Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові послуги по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
26 385 798,12 UAH
UA-2022-02-09-004630-b b4ab1e23ec24491499e101e604e54637
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Люмах Олексій Олексійович

+380532641332 pl040885laa4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Люмах Олексій Олексійович
+380532641332
pl040885laa4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» одержано після коригування проектувальником – ФОП Гребенюк А.В. кошторисну частину проектної документації №16-21 та експертний звіт Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 18.11.2021 №1322-21О щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» Коригування. У зв’язку з отриманням вказаних документів, виникла необхідність у здійсненні закупівлі додаткових послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)». (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), за робочим проектом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)». Коригування. Згідно службової записки першого заступника директора Заїки А.В від 07.02.2022 року очікувана вартість додаткових послуг становить 26 385 798,12 грн. з ПДВ. Між Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та Приватним підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» укладено договір підряду №03-24/21-27 від 23.04.2021 про надання послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» , на загальну суму 52 771 936, 77 грн (з ПДВ). Листом №01/22 від 01.02.2022 проектувальником – ФОП Гребенюк А.В. повідомлено, що при виконанні підготовчих послуг, відповідно до кошторисної документації по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 01701378 Мостовівщина- Великі Кринки-Глобине на ділянці км9+800 - км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» підрядником разом з представником технічного нагляду Замовника було виявлено, що з моменту розробки кошторисної документації, під дією погодно-кліматичних факторів та транспортних навантажень утворилися надмірні деформації дорожнього покриття, на ділянках, обсяги яких не було передбачено кошторисною документацією. Як наслідок, Замовником разом з проектувальником було прийнято рішення провести коригування кошторисної документації та внести додаткові обсяги ремонту ділянок з надмірною деформацією дорожнього одягу для забезпечення експлуатаційних властивостей проїзду та забезпечення безпеки дорожнього руху. Прийняті рішення покращать транспортно-експлуатаційний стан дороги, який задовольняє вимогам міцності дорожньої конструкції. Додатковий об’єм послуг нерозривно пов'язаний із наданням послуг по первинному проекту, тому доцільно щоб такі послуги надавав той самий підрядник. В першу чергу це забезпечить повноцінне та безперебійне надання послуг, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових послуг з тими, що надавались раніше, а при закінчені забезпечить належним чином усі випробування та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Надання вищезазначених послуг тим самим підрядником гарантуватиме сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації автомобільної дороги.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2022 13:45
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Додаткові послуги по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина – Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38330, Україна, Полтавська область, автомобільної дороги загального користування місцевого значення 01701378 Мостовівщина- Великі Кринки-Глобине на ділянці км9+800 - км43+765, Великобагачанського та Глобинського районів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПІДРЯДНИКОМ за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування ЗАМОВНИКА Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

09 лютого 2022 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2022 13:23
Експертна оцінка.PDF
09 лютого 2022 11:29
лист.pdf
09 лютого 2022 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2022 13:23
Експертна оцінка.PDF
09 лютого 2022 11:45
Експертна оцінка.PDF
09 лютого 2022 11:29
Експертна оцінка.PDF
09 лютого 2022 11:29
лист.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-05-000028 ● e839401f348a4e2bb2475dd5ff7f32f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2022 11:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.07.2022 №31-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.07.2022 №31-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2022-02-09-004630-b 09.02.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано аргументовані заперечення, висновок буде оскаржено до суду

2022-07-11 13:18:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі. Справа № 440/6216/22 від 26.07.2022 року.
Дата публікації: 27 липня 2022
Номер відкриття провадження: 440/6216/22
Дата відкриття провадження: 26 липня 2022

Документи:

29 вересня 2022 16:40
Електронний підпис
29 вересня 2022 16:37
ухвала
27 липня 2022 14:15
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Переможець 26 385 798,12
UAH з ПДВ
09 лютого 2022 13:45

Документи

09 лютого 2022 13:45
Електронний підпис
09 лютого 2022 13:43
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2022 13:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
26 385 798,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2022 13:45
Електронний підпис
09 лютого 2022 13:43
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2023 16:35
ДУ_2.pdf укладений
14 вересня 2023 16:23
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 14:27
ДУ_1_дод.роботи_Мостовівщина_В.Кринки _9_43_продовж_2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 14:22
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 10:17
Протокол.PDF укладений
07 квітня 2022 10:07
Договір.PDF укладений
07 квітня 2022 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.2 розділу 11, пунктом 12.3., підпунктом 12.10.3. пункту 12.10. розділу 12 договору підряду №03- 24/22-30 від 06.04.2022 на закупівлю послуг: «Додаткові послуги по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 01701378 Мостовівщина - Великі Кринки - Глобине на ділянці км9+800-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі - Договір підряду), домовилися внести зміни до пункту 11.1 розділу 11 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» і до додатків №2, №3 Договору підряду та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/22-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись пунктом 9.4. розділу 9, пунктом 11.3 розділу 11, пунктом 12.3. розділу 12 Договору підряду, частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, домовились розірвати Договір підряду за згодою сторін.