Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2022 13:50 |
Очікувана вартість: | 90 029 960,29 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 450 000 (чотириста п’ятдесят тисяч) грн. 00 коп.; Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: 1. Отримувач: ГУК у Дніпропетровській області/ДН-ка об/24061900. 2. Код отримувача: 37988155 3. Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП) 4. Номер рахунку: UA598999980314010556000004001 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (у разі використання) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Крім того, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія витягу з Державного реєсту банків або ліцензія, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (складеної згідно п. 2 Додатку .3 до даної тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 450000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2022 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 04.01.2022 р. №2-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2022 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2022 14:51 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-23-000060 ● 13086eea2844489da10a06c78415d126
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 15:23 |
Н А К А З
20.05.2022 № 8-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2022 № 8-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-02-08-011119-b 08.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-24 15:30:19
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Криворізької міської ради за адресою: вул. Таїсії Буряченко, 17, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-08-011119-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-27 13:14:34
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Реконструкція Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Криворізької міської ради за адресою: вул. Таісії Буряченко, 17, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-30 15:59:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Криворізької міської ради за адресою: вул. Таїсії Буряченко, 17, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-08-011119-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наданих в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД», як це передбачено вимогами частини 16 статті 29 Закону та не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді та завантаження файлів, зокрема – з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до тендерної документації).
В пункті 2 таблиці «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», наведеної в Додатку 1 до тендерної документації, зазначено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копій такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» надано аналогічний договір за предметом закупівлі – Договір генерального підряду на капітальне будівництво від 01.05.2019 № 1, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно – монтажне товариство ДНІПРО» та ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» (далі – Договір).
Згідно з пунктом 20.6 розділу 20 «Заключні положення» Договору, Договір укладено в 2-х оригінальних примірниках однакової юридичної сили по одному для кожної із сторін з додатками. Одним з додатків до Договору є Додаток № 5 - Попередній графік поставки матеріальних ресурсів та обладнання Замовником.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» не надано вищезазначений Додаток № 5 до Договору, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 2 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-02 15:40:06
Пояснення
Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРЕМ'ЄР БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надано у файлі формату PDF «договір+допугоди» Договір генерального підряду на капітальне будівництво № 1 від 01.05.2019 року (далі – Договір підряду). Також учасником у тому ж файлі в складі пропозиції надано Додаткову угоду від 01.05.2019, яка уточнює та корегує деякі питання у Договорі підряду, зокрема у п. 11 Додаткової угоди зазначено, що «сторони домовилися додаток 5 до Договору виключити». Враховуючи, що Договір підряду та Додаткова угода укладені в один день, а саме 01.05.2019 року, то остаточна редакція Договору підряда читається з урахуванням вимог Додаткової угоди, а тому не містить Додатку 5.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-31 16:15:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 37 Криворізької міської ради за адресою: вул. Таїсії Буряченко, 17, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-08-011119-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наданих в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД», як це передбачено вимогами частини 16 статті 29 Закону та не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді та завантаження файлів, зокрема – з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до тендерної документації).
В пункті 2 таблиці «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», наведеної в Додатку 1 до тендерної документації, зазначено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копій такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів), зокрема, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), або копії інших документів, актів, що у встановленому законодавством порядку підтверджують виконання робіт та прийняття виконаних робіт відповідно до договору. До договорів необхідно надати оригінали позитивних листів-відгуків від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» надано аналогічний договір за предметом закупівлі – Договір генерального підряду на капітальне будівництво від 01.05.2019 № 1, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно – монтажне товариство ДНІПРО» (далі – ТОВ «Будівельно – монтажне товариство ДНІПРО») та ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» (далі – Договір).
Згідно з пунктом 3.1 «Ціна договору» Договору, загальна приблизна Договірна ціна робіт (Додаток 1 до цього договору) з урахуванням змін, внесених умовами додаткової угоди від 03.08.2020 № 20 до Договору, становить 298 099 130,04 грн (в т.ч. ПДВ).
Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» надано лист – відгук про виконання договору генерального підряду від 25.10.2021 № 25/10, в якому зазначено, що роботи Договором виконані в повному обсязі.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» надано Акти приймання виконаних будівельно – монтажних робіт, з підписами та печатками, підтверджуючими виконання робіт згідно з умами Договору, з боку ТОВ «Будівельно – монтажне товариство ДНІПРО» та ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД», на загальну суму 297 469 376,44 грн, що не підтверджує виконання учасником аналогічного договору, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 2 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-03 14:24:34
Пояснення
Учасником ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД» у складі тендерної пропозиції було надано надано аналогічний договір за предметом закупівлі – Договір генерального підряду на капітальне будівництво від 01.05.2019 № 1, укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно – монтажне товариство ДНІПРО» та ТОВ «Будівельна компанія ПРЕМ’ЄР БУД».
Також, в складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано лист – відгук про виконання договору генерального підряду від 25.10.2021 № 25/10, в якому зазначено, що роботи Договором виконані в повному обсязі та акти приймання виконаних будівельно – монтажних робіт, що підтверджують виконання робіт згідно з умовами Договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження прийняті та будуть враховані при подальшій публікації закупівель.
2022-06-15 10:49:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник не скористався правом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, чим недотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник не скористався правом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону, чим недотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.) • усунуто
-
2022-08-30 13:50:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2022 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРЕМ'ЄР БУД" |
84 866 986,90
UAH з ПДВ
|
84 866 986,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
87 129 690,00
UAH з ПДВ
|
87 129 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАГОДА-ВВ" |
89 941 922,90
UAH з ПДВ
|
89 941 922,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРЕМ'ЄР БУД" #41537298 |
Переможець |
84 866 986,90
UAH з ПДВ
|
29 березня 2022 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:12
|
Додаткова угода №9.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:55
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 15:19
|
ДУ №6.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2023 12:29
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2023 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 12:34
|
Договір №84-04-22.pdf | укладений |
19 квітня 2022 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | №84/04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | №84/04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скорочення строку дії договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | №84/04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | №84/04-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |