Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in complex maintenance of the territory of objects of improvement
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43037107 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-parkiv-ta-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +30932941582 natalya0301@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Наталія Іванюшенко +380932941582 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT PARKIV TA REKREATSIYI DNIPROVSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 43037107 |
Contact point: |
Nataliya Oleksandrivna Ivanyushenko +30932941582 natalya0301@ukr.net |
Additional contacts: |
Наталія Іванюшенко +380932941582 natalya0301@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2022 15:25 |
Очікувана вартість: | 18 341 530,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 707,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 лютого 2022 12:04 |
Enquiries until: | 04 березня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 березня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 березня 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 18 341 531 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 91 708 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів наданих послуг, після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2022 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2022 17:11 |
ЗТД утримання 01.03.docx | |
01 березня 2022 17:11 |
змін утриманн01.03.docx |
01 березня 2022 17:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2022 17:11 |
ЗТД утримання 01.03.docx
|
|||
01 березня 2022 17:11 |
змін утриманн01.03.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000020 ● 2e9582fed6114fc09a601ff2d477cb72
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.05.2022 № 6-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.05.2022 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-02-09-005871-b 09.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Стосовно висновку Західного офісу Держаудитслужби про те, що тендерна документація складено з порушенням пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922 -VIII. Повідомляємо, що в тендерній документації (без змін) було передбачено: надання «Оригіналу або нотаріально завіреної копія довідки, або електронна довідка про відсутність (або наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа У разі наявності заборгованості, такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку, та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (зазначити ці заходи)*. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням —http://sfs.gov.ua/businesspartner» Відповідно до ст. 24 Закону України «Про Публічні закупівлі» Замовник має право внести зміни до тендерної документації, у зв'язку з надзвичайними, невідворотними та об'єктивними обставинами, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, та Постанови КМУ від 28.02.2022 №165 «Про зупинення строків надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру» було зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Вказані строки будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Відповідно до інформації розміщеної на офіційному сайті Держаної податкової служби України, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, є адміністративною послугою, що надається територіальними органами ДПС та на момент отримання довідки про відсутність заборгованості в період воєнного стану неможливо. Зазначаємо, що від 24.02.2022 в Україні призупинено роботу реєстрів, Замовником було внесено зміним до Тендерної документації і не встановлено вимоги щодо надання документів для переможців процедури закупівлі згідно з ч. 3 ст. 17 Закону, а натомість Замовник вимагав надання довідок в довільній формі. 2. Умовами тендерної документації передбачено надання учасником подається підписаний ним проект договору про закупівлю (без зазначення ціни (вартості) та без заповнення додатків до нього). Проект договору не є остаточним і вичерпним і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Де вбачається, що між Замовником і Учасником торгів можуть коригуватись пункти договору, такі як інші умови. Крім того вимогами тендерної документації передбачено надання учасником згоди не змінювати умови договору, крім випадків 1 ) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку на, що учасник ТОВ «Благоустрій 2018» надав підтверджуючу довідку про істотні умови договору. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є: • умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ). Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ) • ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ); • строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору; • умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ). Вимоги ч. 4 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: в укладеному договорі про закупівлю умови договору про закупівлю не суперечать змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. На підставі вищенаведеного, просимо Вас - прийняти пояснення. Та додатково зазначаємо, що Департаментом парків та рекреації Дніпровської міської ради проведено роботу та взято до розгляду зауваження вказані в висновку, та в подальшому буде скориговану Тендерну документацію.
2022-05-30 11:24:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43037107 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ФОП "МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2022 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" |
17 867 224,86
UAH з ПДВ
|
16 699 857,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
17 700 638,80
UAH з ПДВ
|
17 700 638,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" #42649710 |
Переможець |
16 699 857,26
UAH з ПДВ
|
24 березня 2022 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 14:31
|
звіт до дог 05-2022.pdf | укладений |
03 січня 2023 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:27
|
ДУ 3 дог 05-2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:37
|
ДУ 2 дог 05-2022.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2022 15:09
|
ДУ 1 дог 05-2022.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2022 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 10:27
|
договор Благоустрій 2018.pdf | укладений |
04 квітня 2022 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено сума договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |