Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Вулиця Якуба Коласа, 8-В, вулиця Гната Юри, 4, 6-А, 10-А у Святошинському районі міста Києва
Очікувана вартість
2 950 000,00 UAH
UA-2022-02-09-005114-b ● fc5fde43520b4542863213b39ac065ed
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 39408088 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Ігор Шевчук +380444242514, +380444243597 ubaz_srda@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2022 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія з грошовим покриттям |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14750 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія з грошовим покриттям |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Вулиця Якуба Коласа, 8-В, вулиця Гната Юри, 4, 6-А, 10-А у Святошинському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 16:40 |
тд зміни.PDF | |
16 лютого 2022 16:40 |
перелік змін.PDF | |
16 лютого 2022 16:40 |
протокол зміни.PDF | |
09 лютого 2022 11:42 |
додаток 1.PDF | |
09 лютого 2022 11:42 |
додаток 2.PDF | |
09 лютого 2022 11:42 |
додаток 3.PDF |
16 лютого 2022 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2022 16:40 |
тд зміни.PDF
|
|||
16 лютого 2022 16:40 |
перелік змін.PDF
|
|||
16 лютого 2022 16:40 |
протокол зміни.PDF
|
|||
09 лютого 2022 11:42 |
додаток 1.PDF
|
|||
09 лютого 2022 11:42 |
додаток 2.PDF
|
|||
09 лютого 2022 11:42 |
додаток 3.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог ТД
Дата подання: 14 лютого 2022 23:37
Дата відповіді: 16 лютого 2022 15:12
Просимо Вас надати роз’яснення вимог до предмету закупівлі.
1) Відповідно до положень п.п.3 п.5 розділу ІІІ документації, Вами вимагається документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічним у розумінні тендерної документації є договір на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі. Просимо Вас роз’яснити положення даного пункту.
Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
2) Відповідно до положень п.п.2 п.5 розділу ІІІ, Вами встановлюється мінімально необхідна кількість фахівців учасника, зокрема сертифікованих інженера -проектувальника та сертифікованого інженера з охорони праці. Просимо уточнити, ким (чим) та у якій сфері, мають бути сертифіковані вказані працівники?
3) Відповідно до положень п.п.1.1.2. п.5 Документації, Вами встановлюється вимога, що будівельні машини та механізми мають бути у задовільному стані. Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та такою, що ніяк не відображає реальний стан будівельних машин та механізмів оскільки, задовільний стан техніки підтверджується лише «зі слів» учасників процедури закупівлі.
Просимо видалити дану вимогу, або встановити інший спосіб підтвердження відповідності вимогам даного пункту, який реально буде відображати стан будівельних машин та механізмів.
4) Відповідно до положень п. 6 розділу ІІІ, Вами встановлюється вимога наявності власного чи залученого атестованого асфальтобетонного заводу. Просимо уточнити необхідну атестацію та акредитацію заводу. Аналогічна невизначеність є і у вимогах, щодо залученої лабораторії. Вами вимагається документ про її (лабораторії) акредитацію та чинні документи про повірку обладнання такої лабораторії. Для чіткого розуміння витрат, що будуть понесені при виконанні договору, просимо роз’яснити, на проведення яких саме лабораторних досліджень має бути акредитована лабораторія.
5) Просимо роз’яснити положення п.п.12 п.2 розділу V, а саме, відповідність яким стандартам пов’язаним з здоров’ям працівників має підтверджувати учасник.
6) Також, вважаємо необґрунтованою вимогу, що стосується надання фінансової світності за два останніх роки. Вважаємо, що для підтвердження відповідності вказаному критерію достатнім буде надання фін. Звітності за останній звітній період 2021року.
Дякуємо за надану відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 24 Закону України про "Публічні закупівлі" (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
На Ваше звернення від 14.02.2022р далі далі повідомляємо наступне –
Пункти 1, 2, 3,4, 5 звернення.
З метою уникнення двозначного трактування положень тендерної документації, Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до підпунктів 1.1.1.; 2 та 3 пункту 5 Розділу ІІІ Документації та пункту 6 Розділу ІІІ Документації.
Пункт 6 звернення.
Інформуємо Вас, що вимога підпункту 5, пункту 2, розділу V, буде прибрана з вимог тендерної документації
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
На Ваше звернення від 14.02.2022р далі далі повідомляємо наступне –
Пункти 1, 2, 3,4, 5 звернення.
З метою уникнення двозначного трактування положень тендерної документації, Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до підпунктів 1.1.1.; 2 та 3 пункту 5 Розділу ІІІ Документації та пункту 6 Розділу ІІІ Документації.
Пункт 6 звернення.
Інформуємо Вас, що вимога підпункту 5, пункту 2, розділу V, буде прибрана з вимог тендерної документації
Інформація про відміну
Дата відміни
25 лютого 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій