Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ірина Юрчишина +380931126230 yurchishinatim@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 17:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 14:09 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії скріпленого КЕП/ЕЦП банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. Реквізити Замовника: ЄДРПОУ 23357437 р/р UA073204780000026008924444218 в ПАТ АБ «УКРАГАЗБАНК» МФО 320478 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник при наявності бюджетних коштів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів має право здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості договору на строк, що не перевищує 2 (два) місяці від дати перерахування коштів від Замовника до Виконавця, що передбачено Постановою КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 (зі змінами і доповненнями). Після закінчення двомісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки за виконані послуги будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних послуг (робіт) по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних послуг (робіт) по формі №КБ-3 протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2022 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2022 15:50 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
14 лютого 2022 15:50 |
Перелік змін ТД.docx | |
09 лютого 2022 17:45 |
проект договору.docx |
14 лютого 2022 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2022 15:50 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
14 лютого 2022 15:50 |
Перелік змін ТД.docx
|
|||
09 лютого 2022 17:45 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
На підставі ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Товариства умовам тендерної документації:
1. Щодо документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей
Згідно пп.3.5. п.3 розділу 5 тендерної документації (нова редакція) Замовника у разі, якщо, цитую: «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.».
Аналогічні вимоги містить ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вимогі Замовника, яку створено 02.03.2022р. о 23:05, зазначено перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копія договору від 19.02.2022 № 18/19 з коректною інформацією стосовно предмету договору.
Оскільки Замовником в Додатку 4 до тендерної документації (нова редакція) було встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність техніки та обладнання, Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження цього критерію надано копію договору про виконання робіт (надання послуг) № 01/01/22 від 06.01.2022р. з субпідрядником ФОП Микиртумовим А.Г. та довідку про наявність техніки та обладнання від 19.02.2022р. за вих. №18/19. Також, на підтвердження Учасником надані й інші документи та копії договорів. Однак, Учасник в складі пропозиції не надавав копію договору від 19.02.2022 № 18/19.
У зв’язку з вищезазначеним вимагаємо повідомити: яку саме копію договору від 19.02.2022 № 18/19 з коректною інформацією стосовно предмету договору повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей згідно вимоги від 02.03.2022р. та де ця копія договору, яку Замовник вимагає від Учасника привести у відповідність є в складі тендерної пропозиції Учасника (зазначити пункт в реєстрі документів Учасника, назву самого файлу з копією договору від 19.02.2022 № 18/19)?
2. Щодо невиправлення Учасником виявлених невідповідностей.
Замовником у Протоколі зазначено, що під час розгляду документів виявлена копія додаткової угоди до договору про виконання робіт (надання послуг) № 01/01/22 від 06.01.2022 р., якою було внесено зміни до договору від 18.06.2020р. за №001/06/20 якого не було надано в складі комерційної пропозиції Учасником. Тобто, Учасником не виправлено виявлені Замовником невідповідності.
Однак, тендерна документація (нова редакція) Замовника, а саме п.2 розділу 5 містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Зокрема, цитую: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником;».
Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію додаткової угоди від 19.02.2022р. до договору про виконання робіт (надання послуг) № 01/01/22 від 06.01.2022р. Дійсно, лише в преамбулі цієї угоди зазначено що зміни вносяться до договору від 18.06.2020р. за №001/06/20, однак в найменуванні ж зазначено, що це угода до договору від 06.01.2022р. за №01/01/22, який надано Учасником в складі своєї тендерної пропозиції. Тобто, апріорі це формальна (несуттєва) помилка, яка не призводить до відхилення тендерної пропозиції Учасника. Крім того, зміст додаткової угоди та додатку до неї дає змогу Замовнику повністю впевнитися в тому, що Учасник матиме зазначене обладнання під час виконання умов договору за предметом закупівлі, в тому числі з урахуванням ст.180 ГК України. Та і взагалі, додаткова угода не була потрібна, в складі тендерної пропозиції Учасника достатньо документів, як чітко дають змогу Замовнику впевнитися в тому, які машини та механізми будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі та те, що Учасник має їх в наявності на увесь строк, навіть більше, необхідний для виконання умов договору за предметом закупівлі.
У зв’язку з вищезазначеним та з урахуванням того, що зазначення договору від 18.06.2020р. за №001/06/20 є технічною помилкою/опискою вимагаємо повідомити: яким пунктом тендерної документації (нова редакція) Замовник керувався приймаючи рішення про невиправлення Учасником виявлених невідповідностей?
3. Щодо кваліфікаційних критеріїв
Відповідно до розділу ІІ додатку 4 до тендерної документації (нова редакція) Учасник для підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати довідку про наявність техніки та обладнання за встановленою формою та на підтвердження зазначеного в цій довідці надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (надання послуг), або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на дане обладнання, машини та/або механізми надає балансову або інвентаризаційну відомість.
Крім того, згідно п.5 розділу 3 тендерної документації (нова редакція) якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Пунктом 8 розділу 3 тендерної документації (нова редакція) передбачено, що субпідрядники, які залучаються до надання (виконання) послуг (робіт), повинні мати обладнання та матеріально-технічну базу. На підтвердження зазначеної інформації учаснику необхідно підготувати інформаційний лист за підписом учасника та субпідрядника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди, або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або інші документи, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг (балансова або інвентаризаційна відомість, тощо) субпідрядної організації.
Учасником в складі пропозиції, на підтвердження кваліфікаційному критерію - наявність техніки та обладнання, з урахуванням залучення субпідрядника надано довідки від 19.02.2022р. за вих. №№18/19, 21/19 (останній за підписом Учасника та субпідрядника), інші документи, копії договорів, в тому числі й договір про виконання робіт (надання послуг) № 01/01/22 від 06.01.2022р. Даний договір, укладений з дотриманням ст.180 ГК України, оскільки його зміст становлять умови договору, визначені угодою його сторін, предмет, ціна та строк дії договору – погоджені.
Тендерна документація (нова редакція) не містить будь-яких вимог щодо умов договору надання послуг, є лише вимога про те, що Учасник повинен підтвердити наявність техніки та обладнання для надання послуг довідкою за встановленою формою та на підтвердження зазначеного в цій довідці надати в складі своєї пропозиції копії документів, в т.ч. копії договорів оренди (надання послуг). У тендерній документації (нова редакція) відсутні вимоги щодо обов’язкового визначення в договорі про надання послуг умов про його предмет (найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості) саме щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2022-02-09-016016-b.
Враховуючи вищевикладене та те, що Замовником подана вимога про усунення порушення в договорі про надання послуг вимагаємо повідомити: який саме пункт тендерної документації (нова редакція) порушено Учасником?
«На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності техніки та обладнання надано довідку від 19.02.2022 № 18/19 з зазначенням переліку обладнання, що використовуватиметься під час проведення робіт. Разом з довідкою учасником надано копію договору від 06.01.2022 № 01/01/2022, який не містить визначеного найменування (номенклатури, асортименту) та кількості продукції (робіт, послуг), а також вимог до їх якості, що в свою чергу є порушенням вимог статті 180 Господарського кодексу України та не дає змоги замовникові впевнитися щодо того, чи дійсно учасник матиме зазначене обладнання під час виконання умов договору.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
У розділі ІІ додатку 4 до Тендерної документації «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону» вказано, що учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність техніки та обладнання. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (надання послуг), або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання робіт. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на дане обладнання, машини та/або механізми надає балансову або інвентаризаційну відомість.
Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. Копія договору від 19.02.2022 № 18/19 з коректною інформацією стосовно предмету договору.»
Слід зауважити, що протоколом розгляду від 04 березня 2022 року № 0304/1-Ю року уповноважена особа встановила відсутність виправлення виявленої замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, оскільки замовник вимагав надання договору від 19.02.2022 № 18/19 з коректною інформацією стосовно предмету договору, проте учасник надав копію додаткової угоди до договору про виконання робіт (надання послуг) від 06.01.2022 року №01/01/22 від 19 лютого 2022 року якою було внесено зміни до договору від 18.06.2020 № 001/06/20 якого не було надано учасником у складі комерційної пропозиції. Саме це свідчить про відсутність виправлень з боку замовника.
Таким чином, уповноважена особа надає відповідні роз’яснення на питання, оприлюднені на електронному майданчику, а саме:
Стосовно першого питання, звертаємо увагу, що у вимозі замовника ідеться про довідку надану учасником від 19.02.2022 № 18/19, а не про договір з відповідними реквізитами. У складі тендерної пропозиції учасника, відповідна довідка міститься у файлі: «28_Довідка про наявність техніки та обладнання в учасника.pdf».
В цій же довідці у колонці «Власна, орендована, лізинг» міститься інформація, що обладнання, яке знаходиться у учасника на правах оренди надано йому на підставі договору від 06.01.2022 року №01/01/22 про який і йдеться у вимозі замовника.
Стосовно другого питання повідомляємо, що у ч.2 р.5 Тендерної документації учасника дійсно міститься опис формальних помилок, що описує їх наступним чином:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо Учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.».
Тобто, як вбачається з вищезазначеного опису, реквізити договору про виконання робіт (надання послуг), що містяться у додатковій угоді до договору про виконання робіт (надання послуг) від 06.01.2022 року №01/01/22 від 19 лютого 2022 року не можуть вважатися помилками, що не впливають на зміст тендерної пропозиції, оскільки не є орфографічними помилками чи технічними описками в словах та словосполученнях. Твердження учасника, що це: «апріорі це формальна (несуттєва) помилка, яка не призводить до відхилення тендерної пропозиції» є нічим іншим, як оціночним судженням учасника, яке не відповідає ані умовам тендерної документації, ані змісту переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998.
Стосовно третього питання, повідомляємо, що п.2 ч.2 додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що: «Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії договорів оренди (надання послуг), або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг.», тобто у разі, якщо техніка є орендованою, учасник має надати копію договорів оренди (надання послуг).
Відповідно до ст. 1 Господарського Кодексу України (далі - Кодекс) цей Кодекс визначає основні засади господарювання в Україні і регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання.
Ч. 3 ст. 180 Кодексу встановлено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Слід зауважити, що у копії договору від 06.01.2022 № 01/01/2022 предмет закупівлі виначений у пп. 1.1. та 1.2. договору та має наступний вигляд:
«1.1. Згідно цього Договору, Виконавець зобов’язується виконувати роботи (надавати послуги) Замовнику, визначені п. 1.2 Договору, а Замовник зобов’язується приймати такі послуги (роботи) та оплачувати їх в обсязі та на умовах, передбачених цим Договором.
1.2. Предметом цього Договору є: виконання робіт (надання послуг) у відповідності до видів діяльності згідно обраних Виконавцем кодів КВЕД, перелік яких наведено у безкоштовному пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР).»
Формулювання, що предметом договору є: «:виконання робіт (надання послуг) у відповідності до видів діяльності згідно обраних Виконавцем кодів КВЕД, перелік яких наведено у безкоштовному пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР)» не дає жодної змоги визначити замовнику, що саме робитиме підрядник за цим договором, а отже, не може виступати підтвердженням наявності техніки чи обладнання.
Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Вимогу про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації задовольнити та оприлюднити відповідні роз’яснення на електронному майданчику відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-20-000037 ● fdbe9064f23144f89e6ad425f5182206
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2022 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.06.2022 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-02-09-016016-b, 09.02.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ" |
1 598 681,20
UAH з ПДВ
|
1 598 681,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО" |
1 994 300,00
UAH з ПДВ
|
1 984 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙТЕК ГРУП" |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ" #43464337 |
Відхилено |
1 598 681,20
UAH з ПДВ
|
09 березня 2022 12:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2022 23:05
|
ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ ДНІПРО" #42908972 |
Переможець |
1 984 300,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2022 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2022 14:29
|
ДУ 3 до Договору 57 від 290322.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 12:17
|
ДУ 2 до договору 57.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 12:43
|
ДУ 1 до договору 57.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2022 12:22
|
Договір 57.pdf | укладений |
30 березня 2022 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виключення пунктів 3.8. та 3.9. Розділу 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору на 128 008 грн 62 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |