Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
17 743,00 UAH
UA-2022-02-09-012266-b c6e1ae8d1deb4e1c9d12f9514c5f8df1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єгор Мирончук

+380562360942
+380562338928
tender_don@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Контактна особа: Єгор Мирончук
+380562360942, +380562338928
tender_don@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2022 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2022 08:00
Очікувана вартість: 17 743,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведені в додатку 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 послуга
Заправка картриджів лазерних принтерів, БФП (до 2500 тис. сторінок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
30 послуга
Заправка картриджа HP LaserJet CF230X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
40 послуга
Відновлення картриджів лазерних принтерів, БФП (до 2500 тис. сторінок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
10 послуга
Відновлення картриджа HP LaserJet CF230X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
2 послуга
Заправка кольорових картриджів водорозчинні чорнилами кожного кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , вул. Володимира Антоновича 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов’язаний перерахувати суму, зазначену в пред’явленому рахунку на підставі підписаного сторонами акту надання послуг протягом 10-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Фінансування здійснюється за кошти державного бюджету. Попередньої оплати немає Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 лютого 2022 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2022 15:30
оголошення.docx
09 лютого 2022 15:30
проект договору держ картр.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хамаза Л.Г. 17 740,00
UAH з ПДВ
17 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2022 00:47
Електронний підпис
17 лютого 2022 00:46
18 Пропозиція.pdf
17 лютого 2022 00:46
16 довідка працівники.pdf
17 лютого 2022 00:46
5.2 ІПН для тендерів.pdf
17 лютого 2022 00:46
1. Довідка про досвід.pdf
17 лютого 2022 00:45
7. Витяг з ЭДР.pdf
17 лютого 2022 00:45
2.2 Відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Хамаза Л.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Хамаза Л.Г.
#2015300381
Переможець 17 740,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2022 10:10

Документи

18 лютого 2022 10:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2022 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хамаза Л.Г.
#2015300381
17 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2022 10:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:20
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2022 09:39
дод уг 2 від 14.06.22.PDF зміни до договору
14 червня 2022 09:35
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2022 12:15
дод 1 від 22.04.22.PDF зміни до договору
22 квітня 2022 12:10
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 17:50
дог 23.PDF укладений
23 лютого 2022 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 6.2. Договору Замовник та Постачальник дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та викласти пункти 1.4. та 3.1. Договору в наступній редакції: «1.4. Кількість: 188 послуг». «3.1. Загальна сума Договору складає 13018,00 грн. (тринадцять тисяч вiсiмнадцять грн. 00 коп..) без ПДВ.». 2. Викласти Додаток до договору від 23.02.2022 № 23 в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 6.2. Договору Замовник та Постачальник дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та викласти пункти 1.4. та 3.1. Договору в наступній редакції: «1.4. Кількість: 159 послуг». «3.1. Загальна сума Договору складає 11128,00 грн. (одинадцять тисяч сто двадцять вісім грн. 00 коп..) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 128,00
UAH