Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення рентгенозахисних вікон в приміщеннях рентгенкабінетів приймального відділення терапевтичного корпусу по вул. В. Антоновича, 65 КНП «КЛШМД» ДМР у м. Дніпрі
Очікувана вартість
342 756,40 UAH
UA-2022-02-08-015028-b 40a0a879dead4f8bbd1f30e1edd2bf76
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Ілліч Пороцький

+380567706504 clinic03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Юрій Ілліч Пороцький
+380567706504
clinic03@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2022 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 17 лютого 2022 11:42
Очікувана вартість: 342 756,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 282,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 01.07.2021 № 1599-IX Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель.Керуючись наказом Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації від 04 червня 2021 року № 739/0/197-21 «Про затвердження переліку закладів охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з підозрою/підтвердженою гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричинену корона вірусом SARS-CoV-2».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення рентгенозахисних вікон в приміщеннях рентгенкабінетів приймального відділення терапевтичного корпусу по вул. В. Антоновича, 65 КНП «КЛШМД» ДМР у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Антоновича , 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2022 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2022 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2022 14:49
2._ТЕХНIЧНЕ_ЗАВДАННЯ_нова редакція.docx
08 лютого 2022 16:34
2._ТЕХНIЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
08 лютого 2022 16:34
Договор типовий.docx
08 лютого 2022 16:34
5._IНФОРМАЦIЯ_ПРО_УЧАСНИКА.docx
08 лютого 2022 16:34
1._ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_закупiвлi_ встановлення рентгенозахисних вікон.docx
08 лютого 2022 16:34
4._Форма_пропозицii_на_закупiвлю.docx
08 лютого 2022 16:34
3._ДОДАТОК_2-8 10.01 (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 09 лютого 2022 09:28
Дата відповіді: 10 лютого 2022 09:21
Доброго дня. Шановний Замовник Технічне завдання (Додаток 1) не містить детального опису рентгенозахисних віконних блоків (розмір, властивості,технічні та якісні характеристики). Відповідно до норм чинного законодавства, а саме п. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати: Більш детальну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме затверджену проектну документацію у тому числі відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!Шановний Учасник,будуть внесені відповідні зміни до технічного завдання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-02-08-015028-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Код ЄДРПОУ:38131587
Дата подання: 21 лютого 2022 15:32
ВИМОГА на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т», яке приймало участь у закупівлі «Встановлення рентгенозахисних вікон в приміщеннях рентгенкабінетів приймального відділення терапевтичного корпусу по вул. В. Антоновича, 65 КНП «КЛШМД» ДМР у м. Дніпрі» » (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-08-015028-b) та пропозиція якого була відхилена, не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця спрощеної закупівлі від 18 лютого 2022 за №32 року оприлюдненого Замовником на веб- порталі уповноваженого органу 18 лютого 2022 року о 16:00 год.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» вважає таке рішення уповноваженої особи неправомірним та з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника полягає в наступному:
По першому питанню протоколу:
Щодо наявності у штаті товариства інженера з охорони праці повідомляємо, що ст. 13 Закону України «Про охорону праці» визначено: «роботодавець створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання». Статтею 15 Закону України «Про охорону праці» визначено: «на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
У складі пропозиції товариством надані підтверджуючі документи щодо наявної відповідальної особа з охорони праці, яка пройшла відповідну підготовку та забезпечує вирішення питань з охорони праці, а саме директор з капітального будівництва Сорокін Володимир Леонідович.
По другому питанню протоколу:
У складі пропозиції оприлюднено файл «6.4.Медичні книжки» в якому на сторінці 26 та 27 чітко зазначено, що дата наступного медичного огляду Полового Олександра Олександровича (монтажник будівельний) 05.08.2022 року, а не 05.01.2022, як вважає саме уповноважена особа замовника Л.Трофимова.

По третьому питанню протоколу:
Додатком 5 до закупівлі визначено, що Учасники у складі пропозиції повинні надати довідку про досвід виконання аналогічних робіт, в якому в третій колонці повинно бути заначено предмет договору та детальний опис послуг.
В Додатку 2 до оголошення Замовником визначено основні характеристики предмету закупівлі, а саме «заповнення віконних прорізів готовими блоками», тобто надання послуг, та зазначені необхідні матеріали, які будуть використовуватися з метою надання послуг.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника та ПОРЯДКОМ визначення предмета закупівлі.
Відповідно до статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Ураховуючи вищезазначене, не зрозуміло, яким нормативним актом керувалась уповноважена особа замовника, стверджуючі в протоколі, що послуги, які зазначені товариством в довідці (Оприлюднений файл « 7. Довідка про досвід викон.аналог.дог.pd») не відповідають предмету закупівлі відповідно до технічного завдання Замовника.
По четвертому питанню протоколу:
Нормою п. 66.3 Податкового кодексу (далі – ПК) установлено, що в разі зміни місцезнаходження платника податків, внаслідок чого змінюється адміністративно-територіальна одиниця та контролюючий орган, в якому платник перебуває на обліку, проводиться процедура зняття такого платника за попереднім місцем обліку і взяття його на облік у новому органі.
Тобто, зміна адреси товариства не призвела до зміни адміністративно-територіальної одиниці та контролюючого органу, а отже Витяг ПДВ товариства є чинним.
Висновок: тендерна пропозиція ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими діючими законодавчими актами.
2. Визначити ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» переможцем за процедурою закупівлі пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам тендерної документації.

У разі відмови в вирішенні вищезазначеної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» буде вимушене звернутися до Головного розпорядника коштів Замовника та Державної аудиторської служби України на неправомірне рішення Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2022 16:52
Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради (далі – Замовник, КНП «КЛШМД»), затвердженим протоколом №32 від 18.02.2022 року у закупівлі UA-2022-02-08-015028-b тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» (код ЄДРПОУ 38131587) було відхилено, у зв’язку з чим Вами подано вимогу UA-2022-02-08-015028-b.b1 від 21.02.2022, у якій вимагаєте скасувати рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та визначити ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» переможцем за процедурою закупівлі пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Перш за все звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у ст. 14 передбачає лише право учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Право учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена, на подання вимог Замовнику щодо скасування рішень Замовника в процедурі спрощеної закупівлі, як і відповідного обов’язку Замовника, чинний Закон України «Про публічні закупівлі» не містить.
Тим не менш, розглянувши ваші доводи щодо нібито відсутності невідповідності пропозиції учасника, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Дійсно, п.5 10 Додатку 2 Тендерної документації Замовника визначена обов’язкова умова щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, про що учасником надається довідка за формою згідно Додатку 4. Дана умова стосується саме наявності у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) інженера з охорони праці із наданням на підтвердження цього копій трудових книжок / витягів з трудових книжок або копій договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копій наказів про прийняття на роботу, де зазначено саме посаду штатного працівника Інженер з охорони праці, код 2149.2 відповідно до вимог Класифікатора професій ДК 003:2010.
Однак у складі ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» відсутній штатний працівник на посаді інженера з охорони праці, а також у складі тендерної пропозиції учасником не надано підтвердження його залучення на договірних засадах.
Окремо слід наголосити, що в разі незгоди учасника з положеннями тендерної документації, такому учаснику слід було подати вимогу (скаргу) щодо невідповідності тендерної документації Замовника чинному законодавству (наприклад, з охорони праці), у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк, однак ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» таким правом не скористалось.
Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) всі документи, що входять до складу пропозиції на закупівлю, надаються в одному, за можливості, файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Учасником надано скановані копії медичних книжок, у файлі щодо працівника Полового О.О. інформація зазначена нерозбірливо, і була прочитана Уповноваженою особою при кваліфікації як 05.01.2022, додаткові докази щодо дійсності такої довідки відсутні, з огляду на що Замовником було кваліфіковано довідку, датовану 05.01.2022, такою що втратила чинність. З огляду на наявність інших суттєвих невідповідностей умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, трактування дати довідки у даному випадку не є визначальним та не впливає на результати кваліфікації учасника.
Щодо відсутності підтвердження виконання аналогічного договору слід вказати, що предметом закупівлі у процедурі UA-2022-02-08-015028-b є послуги за кодом ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи, а саме Встановлення рентгенозахисних вікон в приміщеннях рентгенкабінетів приймального відділення терапевтичного корпусу по вул. В. Антоновича, 65 КНП «КЛШМД» ДМР у м. Дніпрі.
Однак у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку на підтвердження аналогічних договорів, предметом яких були інші послуги, а саме: код за ДК 021:2016:45400000-1-Завершальні будівельні роботи; ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація.
Таким чином, вважаємо достатніми та обґрунтованими підстави для відхилення учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» у закупівлі UA-2022-02-08-015028-b згідно із п.1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
А отже законним є рішення Уповноваженої особи Замовника, оформленої протоколом №32 від 18.02.2022 у спрощеній закупівлі UA-2022-02-08-015028-b, підстави для його скасування відсутні.

Документи подані скаржником

21 лютого 2022 15:32
ВИМОГА .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2022 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 279 546,42
UAH з ПДВ
279 546,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦСЛ КОМПАНІ" 342 756,40
UAH з ПДВ
342 756,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2022 13:49
Електронний підпис
15 лютого 2022 13:46
14. Пропозиція.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
14. Пропозиція.pdf
15 лютого 2022 13:46
3.1.Копія Статуту.pdf
15 лютого 2022 13:46
3.1.Копія Статуту.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
20. Дозвіл з додатком.pdf
15 лютого 2022 13:46
15. Проект договору.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
9. Листи згоди.pdf
15 лютого 2022 13:46
20. Дозвіл з додатком.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
12. Довідка банк.pdf
15 лютого 2022 13:46
15. Проект договору.pdf
15 лютого 2022 13:46
16. ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
1. Технічне завдання.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
4. Копія витягу ПДВ.pdf
15 лютого 2022 13:46
16. ВИПИСКА ЄДР.pdf
15 лютого 2022 13:46
4. Копія витягу ПДВ.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
12. Довідка банк.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
9. Листи згоди.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
1. Технічне завдання.pdf
15 лютого 2022 13:46
6.4. Медичні книжки.pdf
15 лютого 2022 13:46
19. Ліцензія.pdf
15 лютого 2022 13:46
6.4. Медичні книжки.pdf.p7s
15 лютого 2022 13:46
19. Ліцензія.pdf.p7s

Публічні документи

14 лютого 2022 14:09
Електронний підпис
14 лютого 2022 13:44
10 договор 21Д РІДО.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
14 МЕДИЧНІ ДОВІДКИ.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
15 Лист субпідряд.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
24 цінова.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
25 кошторис.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
8 База наявна.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
7 ПДВ ВИТЯГ.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
13 НАКАЗИ 1-9.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
2 Статут.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
18 МВД.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
4 Виписка_1.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
16 Листи згоди.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
23 проект договору.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
5 Рішення.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
3 Опис 1.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
19 Довідка.pdf.p7s.zip
14 лютого 2022 13:44
6 Наказ Диретор.jpg.p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"

ТОВ "ЦСЛ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587
Відхилено 279 546,42
UAH з ПДВ
18 лютого 2022 16:00
ТОВ "ЦСЛ КОМПАНІ"
#37634586
Переможець 342 756,40
UAH з ПДВ
25 лютого 2022 10:33

Документи

18 лютого 2022 16:00
Електронний підпис
18 лютого 2022 15:59
Протокол №32.pdf

Документи

25 лютого 2022 10:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2022 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦСЛ КОМПАНІ"
#37634586
342 756,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2022 10:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 15:33
Електронний підпис укладений
16 березня 2022 16:03
Договір №С-5 від 16.03.2022-ТОВ ЦСЛ Компані.pdf укладений
16 березня 2022 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 342 756,40
UAH (в тому числі ПДВ 57 126,06 UAH)