Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів)
Очікувана вартість
1 950,00 UAH
UA-2022-02-09-016182-b f833ce82dbe440a2af7e7d969d390120
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бурейко

+380672629401
+380501462654
dzerelo148@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний дошкільний навчальний заклад загального розвитку «Ясла-садок № 148 «Джерельце» управління освіти Маріупольської міської ради»"
Код ЄДРПОУ: 25795733
Місцезнаходження: 87512, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. 60 РОКІВ СРСР, 17
Контактна особа: Лариса Бурейко
+380672629401, +380501462654
dzerelo148@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87512, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Михайла Грушевського, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 одиниця
Регенерація (відновлення) картріджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87512, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Михайла Грушевського, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

09 лютого 2022 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОПОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2015415193
Переможець 1 950,00
UAH
09 лютого 2022 18:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 11:51
протокол тех помилки.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 11:49
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 18:05
ДНЗ № 148 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. Договір № 9 від 09.02.2022 р..pdf укладений
09 лютого 2022 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол техпомилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML