оголошенння.doc | |
09 лютого 2022 18:05 |
ADVERTISEMENT.doc | |
09 лютого 2022 18:05 |
Обгрунтування ціни.docx | |
09 лютого 2022 18:05 |
Обгрунтування характеристик.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-09-016214-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД", Код ЄДРПОУ:43378458
Дата подання: 01 березня 2022 12:47
Вимога
24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України , було введено військовий стан на всій території України, згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 "Про введення воєнного стану в Україні" та Закон України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" просимо перенести кінцеву дату подачі пропозицій не менш як на 30 робочих днів, для надання можливості підготувати комерційну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 15:45 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 01 січня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Питання проведення закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Електрообладнання КВР). В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану з 24.02.2022, було порушено терміни надання відповідей, також змінено реальну потребу замовника, в зв’язку з чим відмінити процедуру закупівлі на підставі пунктів 1,2 частини 1 статті 32 Закону - «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» та «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг». Вирішено: 1) Відмінити закупівлюна підставі пунктів 1,2 частини 1 статті 32 Закону:«неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень»та «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг». |
Документи:
21 грудня 2022 15:45
|
Електронний підпис |
21 грудня 2022 15:45
|
Протокол оцінки.docx |
21 грудня 2022 15:45
|
ПОВ відміна.docx |